|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Mensen, d'r is er weer eentje: W32.Sobig.B@mm (ook bekend als W32.HLLW.Mankx@mm) Afzender: support@micrsoft.com Onderwerp: Re: My application Re: Movie Cool screensaver Screensaver Re: My details Your password Re: Approved (Ref: 3394-65467) Approved (Ref: 38446-263) Your details Als je goed naar de berichtheader kijkt zie je dat het mailtje niet van de supportafdeling van Microsoft komt, maar van iemand die met het bovenstaande virus is geinfecteerd. Meer info: http://www.sarc.com/avcenter/venc/data/w32.sobig.b@mm.html Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Ha ja, ik heb de afgelopen twee dagen al vijf mailtjes naar providers gestuurd om ze te vertellen over een geinfecteerde abonnee.. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Heb hem vannacht idd binnen gehad, zonder bijlage trouwens. Tenminste Norton heeft niets gemeld/laten zien dat hij de bijlage heeft verwijderd. Bazzio Attacks!!! |
|
quote:Ja, hier ook telkens zonder bijlage. Erg typisch, ik dacht eigenlijk dat het aan Pegasus lag (gezien het feit dat het een fOutlookvirus is). I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Tja ik denk ik attendeer de mensen op ZM er nog maar even op. Het stikt hier nog steeds van de mensen *zonder* virusscanner.. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
... en firewall. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Pff met het sturen van mailtjes naar providers ben ik al lang geleden gestopt. Da's niet mijn verantwoording. Zo gaan die virus-grappen me nog meer tijd kosten. Symantec Antivirus kan ook zelf heel goed mailtjes naar de verzender en hun provider sturen zonder mijn tussenkomst Tip voor de mensen met XS4ALL, zet in op de servicepagina de gratis virusfilters aan: http://www.xs4all.nl/nieuws/overzicht/virusfilters.html Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Pffff, ik heb nog steeds geen virusscanner. Ik open gewoon geen attachments, en als het echt moet dan scan ik hem on-line. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Probleem is dat er virussen zijn die als je bv in outlook niet de laatste updates hebt zichzelf kunnen openen/installeren. Bazzio Attacks!!! |
|
quote:Ah ja, dat is wel handig. Hier zitten we echter met McAfee en die doet dat niet. En tja, ik stuur die mailtjes toch wel, want meestal blijft het niet bij 1 mailtje. Het opzoeken en mailen van de provider is dan vaak sneller dan de irritatie van 10 mailtjes verwerken. (Behalve natuurlijk als het abuse@ mailadres terugmailt dat je via een webformulier moet insturen.. bedankt Belgacom ) quote:Helaas werkt die niet op bSMTP Maar wel een zeer goed initiatief van xs4all. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Ik heb geen virusscanner en geen outlook Zenial |
|
support@microsoft.com is ook wel heel ernstig aan het spammen hier heet het virus: WORM_PALYA.A De eerste dag dat ik hem kreeg was mijn virus scanner er nog niet klaar voor Maar de volgende ochtend wel (PC-cillin) [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 20-05-2003 15:53] |
|
quote: Zoveel mensen zullen op ZM zullen geen bSMTP gebruiken neem ik aan. XS4ALL heerst. Die jongens zijn (zelfs na de overname door KPN) nog steeds met stip *de* beste internetprovider van Nederland (en België) [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 20-05-2003 15:52] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Ik gebruik ook geen outlook Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Ratje ik weet bijna zeker dat je computer een virus (worm eigenlijk) heeft opgelopen. Een worm verstuurt zichzelf in een attachment aan alle mensen in je adressenbestand (= ook iedereen van wie jij ooit e-mailtje hebt gekregen) Ik kreeg net een mailtje van "Harmony Central User Forums Mailer" <forums@zonnet.nl> met daarin het volgende: quote: ...en daar hield het op. In de attchment stond dit bestand: daniel_dennis_groove_tools_01.jpg.exe Het is een EXE bestand en GEEN JPG foto bestand. Ik draai hier Linux dus die EXEs doen mij niks maar waarschuw iedereen die met jouw e-mailt om dat ding NIET AAN TE KLIKKEN! |
|
Hey, die foto waar jij naar verwijst is een fot van Dennis en Daniel met hun gitaar, ik weet wel welke foto dat is... maar als het een exe-bestand is, dan is dat dus een programma en zou ik er dus NIET op dubbelklikken!! Damn, echt irritant zeg... |
|
*kick* Ratje, lees 2 posts hierboven. (jou stuur ik geen e-mails meer voorlopig) |
|
Het is handig om je hide .iets uit te zetten. Stomme zet van Windows om zoiets in te voeren en standaard aan te zetten. Als je het uit hebt staan zie je veel sneller of er iets niet klopt. Zoals bij die rare .jpg.exe dingen. En ik verander nogal eens .ietsjes in .txt leest makkelijker. TotZiens |
|
quote: bedankt voor de waarschuwing Mike....... |
|
ik krijg mailtjes van ene remco@microsoft.com niet geopend dus... |
|
Lag vanmiddag mijn e-mail plat. Nou hij doet het weer hoor. 170 mailtjes waarvan 155 virussen Ben ik ff blij met die scanner |
|
quote: Ik heb er gelukkig geen last van. Meeltjes die niet van bekenden komen raak ik sowieso niet aan. En ik geloof dat mijn PC nog niet geinfecteerd is. Windhoos 98 heeft toch wel weer een paar voordelen, zo blijkt. Want al die virussen waar je over leest vallen eigenlijk alleen Windhoos 2000 en XP aan. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Dit is sowieso 1 van de beste dingen die je kan doen. Als iedereen er zo over na dacht konden we een halt aan 99% van alle huidige virus mails toe roepen. quote: Verwar "virus" niet met "worm". Voorbeeld quote: Een worm gaat zonder enig tussenkomst van een gebruiker ZELF op zoek naar andere computers op het internet om te infecteren. Die "klopt aan de deuren" (zgn. "poorten" bij computers) en als 'ie die open vindt betekent dat dat er een programma erachter draait. Als die programma slecht geprogrameerd is (zoals alles van Microsoft) en dus vol met bugs, maakt de worm korte metten met dit programma en neemt de boel over. Herhaal oefening. Windoos 2000 en XP hebben veel meer internet-gerelateerde prut (en dus "buggy" open poorten). Hun populariteit vgl. met W98 is stijgende naarmate meer mensen de oude W98 links laten liggen, dus steeds aantrekkelijker voor virus/worm-schrijvers. Humor hebben ze wel; dit staat binnenin de MSBlaster worm: "I just want to say LOVE YOU SAN!! billy gates why do you make this possible ? Stop making money and fix your software!!" Lang leve de eenheidsworst wat heet Windoos. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 20-08-2003 10:47] |
|
als je daar last van heb moet je een speciale map maken met de emails die je wilt bewaren en welke allemaal bombmails zijn enzo die verwijder je gewoon meteen ^_^ zo doe ik het altijd :D |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |