|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Hoi mensen, ik wil jullie erop attenderen dat er een nieuw, slimmer variant van een oude bekende is opgedoken. De "Sobig" worm. http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/data/w32.sobig.f@mm.html Risico's: als je Windows 2000, Windows 95, Windows 98, Windows Me, Windows NT of Windows XP draait. Als je de eerste paar alinea's van het artikel leest zie je dat je deze via de e-mail binnenkrijgt (van een onbekende, duh) en die vraagt om de attachment te openen. Zoals Heiden al zei: onbekende afzender = ongezien verwijderen. |
|
Mijn i-net "provider" is de Fontys Hogescholen (145.x.x.x) *via* het netwerk van de TU/e (131.x.x.x). Zij zullen hier niet op reageren. Bedoel je dan mijn gratis e-mail provider GMX.net ?? Stellen ze dat op prijs? [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 20-08-2003 12:04] |
|
quote:Weet ik veel waar jij viri vandaan verstuurt als jij ze hebt... dat adres dus Tegenwoordig zijn providers erg rap met het aanpakken van accounts die horen bij geinfecteerde computers, omdat ze er zelf ook enorm veel ellende van ondervinden. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
De virusscanner van de UT filterd alles er wel uit. this user is dead |
|
Zit op Redhat Vind die virussen wel strak, ff Bill pesten.. Microsoft had op 1 van z'n servers Linux moeten zetten als bescherming tegen dat een of andere virus [Dit bericht is gewijzigd door Babylon op 20-08-2003 12:24] zo kan ie wel weer |
|
quote:Nee, da's een verstandige keuze quote:Hoe zat dat spreekwoord met die klok en die klepel ook alweer? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Ik geef toe, Redhat is ook niet perfect ofzo, maar alles beter dan windows atm.. En wat lul je met je klok en klepel? quote: zo kan ie wel weer |
|
quote:Hebben ze wu-ftpd al vervangen door een fatsoenlijke (lees: veilige) ftp daemon ondertussen trouwens? quote:Die update-site draait gewoon nog steeds onder Windows/IIS. Ze hebben alleen tijdelijk het domein waar die worm z'n aanval op richtte (www.windowsupdate.com) laten hosten met een buffer van Linux machines om de DDoS aanval op te vangen, maar de machine die er achter lag om het werk te doen was gewoon nog steeds de Windows machine. Overigens hebben ze later het domein gewoon helemaal opgegeven om de aanval in het honderd te laten lopen. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Dat eerste moet je niet bij mij wezen, gebruik het niet als server. En dat tweede: Mijn info was anders.. Dat ze die site op een Linux hadden gezet. Of ik begrijp die tekst niet, maar ben al sinds m'n 1e leerjaar een ramp geweest in lezen [Dit bericht is gewijzigd door Babylon op 20-08-2003 12:43] zo kan ie wel weer |
|
Ik heb net een trojaans paard verwijderd. Het kwam mee met het programma First Page 2000. Het is een javascript met de naam six buttons from hell. En ik heb zeer de vermoeden wie die er in heeft gezet. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Ben momenteel bezig om 700 virus mailtjes de prullenbak te verwijzen. Ik snap niet dat er zoveel mensen zonder virus scanner zijn. Laat ze dan op z'n minst hun cache dagelijks legen ***(*^_&@^&*%$& |
|
Ik heb er zowaar nog geen 1 gehad (vandaag dan ) [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 20-08-2003 15:28] |
|
ze komen nu met een snelheid van 1 per minutt binnen |
|
quote:Ik helemaal nog niet *klopt af* Mijn baas is wel regelmatig de sigaar vandaag en gisteren. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Me neither...*klopt af* |
|
LOL! De INBOX van Femme van T.net --> |
|
ik haal er weer 54 binnen eens kijken of er iets van mezelf bij zit. lol zat er een bij van iemand@microsoft.com [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 20-08-2003 16:12] |
|
Ik heb ook nog niks gehad , maar dat rottige outlook gebruik ook niet, dus maak me niet echt zorgen. |
|
omg ik haal weer 450 mailtjes op. Is daar nog wat aan te doen? behalve rechstreeks de prullenbak verwijzen?? |
|
quote: Tering,ik zat net al te schelden op een stuk of 50..... spelfout weggehaald... |
|
quote: Ik krijg er vrijwel nooit Geen idee waarom, heb gewoon een hotmail-adres. "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
Argh! Tot nu toe vond ik virus/spam wel irritant, maar was er mee te leven, omdat het vrij makkelijk te herkennen en te verwijderen was... maar de laaste paar dagen krijg ik ineens zo'n 6 spammailtjes bovenop de normale lading die ipv de gebruikelijke 1 of 2 kb ineens 90 of 100 kb zijn,, inclusief attachments dus.. steeds vanuit andere emailaddresssen en dus niet te blokkeren,... dit haalt mijn hotmail wel erg snel naar de maximum (2.0 mb).. tijd voor een nieuw adres (non-hotmail uiteraard) |
|
quote:Zoveel mail krijg ik zelfs in een jaar niet! I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Ik krijg ook veel waar bijstaat dat ik de bijlage moet openen,maar der blijkt helemaal geen bijlage te zijn......... spelfout weggehaald... |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |