IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Amber Alerts Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-09-2010 13:08 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2010 13:03 schreef Onweerwolf het volgende:
Tsja, hysterie of niet, het boeit mij verder niet zo. Maar stel dat er een kans is dat zo'n meisje door middel van zo'n systeem gered wordt van een vreselijke ontknoping, dan is het dat wat mij betreft allemaal waard.

Ik heb zelf ook een nichtje van 7 en ik moet er niet aan denken dat zij vermist zou zijn. Volgens mij ga je dan tegen de muren omhoog van waanzin.


zal wel zijn! mocht zoiets gebeuren in AMon zijn school, ik hou hem een week thuis


signature


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 22-09-2010 13:12 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2010 13:08 schreef Hypnos het volgende:
jij gaat niet bepalen wat kan en wat niet. Jouw interpretatie is die van jou en je interpreteert. Klaar.
ik kan alleen maar zeggen dat je er weer eens naast zit en daarboven nog eens verkondigt wat kan en wat niet. dubbel negatief.

ik kan er inkomen als mensen het kwetsend vonden maar het is niet dat ik het erg vind dat dat lieve kind niet zo knap lijkt, integendeel! Mijn excuses als het kwetsend overkwam

en inwerkperiode is het slaafs maken van kinderen zodat ze volgzaam worden. Zo hoor je ook van N. Kamphush en in de werken van De Sade.


en ja, ik ben tactloos, dat heb ik aal veel mogen ervaren, maar dat is geen misdaad en dat maakt mij geen criminele psycho


Oké Hypnos.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-09-2010 13:16 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

sorry, maar ik vind je nogal judgemental. Je hebt gelijk dat het waarschijnlijk tactloos was,maar zo oordleen. Nou nou


verder hoop ik natuurlijk dat dat meisje een zorgeloze jeugd kan hervatten


signature


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 22-09-2010 13:44 by Yirroth Wijzig reactieProfiel van YirrothQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2010 13:04 schreef HgarrothwulfF het volgende:
@Onweerwolf: hier een nichtje van 2, en de dood voor hij/zij die daar aan zit




Die instelling heb ik naar iedereen die mijn vrienden of familie mishandeld en ik zorg dat het geen zachte, snelle dood wordt. Gelukkig is dat niet gebeurd en gaat het hopelijk niet gebeuren, aangezien ik liever niet de bak in ga omdat ik de wereld verbeter door een idioot er van af te helpen.


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 22-09-2010 13:45 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Gevoelig onderwerp=politiek correct topic dus geen spot meer in dit topic.

Ik zou wel een puntje van kritiek willen opperen.

Als je een kind zo absurd jong op pad stuurt, is het dan niet handig om het een homing device mee te geven (enkelbandje ofzo) zodat je je kind op de GPS terug kan vinden? Dat zou best wat vermissingen schelen. Volgens mij kunnen ze zelfs een actieve mobiele telefoon traceren...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 22-09-2010 13:46 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2010 13:44 schreef Yirroth het volgende:


Die instelling heb ik naar iedereen die mijn vrienden of familie mishandeld en ik zorg dat het geen zachte, snelle dood wordt. Gelukkig is dat niet gebeurd en gaat het hopelijk niet gebeuren, aangezien ik liever niet de bak in ga omdat ik de wereld verbeter door een idioot er van af te helpen.


Als je ze doodmaakt kun je niet meer de door jou zo gewilde medische proeven op ze uitvoeren hoor.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-09-2010 13:46 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

@mut
die kunnen ook afgenomen worden,
je kunt ze moeilijk als met katten een chip inplanten vrees ik.

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 22-09-2010 13:47]


signature


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 22-09-2010 13:54 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Vermiste Kaylee terecht Uitgegeven: 22 september 2010 13:32
Laatst gewijzigd: 22 september 2010 13:46

AMSTERDAM – De Rotterdamse Kaylee Geertsma, voor wie de politie woensdag een Amber Alert uitgaf, is terecht. Het meisje is ongedeerd aangetroffen bij familie.

De politie heeft de moeder en oma van het zevenjarige meisje aangehouden. Zo meldt de NOS.

Kaylee werd sinds dinsdagmiddag vermist, ze kwam toen niet thuis uit school.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 22-09-2010 13:55 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht



Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-09-2010 13:55 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

word vervolgd

hoe kun je nu zo dom zijn als moeder


signature


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 22-09-2010 13:57 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 22 september 2010 13:45 schreef Mutilator het volgende:
Gevoelig onderwerp=politiek correct topic dus geen spot meer in dit topic.




wie bepaalt dat?


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 22-09-2010 13:58 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 22 september 2010 13:45 schreef Mutilator het volgende:
Gevoelig onderwerp=politiek correct topic dus geen spot meer in dit topic.

Ik zou wel een puntje van kritiek willen opperen.

Als je een kind zo absurd jong op pad stuurt, is het dan niet handig om het een homing device mee te geven (enkelbandje ofzo) zodat je je kind op de GPS terug kan vinden? Dat zou best wat vermissingen schelen. Volgens mij kunnen ze zelfs een actieve mobiele telefoon traceren...


In de extreme gevallen geeft dat echter afgehakte benen...


ID - Chips met GPS zijn technisch al mogelijk.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 22-09-2010 13:59 by Yirroth Wijzig reactieProfiel van YirrothQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2010 13:46 schreef Onweerwolf het volgende:
Als je ze doodmaakt kun je niet meer de door jou zo gewilde medische proeven op ze uitvoeren hoor.


Wie zegt dat ik dat niet tijdens het proces doe?



En mooi dat ze terug is, precies wat ik al vermoedde: scheidingsperikelen.

[Dit bericht is gewijzigd door Yirroth op 22-09-2010 14:10]


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-09-2010 13:59 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2010 13:58 schreef ElitE het volgende:
In de extreme gevallen geeft dat echter afgehakte benen...


ID - Chips met GPS zijn technisch al mogelijk.


waar steek je dat dan? In de oren zoals bij katten?





signature


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 22-09-2010 14:05 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Bij katten zit het bij de linker schouder meestal.

Omdat die chips als ID chips voor bank en betaling en paspoort gebruikt moeten gaan worden willen ze die tussen duim en wijsvinger plaatsen want dat is makkelijk gebruiken met je hand erlangs halen.


Maar daarzo is die ook makkelijk te verwijderen, en makkelijk te frauderen door weer een nieuwe chip daar te plakken. met wat plakband oid. Doe je het op een moeilijkere plek wordt de drempel natuurlijk hoger om hem weg te halen, maar haal je hem uiteindelijk weg dan is de schade ook hoger. En omdat het een ID chip is is hij ook altijd te vinden.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 22-09-2010 14:11 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 22 september 2010 13:57 schreef Black Jew het volgende:
wie bepaalt dat?


Het is slechts een kader waarbinnen dit topic niet ontspoort.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-09-2010 14:13 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

hmmm.... ja, afwegen tussen pijn en misbruik. moeilijk

bij auto's is dat makkelijker, die nieuwe Mercedessen vallen gewoon stil als ze gestolen worden (na 5 km of zo)


signature


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-09-2010 14:15 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

Dat lijkt me geen reële optie bij een kind. :')


Je moeder.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 22-09-2010 14:16 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 22 september 2010 14:11 schreef Mutilator het volgende:
Het is slechts een kader waarbinnen dit topic niet ontspoort.


ok. Sorry als ik wat kortaf over kwam.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 22-09-2010 14:16 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Np whatsoever BJ

quote:
Op 22 september 2010 13:58 schreef ElitE het volgende:
In de extreme gevallen geeft dat echter afgehakte benen...


ID - Chips met GPS zijn technisch al mogelijk.


Zeker, maar dat is in het geval van kidnapping (raar woord eigenlijk), wat bij 'vermist' natuurlijk niet zeker/vanzelfsprekend is.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 22-09-2010 14:17]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 22-09-2010 14:19 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

klopt, ik denk dat je er ook meer kinderen mee red dan dat er beentjes worden afgehakt.

Maar iedereen een enkelband gaat mij wel te ver, zo geef je kinderen wel een enorm wantrouwen in de wereld.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 22-09-2010 14:21]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-09-2010 14:23 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2010 14:15 schreef karnivoor het volgende:
Dat lijkt me geen reële optie bij een kind. :')


lol, flauwvallen na 5 kilometer

biomechanisch beveiligingsmechanisme
eigenlijk zit dat al ingebouwd: depressie, hartkloppingen, ...cyaankali in de oorlog,
maar dat is vrij extreem.
misschien wel iets wat een noodsignaal uitstuurt ! onhoorbaar, meteen naar een alarmcentrale

nuja, in dit geval, zou het meisje het als ontvoering ervaren hebben?

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 22-09-2010 14:24]


signature


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 22-09-2010 14:26 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 22 september 2010 13:54 schreef WhiteRider het volgende:
Vermiste Kaylee terecht Uitgegeven: 22 september 2010 13:32
Laatst gewijzigd: 22 september 2010 13:46

AMSTERDAM – De Rotterdamse Kaylee Geertsma, voor wie de politie woensdag een Amber Alert uitgaf, is terecht. Het meisje is ongedeerd aangetroffen bij familie.

De politie heeft de moeder en oma van het zevenjarige meisje aangehouden. Zo meldt de NOS.

Kaylee werd sinds dinsdagmiddag vermist, ze kwam toen niet thuis uit school.


Dat scheidingsverhaal zou kunnen kloppen, maar wel dus vals alarm, simpelweg omdat ouders niet met elkaar communiceren


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-09-2010 14:27 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Volgens mij is de beste manier om je kind te beschermen ze zelfbewust en assertief maken. Je kunt niet 100% van de tijd bij ze zijn om ze te beschermen. Leer ze wat basisdingen waarmee ze zichzelf kunnen redden. Als er een psychopaat in de buurt rondloopt helpt dit overigens niet, maar de kans daarop is heel klein. Kinderontvoeringen en dergelijke zaken komen echter vooral voor in de familiekring en relationele sfeer. Doe daar wat aan.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-09-2010 14:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hoe denk je dat te voorkomen dan? Persoonlijke begeleiding bij elk klein vermoeden?


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen