|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Oh ik lees ondertussen dat die vent zelf Michel heet. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Wilde dezelfde opmerking maken, maarre, dat maakt het slechts ietsje minder dom. Waarom zou je een tattoo van je eigen naam op je arm laten zetten? Handig voor als je het toevallig eens vergeet? :') Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Misschien vindt ie dat makkelijker dan een id meesjouwen. Mgoed, het gaat er nu om dat ze die kleine in goede gezondheid terugvinden. |
|
Ik lees trouwens dat ze met het ov reizen, dus als je toevallig nog gaat treinen... Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Kleine hint: Hij is bij zijn vader. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Zomaar een wilde gok. Lijkt me een gevalletje gescheiden ouders met een wat minder soepele omgangsregeling. Moet niet zo moeilijk te vinden zijn, lijkt mij. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Hoezo gok? Wat denk je dan? Dat 'ie zelf weggelopen is? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Die vader? Lijkt me wel. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Maar dan wel met die kleine. |
|
En terecht: Amber Alert voor 2-jarig jongetje ingetrokken Laatste update: 29 oktober 2011 21:08 DEN HAAG - De politie heeft het Amber Alert dat zaterdagavond iets voor 20.00 uur werd uitgestuurd een uur later weer ingetrokken. Dat heeft een woordvoerder gemeld. De 2-jarige Michiel Monne uit Amsterdam is zaterdagavond aangetroffen in Almere. Het jongetje is ongedeerd. Eerder op de avond stelde politie nog te vrezen voor het welzijn van de jongen. De politie geeft een Amber Alert als er sprake is van urgente kindervermissingen- of ontvoeringen. Het alarm zorgt ervoor dat binnen 10 minuten miljoenen Nederlanders de foto van het kind te zien krijgen, bijvoorbeeld via hun mobiele telefoon, tv, computer of snelwegborden. Meerdere Alerts Deze maand werden er meerdere Amber Alerts uitgegeven. Op zondag 16 oktober gaf de politie een Amber Alert uit voor de 6 maanden oude baby Serena de Bruin. Zij was door haar 23-jarige vader meegenomen en niet meer teruggebracht bij de moeder, waarna alarm werd geslagen. Zij werd dezelfde dag levend teruggevonden op station Utrecht CS dankzij een conducteur die het Amber Alert had gezien. Jennefer Op 9 oktober werd via het systeem alarm geslagen over de vermissing van 10-jarige meisje Jennefer uit Rotterdam. Zij werd in de nacht die volgde, vermoord gevonden in het huis van de ex-vriend van haar oudere zuster. Eerder deze maand ontstond al discussie over hoe snel het systeem moet worden ingezet, nadat Jennefer dood werd gevonden. Daarover buigt zich ondertussen minister Ivo Opstelten van Justitie na vragen uit de Tweede Kamer. Volgens het Korps landelijke politiediensten (KLPD) gaat het systeem failliet als het te snel wordt ingezet. Het Amber Alert moet echt bewaard worden voor bijzondere gevallen, waarbij het kind serieus in gevaar lijkt te zijn, aldus de politie. © ANP / Nu.nl |
|
Fijn. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Mag dit topic dicht? Dank u. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Hmz, +1 deze keer. Boeiender |
|
quote:Dit is nog steeds actueel. Mods? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Heel actueel. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
De ENIGE reden dat hij hier nog mag komen is zijn redactiewerk, ik weet het gewoon 110% zeker. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Ik weet dat je heel dicht bij de werkelijkheid czit. :') If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Hypnos heeft anders momenteel gewoon een ban van een week te pakken http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Dat weet anti-bart zelf ook wel. |
|
Ik dacht, kom, laat ik die deur even opentrappen. Gewoon voor de zekerheid. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
. Nevermind [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 30-10-2011 10:32] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Anders gaan we even in allerhande topics te pas en te onpas de 'anti-Bart' discussie opnieuw aan. Stelletje jankbakken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Het zou al veel helpen als alle huilies gewoon gezellig een breiclubje oprichten. Zitten ze daar goed, met z'n vieren. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |