IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Internet verslaving: Toegeven is de eerste stap. Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-09-2010 23:21 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 23 september 2010 23:19 schreef bastianus het volgende:
Mooie overgang ook weer.


klopt ja

van de ene verslaving in de andere


zuchtzucht


signature


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-09-2010 23:21 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 23 september 2010 23:20 schreef Burzum het volgende:


Je moet een keer op de hardebollen in Utreg gaan kijken!
Ik ging altijd onder de brug in Demtah. Het enige gave stuk van die stad.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 23-09-2010 23:23 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Enige gave stuk?

Verreweg de mooiste stad van Nederland.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-09-2010 23:25 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 23 september 2010 23:23 schreef Burzum het volgende:
Enige gave stuk?

Verreweg de mooiste stad van Nederland.
Deventer? Mooie stad ja, maar het volk dat er woont. Vaak op het bureau of met de kop blauw geëindigd daar na een avondje stappen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-09-2010 23:25 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

mooie stad idd, dia Argentijn aan die grachten vergeet ik nooit


signature


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 23-09-2010 23:26 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

ik had nog enkele minuten!


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-09-2010 23:27 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 23 september 2010 23:26 schreef ElitE het volgende:
ik had nog enkele minuten!
Boefje..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 23-09-2010 23:27 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

niet lang meer hoor!


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 23-09-2010 23:31 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

oh kut hij staat op de randomfunctie! ook leuk, maar nu maar goed zetten dus, doei!


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-09-2010 23:32 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 23 september 2010 23:25 schreef Hypnos het volgende:
mooie stad idd, dia Argentijn aan die grachten vergeet ik nooit

Je kunt er ook lekker eten en drinken idd. En Midtown is toch wel één van de beste café's van Nederland. Maar verder kun je er toch beter wegblijven, niks als trammelant.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-09-2010 0:22 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

hmmm... was aangenaam wel, en het accent viel ook goed mee

nu, even afkicken en filmpje kijken

tschus


signature


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 24-09-2010 1:43 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

100% verslaafd.

Inclusief werk makkelijk 12/14 uur per dag, anders langer. Op vakantie ook laptop mee en hotels selecteren op internettoegang. Dan internet ik niet meer dan 2 uurtjes, maar toch. (Effe 's ochtends en 's avonds, uitzonderingen daargelaten.)


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 24-09-2010 1:49 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

Ik kan gemakkelijk een uur zonder internet!


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 24-09-2010 1:54 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Ik gebruik het veel en vaak, zelfs op dit tijdstip, maar geen verslaving denk ik. Als ik anders geoccupeerd ben denk ik er niet eens aan. Drie weken op vakantie zonder internet is geen geen probleem.


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 24-09-2010 5:15 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Niet echt verslaafd, wel probleemgebruik hehe. Enkele weken zonder internet hier gedaan, geen enkel probleem. Productiviteit ging door het dak, al jaren niet meer gehad. Nu heb ik eindelijk weer een verbinding en haal ik de schade rap in. Zit weer halve dagen te ZM'en, Facebook te checken, nieuwssites te F5'en et cetera.

Als ik bezig ben met een onderwerp dat me boeit dan kan ik zonder probleem (en vaak vanzelf) een of meerdere dagen zonder internet doorkomen. Als mijn activiteit echter niet zó boeiend is dan verzand ik vaak weer in nutteloos surfen.
Ben ik godverdomme in Nepal, zit ik een beetje fora te lezen. :')


You have time. You are doing fine.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 24-09-2010 9:15 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2010 1:54 schreef Nimbus het volgende:
Ik gebruik het veel en vaak, zelfs op dit tijdstip, maar geen verslaving denk ik. Als ik anders geoccupeerd ben denk ik er niet eens aan. Drie weken op vakantie zonder internet is geen geen probleem.


Ik denk er inderdaad ook niet aan als ik met iets anders bezig ben, zo is het dan ook weer. Vakantie is bij mij een iets lastiger verhaal, toch wel.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 24-09-2010 9:31 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Heb i.v.m. een verhuizing 3 maanden 'zonder' internet gezeten. D.w.z.; geen verbinding thuis, wel op werk (maar daar beperk ik me uiteraard redelijk) en op mobiel (gebruikte ik eigenlijk alleen voor mail, internetbankieren, nieuwssites). In die tijd overigens ook geen televisie thuis.
Wel goed. Geeft veel rust, een avondje gewoon op de bank relaxen met een boek, muziek, krant, etc. Ipv gehaast tussen de tabladen op je browser schakelen terwijl je televisie aan het kijken bent

TV kijk ik overigens al een jaar niet meer en levert mij zoveel tijdswinst op dat de uurtjes internet er wel af kunnen ..



Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 24-09-2010 9:36 by Ziona Wijzig reactieProfiel van ZionaQuote dit berichthttp://www.myspace.com/kleines_rehlein

quote:
Op 24 september 2010 9:31 schreef Valorian het volgende:

TV kijk ik overigens al een jaar niet meer en levert mij zoveel tijdswinst op dat de uurtjes internet er wel af kunnen ..




Hier hetzelfde: Ik heb een televisie staan maar dat is de laatste tijd puur ter decoratie, want de stekker zit niet eens in het stopcontact. En ik mis het absoluut niet. In plaats van uren naar hersenloze programma's te staren download ik films om te kijken of zoek ik een interessant programma uit op uitzending gemist.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 24-09-2010 9:39 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2010 9:36 schreef Ziona het volgende:
Hier hetzelfde: Ik heb een televisie staan maar dat is de laatste tijd puur ter decoratie, want de stekker zit niet eens in het stopcontact. En ik mis het absoluut niet. In plaats van uren naar hersenloze programma's te staren download ik films om te kijken of zoek ik een interessant programma uit op uitzending gemist.


Nice. Ik heb geen kabel meer en op dit moment ook geen tv. Maar ben wel erg weg van goede films en series. Omdat ik mijn nieuwe huis niet wil ontsieren met een televisie ga ik een beamer installeren, d.w.z. een beamer ceiling-mounted en dan een uittrekbaar scherm ertegenover aan het plafond. Volgens mij de perfecte oplossing voor een groot scherm wanneer je daar zin in hebt en geen enorm zwart geval in je woonkamer


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 24-09-2010 9:50 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Dat van die beamer lijkt me een nogal prijzige oplossing. Maar het is natuurlijk een kwestie van prioriteiten stellen. Je wil niet weten wat mijn nieuwe fiets gaat kosten.

Ik ben om, ga wel weer aan de TV. Maar, dat is ook alleen maar omdat mijn ouders me een kado voor mijn diploma wilden geven. Ik moet toegeven dat ik het vooral miste om een pot voetbal te kunnen kijken (ook leuk om dan wat vrienden uit te nodigen). En wat actualiteitenprogramma's. Ik heb een Samsung UE32C6000 gekocht, die is superplat en "easy on the eyes".

Wat Internet betreft, tja, dat kost teveel tijd. Maar ik weet het te doseren. Als ik merk dat ik loos zit te F5'en ga ik iets anders doen.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Silence
Usericon van Silence
Posted 24-09-2010 11:11 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2010 9:31 schreef Valorian het volgende:

TV kijk ik overigens al een jaar niet meer en levert mij zoveel tijdswinst op dat de uurtjes internet er wel af kunnen ..



Hier ook heel weinig. Er staat zo'n duur ding in de woonkamer, maar we kijken alleen soms een filmpje of een docu op discovery of zo.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 24-09-2010 11:14 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Ik vind tegen woordig NieuwsUur --> PownNews --> P&W toch wel een fijn rondje 's avonds.
Verder brak op zondagavond Comedy Central.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 24-09-2010 11:22 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2010 9:50 schreef M. het volgende:
Dat van die beamer lijkt me een nogal prijzige oplossing. Maar het is natuurlijk een kwestie van prioriteiten stellen. Je wil niet weten wat mijn nieuwe fiets gaat kosten.

Ik ben om, ga wel weer aan de TV. Maar, dat is ook alleen maar omdat mijn ouders me een kado voor mijn diploma wilden geven. Ik moet toegeven dat ik het vooral miste om een pot voetbal te kunnen kijken (ook leuk om dan wat vrienden uit te nodigen). En wat actualiteitenprogramma's. Ik heb een Samsung UE32C6000 gekocht, die is superplat en "easy on the eyes".

Wat Internet betreft, tja, dat kost teveel tijd. Maar ik weet het te doseren. Als ik merk dat ik loos zit te F5'en ga ik iets anders doen.


Een goede beamer kost al gauw 1000 euro ja. Maar ik heb het geluk dat ik de oude beamer van mijn broer (die net een nieuwe heeft gekocht) over kan nemen voor weinig. Dan moet er nog een mooi scherm bij, en kabels en dergelijke maar al met al wordt het eerder een kwestie van een paar honderd euro dan het eerdergenoemde bedrag. Het is dan wel geen HD beamer, maar wel HD ready.
Overigens ben ik er nog niet helemaal uit hoor, montagemogelijkheden van de beamer zijn ook weer beperkt (omdat de projectie zo recht mogelijk op de muur moet komen), en als dat ding dan vervolgens midden op de wand moet komen (ipv tegen plafond) wordt het er ook niet fraaier op.

Die 32C6000 heb ik overigens ook nog aan gedacht trouwens, mooi apparaat. En handig dat je er gewoon een HD aan kan hangen met films

Lastig is alleen dat ik in mijn huis niet echt een mooie plek voor zo'n tv kan verzinnen. Op de schouw is te hoog, onder de schouw te laag, etc..


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 24-09-2010 11:23 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2010 11:14 schreef kwelgeest het volgende:
Ik vind tegen woordig NieuwsUur --> PownNews --> P&W toch wel een fijn rondje 's avonds.
Verder brak op zondagavond Comedy Central.


PowNews.

Grapje zeker?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-09-2010 11:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2010 11:23 schreef WhiteRider het volgende:
PowNews.

Grapje zeker?
Past toch in rijtje Spitsnieuws Geenstijl Pvv?


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen