|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Same here |
|
Ik denk niet dat ik ooit ergens lid van geweest ben... daarvoor ben ik niet empathisch genoeg vrees ik. |
|
'k ben alleen lid van de vereniging van huiseigenaren(jaja...), is wel handig, heb je verder geen last van, en ook al 12 jaar lid van judgement day, is wel een soort van vereniging( voor de belasting ) Oud Vuil. |
|
quote: hehe, is dat zo. Ok dan ben ik dus ook lid |
|
we zijn beide leden Oud Vuil. |
|
quote: ja Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Ik ben zelf lid van een tafeltennis vereniging klinkt suf maar ik vind het persoonlijk wel leuk ligt er ook maar net aan wat voor mensen je treft ik had toevallig het geluk dat er een paar metalheads rondlopen :D.De club organiseert gelukkig geen rare activiteiten als eitjes zoeken alleen een zomerkamp maar das wel relax gewoon een weekje tafeltennissen en je s'avonds lekker gezellig wat drinken.En helaad af en toe een dropping alleen ik denk dat ik per ongeluk ga verdwalen richting de slijterij of een kroeg |
|
hmmz ik zit op een fitnis vereniging waarbij ook tennis zit... hmmz nou ik vind tennis leuk |
|
ik ben lid van de EHBO. Enschedese HeadBangers Organisatie welteverstaaan. IK NEUK ALLEEN EEN KUT MET VROUWSCHURFT |
|
http://www.metalfronttwente.nl http://www.jvunitas.nl/ Rajackar ,heeft Unitas een almanak ? [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 27-04-2002 17:26] |
|
JIPPIE!!!!!!!!!!! Ik sta helemaal rechts! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: Ik zit nu 9 jaar op de Reddingsbrigade. Ik vind t leuk om te zwemmen, en het is gezelli, duz I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:soortgenoot! MuayThaigerrr!! |
|
ik hokki al een jaartje of 13 en ik moet zeggen dat ik daar toch niet echt anders van ben geworden, of gevormd ben of sow |
|
quote: I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: ja dat je kan barhangen dat weten we hahaha maar moet zeggen als deze gozer achter de draaitafel staat is het wel weer een gewldige avond. SLAAAAAYYUUUUUUUUR!!!!!!!!! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |