IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Amber Alerts Vorige pagina | Volgende pagina
WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 22-09-2010 12:22 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2010 12:21 schreef Hypnos het volgende:
Ik vrees het ook. Echt knap is ze niet en een inwerkperiode zou te lang duren.


...

Doe effe normaal man.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 22-09-2010 12:24 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2010 12:21 schreef Hypnos het volgende:
Ik vrees het ook. Echt knap is ze niet en een inwerkperiode zou te lang duren.

Bijzonder smakeloos. Tering, zeg.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-09-2010 12:24 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

is toch? pedofielen richten zich tot frêle meisjes of kinderen met weelderig haar

en voor prostitutiekanalen is ze nog veel te jong (minstens 14 jaar worden ze verkocht -> zie Engeland)


signature


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 22-09-2010 12:24 by Yirroth Wijzig reactieProfiel van YirrothQuote dit bericht

Hypnos en normaal?

Dat zou trouwens een leuk uitgangspunt zijn voor lateraal denken.


Edit: weelderig haar? Ik heb het idee dat er behanglijm en een strijkijzer te pas zijn gekomen bij dit kapsel... Maar nogmaals: ik vermoed dat het om een scheidingsvete gaat.

[Dit bericht is gewijzigd door Yirroth op 22-09-2010 12:26]


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 22-09-2010 12:25 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2010 12:24 schreef ZelThoR het volgende:
Bijzonder smakeloos. Tering, zeg.

+1, treurige gast.


You have time. You are doing fine.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 22-09-2010 12:25 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Ik begin zolang écht te hopen dat Hypnos een keer een permban opgelegd krijgt. Ik ben veel rare figuren tegengekomen, maar ik vind jou - Hypnos - écht de meest walgelijke randdebiel die ik in mijn (internet)level tegen ben gekomen.



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 22-09-2010 12:25 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2010 12:21 schreef Hypnos het volgende:
Ik vrees het ook. Echt knap is ze niet en een inwerkperiode zou te lang duren.


Dude...

Dit vindt niemand grappig.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 22-09-2010 12:26 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2010 12:24 schreef Hypnos het volgende:
is toch? pedofielen richten zich tot frêle meisjes of kinderen met weelderig haar

en voor prostitutiekanalen is ze nog veel te jong (minstens 14 jaar worden ze verkocht -> zie Engeland)


Gast, serieus.

Mods?


EDIT:
Om daar aan toe te voegen dat ik zo langzamerhand vind dat Reddy voor minder geband is. Voor 'kanker' krijg je een ban van een dag, maar élke dag de meest wanstaltige shit ooit posten en zulke opmerkingen maken mag wel.

Zou voor mij écht een reden zijn hier niet meer te komen, als hier niks aan gedaan wordt. En normaal hanteer ik de instelling 'het is maar een forum', maar dat gaat hier voor mij niet meer op.

[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 22-09-2010 12:27]


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 22-09-2010 12:27 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2010 12:24 schreef Hypnos het volgende:
is toch? pedofielen richten zich tot frêle meisjes of kinderen met weelderig haar

en voor prostitutiekanalen is ze nog veel te jong (minstens 14 jaar worden ze verkocht -> zie Engeland)

Flikker op, als je begint te praten over te lang durende inwerkperiodes neem je geenszins de moeite om hier normaal over te praten. Of goedkoop shockeren of gewoon niet doorhebben hoe inhumaan je over dingen praat.

En dan kun je wel weer fijn verhalen gaan ophangen over dat we geconfronteerd moeten worden met nare dingen, blabla, maar daar is dit echt de meeste ongepaste plek mogelijk voor. Bah.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 22-09-2010 12:27]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-09-2010 12:28 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 22 september 2010 12:25 schreef Onweerwolf het volgende:
Dude...

Dit vindt niemand grappig.


Ik wel! :')


Je moeder.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-09-2010 12:28 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

komaan man... doe niet zo.

ik bedoelde het niet shockerend

is gewoon feit dat ze er niet bepaald uitziet als een prinsesje, en in Engeland is ontdeklt dat kinderen die daadwerkelijk verkocht worden steeds 14 jaar zijn. Die gaan meestal naar Arabische landen.


signature


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 22-09-2010 12:29 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2010 12:28 schreef Hypnos het volgende:
komaan man... doe niet zo.

ik bedoelde het niet shockerend



Nee, dat is jouw probleem. Bij jou is geen enkele realiteitszin over, en door alle absurde rotzooi die bij jou dagelijks de revue passeert heb je geen idee meer wat nog moreel verantwoord is.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 22-09-2010 12:29 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Hypnos laat wederom zien dat hij echt een enorme randmongool is... Ben het helemaal met Whitesnuiver eens, de dag dat hij definitief oprot van ZM gaat hier de vlag uit.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-09-2010 12:29 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2010 12:27 schreef ZelThoR het volgende:
Flikker op, als je begint te praten over te lang durende inwerkperiodes neem je geenszins de moeite om hier normaal over te praten. Of goedkoop shockeren of gewoon niet doorhebben hoe inhumaan je over dingen praat.

En dan kun je wel weer fijn verhalen gaan ophangen over dat we geconfronteerd moeten worden met nare dingen, blabla, maar daar is dit echt de meeste ongepaste plek mogelijk voor. Bah.


WT?

hallo, Dutroux hield die kinderen ook bij om ze op latere leeftijd te kunnen verkopen, hij maakte ze slaafs en afhankelijk. Is toch zo?


signature


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 22-09-2010 12:30 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2010 12:28 schreef Hypnos het volgende:
komaan man... doe niet zo.

ik bedoelde het niet shockerend

is gewoon feit dat ze er niet bepaald uitziet als een prinsesje, en in Engeland is ontdeklt dat kinderen die daadwerkelijk verkocht worden steeds 14 jaar zijn. Die gaan meestal naar Arabische landen.


En wat heeft dat ermee te maken? Juist, helemaal niets. Wat ik verder van dit soort grappenmakerij vind zal ik verder maar in het midden laten, iets van gelijkwaardige strekking is niet al te lang geleden al eens aan bod gekomen.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 22-09-2010 12:30 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2010 12:29 schreef Hypnos het volgende:
WT?

hallo, Dutroux hield die kinderen ook bij om ze op latere leeftijd te kunnen verkopen, hij maakte ze slaafs en afhankelijk. Is toch zo?


Maar kun jij je niet voorstellen dat het écht bizar is om dergelijke insinuaties te uiten in een topic over een kind dat vermist is? Dan verdien je niet alleen een permban, maar moet je ook eens iemand bezoeken die verstand heeft van geestelijke stoornissen.

Idioot.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 22-09-2010 12:31 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2010 12:30 schreef nuclearwarfare het volgende:
En wat heeft dat ermee te maken? Juist, helemaal niets. Wat ik verder van dit soort grappenmakerij vind zal ik verder maar in het midden laten, iets van gelijkwaardige strekking is niet al te lang geleden al eens aan bod gekomen.


Waar ik destijds niet in geparticipeerd hebt; hier zie ik daar wel alle reden toe.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-09-2010 12:31 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/



Lol @ topic.


Je moeder.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 22-09-2010 12:31 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2010 12:28 schreef Hypnos het volgende:
komaan man... doe niet zo.

ik bedoelde het niet shockerend

Ook onbedoelde slechte dingen zijn slechte dingen. Dat je dat -weer- niet doorhebt zou je te denken moeten geven.

Ik ga het hier verder niet meer over hebben. Je bent verder vast een prima kerel, maar je gaat echt te vaak over de schreef.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-09-2010 12:31 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

kijk, als jij er van uitgaat dat het grappig was, check dan eens bij jezelf hoe zwart je humor is. Dit was niet grappig bedoeld.


signature


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 22-09-2010 12:31 by Yirroth Wijzig reactieProfiel van YirrothQuote dit bericht



So stop feeding it.


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 22-09-2010 12:32 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2010 12:31 schreef Hypnos het volgende:
kijk, als jij er van uitgaat dat het grappig was, check dan eens bij jezelf hoe zwart je humor is.




karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-09-2010 12:33 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 22 september 2010 12:31 schreef Yirroth het volgende:


So stop feeding it.


:')

Maar goed, ontopic homeaux!!1 Het gaat om vermiste kutkinderen, niet om Hypnos.


Je moeder.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 22-09-2010 12:34 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

ik reageer beter niet met quotes.

Die opmerking over kindercola en melkpakken mag wel gewoon??


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-09-2010 12:34 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2010 12:31 schreef ZelThoR het volgende:
Ook onbedoelde slechte dingen zijn slechte dingen. Dat je dat -weer- niet doorhebt zou je te denken moeten geven.

Ik ga het hier verder niet meer over hebben. Je bent verder vast een prima kerel, maar je gaat echt te vaak over de schreef.


slechte dingen? ik zeg alleen wat mensen denken.
na Maddy zijn dergelijke vragen dikwijls gesteld
het profiel van een ontvoerder, motieven...

feit is dat kinderen omwille in circuits vanaf 14 verhandeld worden en dat pedofielen niet ontvoeren maar meteen misbruiken en loslaten


signature


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen