|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Als je het mij vraagt is er weer een virus zijn tournee aan het maken, het mailtje ziet er zo uit: Automatic Mail notification: Robot-System__#2394# WHEN YOU CAN NOT READ THIS MAIL ATTACH., PLEASE REPORT US THIS ERROR. <3Dellasmets@hotmail.com> met volgende attachement: robot_mailer.pif (118k) als je het mij vraagt is dit een virus. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:Een virusscanner is per definitie altijd te laat. quote:Een firewall is onderhevig aan de kern van het systeem waar het op draait... als die kern niet in orde is is de firewall ook zo omver te schoppen. Bovendien.. wat voor een OS draait die router van jou? quote: Right... Windows update... ehm.. waar zal ik eens beginnen? Oh wacht, ik kan denk ik wel volstaan door je eens te vragen of je enig idee hebt hoe lang Windowsupdate gemiddeld met een patch komt na de disclosure van een bug... Windows update is NOOIT tijdig. Verder zit het probleem hem deels inderdaad in de gebruiker, maar deels ook in de opbouw van bepaalde besturingssystemen. Als M$ nou eens begon met het NIET draaien van alle services, jobs en interfaces onder een gebruiker die alle rechten over het systeem heeft... I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Een virusscanner is niet nodig, ik heb nu zo'n 7 jaar internet, en slcehts 1 keer mijn pc daar door moeten fixen. Het was ook nog eens een bootsectorvirus van een 10 jaar oude DD floppy, dus zo erg is het allemaal niet. Het is gevaarlijker om een debiel achter een computer te zetten, dat maakt veel meer stuk. Dit slaat nergens op. |
|
Mee eens met Morke, maar met winddoos moet je wel alle M$ auto-execute bullshit uitzetten. Zoiets in de trant van "Enable automatically open attachments in Outlook" |
|
Een virus scanner vind ik verplicht. Al die doorstuur virussen die kunnen binnen 2 uur van het internet af zijn, maar nee hoor. Want er zijn zoveel prutsers zonder scanner dat die virussen amper sterfen |
|
Verplicht voor morons. De enige attachments die ik verstuur zijn JPEGs, GIFs en af-en-toe een TXTje. DOCs verstuur ik niet. |
|
quote: Yep, ik, hier de uitleg ervan: quote: Bron Hier de removal tool Stinger, heb ik al mogen gebruiken Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Er doet blijkbaar een nieuwe WORM de rondes. Ik heb hem al drie keer binnen vandaag. Hij word telkens door de server opgevangen maar het is telkens een mailtje wat van: frankepw@t-online.de vandaankomt. het gaat om: quote: Ik ken die worm niet uit mijn hoofd maar hij zit dus blijkbaar altijd in een pifje verstopt. Doet u uw voordeel mee zou ik zeggen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Niet altijd: http://www.sarc.com/avcenter/venc/data/w32.novarg.a@mm.html I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Ik heb hem drie keer in een PIF gekregen vandaag. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Uitgebreider verhaal: http://slashdot.org/article.pl?sid=04/01/27/0038234&mode=thread&tid=126&tid=128&tid=172&tid=185&tid=190&tid=201 Wel erg flauw van die DDoS I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Deze zin zouden de meeste mensen in spiegelbeeld op hun voorhoofd moeten laten tatoeëren, zodat ze er elke keer als ze in de spiegel kijken aan herinnerd worden. Met verstandig internetgebruik heb je namelijk geen virusscanners en anti-spyware programma's nodig. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Niet nodis is misschien overdreven. Minder nodig zou de juiste formulering zijn. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
hehheh, mijn pc is zo traag als dikke stront, ik heb een infectie. kijken of e-safe wat vind. Oud Vuil. |
|
quote: Da's wel mogelijk voor prive gebruik. Voor zakelijk gebruik dien je toch helaas ook andere attachements dan vunzige plaatjes te versturen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Zuiver theoretisch zou je documenten om kunnen zetten in HTML (XML) of PDF of PostScript of zoiets... In de praktijk werkt het helaas vaak alleen net een tikje anders... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Ja maar je hoeft nog geen rare VB troep uit te voeren als je maar een fatsoenlijk pakket gebruikt I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Misschien een beetje een stomme vraag, maar ik heb sinds een paar dagen internet op mijn kamer. Helaas heb ik nog niet de mogelijkheid gehad om er een virusscanner op te zetten, maar nu ik deze berichten lees denk ik wel dat dat nodig zal zijn. Iemand een goede tip voor me? Waag eens een dansje! |
|
Ehm... zet een virusscanner op je computer! |
|
quote: Meer in de richting van link. Waag eens een dansje! |
|
quote: Ik gebruik zelf Norton AntiVirus. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik heb hier McAfee Antivirus 7.0. Wordt over het netwerk gedistribueerd via een ander pakket (ePolicy Orchestrator). Werkt ieder computerobject in de active directory zelf bij, inclusief exchange 2003. Werkt perfect . |
|
quote: uuuh...ik denk dat Morningrise nu werkelijk geen idee heeft waar jij het over hebt met je Active Directory....als ze dat wist zou ze niet naar een url vragen voor een virusscanner. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Iemand al besmet met het Twarres-virus? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |