![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Ff over amber alerts en veenendaal, waar ik dus m'n hele leven woon. http://www.dichtbij.nl/heuvelrug/regio/artikel/2241917/geen-amber-alert-in-veenendaal-op-zondag.aspx http://www.blikopnieuws.nl/bericht/131288/Amber_Alert_blijft_actief_in_Veenendaal.html Jajaja, blablabla, veenendaal en zo, ik weet het. Maar je kunt het ook overdrijven. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Sjezus! ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Als er op zondag een kerk affikt mogen de brandweerlieden dan ook niet aan het werk om het ding te blussen? Christenen... :') Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Wah denkte gij zelluf jonge??? Natuurlijk nie. Da's gods wil dus laten branden dat kreng. ![]() |
|
Tis een harde, oude kern. Die al best oud is. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Ze is terrecht, ze zat ergens in de Noord-Oostpolder. [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 02-07-2011 14:01] ![]() |
|
![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Ze komt uit Hardinxveld, ik dacht die zit bij jou in Alblasserdam Jan ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
quote:Best eind gefietst dan. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Das al gauw 100 km ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
quote:Stuur een verstandelijk beperkt iemand zonder tomtom op pad en het wordt al gauw een topsporter. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Haha ja dan zullen ze doorgaan tot ze er dood bij neervallen, ik denk dat ze een TomTom überhaupt niet begrijpen ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
quote:Nou, twee vrienden van ons zijn ook verstandelijk beperkt, maar met Tomtom en de auto kunnen ze toch overal komen. Er zitten wel gradaties in natuurlijk. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Ja das waar, ik ging ff uit van de jongens hier op de groep ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
![]() Soort zaak: Verdwenen/Gewond/Vermist Geboortedatum: 11-mrt-1997 Datum van vermissing: 28-jul-2011 Geslacht: Vrouw Eigenlijke Leeftijd: 14 Lengte: 177 cm (5'9") Stad van vermissing: GROESBEEK Gewicht: Onbekend Staat van vermissing: Haarkleur: Bruin Land van vermissing: Nederland Oogkleur: Zaaknummer: NLZO11080861 Omstandigheden: Vera is donderdag 28 juli 2011 van huis weggegaan om bij een vriendin te gaan logeren. Zij is daar niet aangekomen. Op de dag van haar verdwijning droeg zij een blauwe spijkerbroek, een zwarte legging en een zwart lederen jasje. Vera draagt lange zilveren oorbellen en heeft een neuspiercing. Ook heeft zij een blokbeugel met blauwe elastiekjes. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
OWW de vrijwillige amber alerterd. Niks mis mee btw. ![]() |
|
14 jaar en 177 cm best groot zeg! signature ![]() |
|
![]() |
|
Gelukkig. ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote:Jij bent gewoon klein. ![]() ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
But no worries, they say size doesn't matter. ![]() ![]() |
|
MICHIEL MONNE Geboortedatum: 20-nov-2009 Vermist: 29-okt-2011 Lengte: Onbekend Ogen: Grijs Leeftijd nu: 1 Geslacht: Man Gewicht: Onbekend Haar: Blond Vermist uit: AMSTERDAM Nederland Michiel is 2 jaar, blonde pijpenkrullen, grijze ogen. Hij draagt een bruine sportbroek en een Kermit trui, verder draagt hij een grijs/blauwe/zwarte jas. Vader draagt een spijkerbroek, rode trui en een zwarte jas. Vader Michel heeft een tatouage onder aan zijn arm links van een vogel en op zijn rechterarm staat geschreven : Michel. Michiel is vanmiddag na een wandeling niet door zijn vader teruggebracht. ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Je hebt er in de tussentijd wel 2 gemist. Wat ziet die vent er onguur uit btw. ![]() |
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |