|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
panda... ? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Zou het????? Bazzio Attacks!!! |
|
Ofwel de perfecte vrouw voor hem... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
LOL |
|
quote: Sorry m8, maar dit mogen we niet meer van Ome Jenje Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
HUIL |
|
quote: waar hebben jullie het toch over ....>>>>tell me!!! puching us into selfdestruction |
|
we hebben het over je spelling. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
owjeeee ja ten eerste ben ik niet zo goed in spelling en ten tweede ik typ nogal onhandig........sja .... puching us into selfdestruction |
|
owja nu zie ik het ...ow ja echt wel een beetje te erg maar ja sl ik zo typ denk ik daar niet echt bij na puching us into selfdestruction |
|
Bedankt voor de demonstratie! Maar terug naar het onderwerp. Verenigingen zuigen, er zijn altijd van die kliekjes en irritante mensen die je willen 'vormen' |
|
Ik heb het ook niet zo op verenigingen. Maar voor mensen die wat minder makkelijk contact maken met andere personen, is het wel een uitkomst. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote:Geen last van. Het scheelt ook dat ik al heel lang lid ben en veel mensen heb leren roeien. En als iemand vervelend is, lever ik gewoon commentaar op zijn/haar roeitechniek. Werkt geheid.. No regrets and no remorse... |
|
Heb een jaartje of 15 gevoetbald, maar daar was de lol wel van af toen steeds meer de nadruk kwam te liggen op ambitie en winnen, terwijl onze vereniging eigenlijk geen reet voorstelde. Exit Sporty. Toen ging ik verhuizen en werd lid van de Coöperatieve Vereniging de Koevoet (= 'organisatie' die zich inzet voor het behoud van het gebouw waarin de vereniging woont en werkt). Net als bij elke vereniging zitten er natuurlijk veel leuke maar ook minder leuke kanten aan. Uiteindelijk is het het wel waard. Touché, pussycat! |
|
als je student ben in Leiden is dit misschien een leuke vereniging . : http://www.lvvsaugustinus.nl/ op feesten treden ook vaak bands op . onder de leden zijn er ook ,die geinteresseerd zijn in muziek en in een band zitten . |
|
Zat vroeger bij de "jeugd natuurwacht". moest je allemaal moestuintjes bijhouden en vogelhuisjes in elkaar timmeren echt iets voor mij [scroll]Is there something after you? Is there someone folowing you? Are you Dieing? PARANOIA !!!!!!!!!!!!!!!!!![/scroll] |
|
quote: Haha, ik was toentertijd ook serieus van plan om daarbij te gaan, maar om de een of andere reden ging dat niet . |
|
Bij de jeugdnatuurwacht kreeg je altijd prijzen voor het mooiste tuintje Nooit gewonnen, maar wat wil je met al dat onkruid [scroll]Is there something after you? Is there someone folowing you? Are you Dieing? PARANOIA !!!!!!!!!!!!!!!!!![/scroll] |
|
dus zit ik bij bierdrinkerij pilzner divisie flakkee Let´s bring back the METAL |
|
Ik kan nog niet quoten dus doen we het maar zo: Posted 22-04-2002 12:41 by Angela Mortis -------------------------------------------------------------------------------- Ik zit bij een zwemvereniging, maar ik doe niet mee aan al die 'gezellige' activiteiten die ze organiseren (paaseieren zoeken enzo, mij niet gezien). -------------------------------------------------------------------------------- Zit je toevallig bij de reddingsbrigade?? Ik zat daar vroeger namelijk ook bij en daar kon je ook altijd paaseieren zoeken. (Al waren het eigenlijk geen eieren, maar piepschuimen kubussen. Ik won nooit, zelfs niet met het paaseieren schilderen (een rits zwarte paaseieren vond men blijkbaar artistiek niet veranwoord)) BROODJE POEP! |
|
dames en heren, ik kan quoten. BROODJE POEP! |
|
o nee, toch niet. sorry. BROODJE POEP! |
|
Ik zat ooit op scouting, maar daar vond ik na een tijdje geen reet meer aan en sindsdien ben ik verenigingsvrij (al zo'n 6 jaar) en ik heb ook geen behoefte aan verenigingen. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
bij ons is het wel vet. beetje zuipen en concerten organiseren. Af en toe met lampjes spelen of plaatjes draaien voor de locale jeugd |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |