|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
500 GB is inderdaad bizar veel. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Zwijg er mij van... :') |
|
Massive pr0n l33ching, deden we het vroeger niet allemaal? :') Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Ach wat is verslaafd, ik zit voor mn werk de hele dag achter de computer. Photoshop, illustrator, indesign, teksten schrijven.. Ter ontspanning af en toe eens op een forum wat posten En nu zit ik bijv. inde trein onderweg naar een opdrachtgever, dan even lekker met de ipad klooien tegen de verveling [Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 19-01-2012 14:26] ... hoe de hazen lopen ... |
|
Ik kan me geen leven voorstellen zonder internet. Waarom zou ik ook? Internet heeft vandaag gewoon een sleutelrol in onze maatschappij. Iedereen die zoiets ontkent, is een hippie |
|
quote:500 gig is dan per maand? |
|
quote:*nerdgasm* Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Waar. Voelde ik me 10 jaar geleden nog wel eens schuldig na weer een dagje nutteloos surfen, tegenwoordig ontkom je er bijna niet aan. Het kleinste onbenulligste dingetje moet je dat rotding alweer voor aanslingeren. Kun je hem net zo goed de hele dag aan laten staan toch. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Maar goed, om even terug te komen op het trieste / lachwekkende (lachwekkend trieste..) verhaal Hypnos: 500 GB per maand, dat is bijna 17 GB per dag. Hypnos zat na 18 dagen blijkbaar al aan de 500 GB, wat inhoudt dat 'ie deze maand bijna 28 GB per dag heeft gedownload. Tenzij je aan de lopende band flinke hoeveelheden videomateriaal in HD-kwaliteit van het web trekt of honderden albums per dag in FLAC-formaat binnentrekt is dat echt een prestatie op zich, en dat neigt heel erg naar een obsessief-compulsieve stoornis. Dat is puur 'downloaden om het downloaden', want zelfs de meest verstokte uitkeringstrekker die echt 24/7 achter de PC zit kan zich nagenoeg onmogelijk door 17 GB per dag aan materiaal heen werken, laat staan 28. Ik refereer er zo nu en dan wel eens aan, maarre, heeft die gast dan écht niks beters te doen? Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Conclusie: hij wou gewoon aandacht. En die heeft ie gekregen. Iedereen weer blij. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Misschien is Hypnos wel aan het sparen voor later. Ze willen de Pirate Bay ook ontoegankelijk maken in België, dan kun je hem al beter binnen hebben. |
|
En Sonic Titan is er weer als de kippen bij om psychologische gevolgtrekkingen te uiten. Hypnos is je beste vriend he, gezien de lappen tekst die je al aan hem gericht hebt? Niet dat ik hem voor het een of het ander wil verdedigen, maar volgens mij was hij zijn gecrashte harde schijf aan het recupereren (lees: alles opnieuw aan het downloaden). Maar obsessief-compulsieve stoornis is ook een goede verklaring... [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 19-01-2012 14:50] |
|
quote:Zou je moeten bundelen. Hypnos randdebiel; een bloemlezing. |
|
"Aan de research van deze bloemlezing heb ik 85% van mijn leven gespendeerd." |
|
Volgens mij zijn jullie allemaal veel te verslaafd aan internet (ja, ik ook ) Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: is het al een tijdje daarna werd het depiraatbaai.be ook down :s [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 19-01-2012 16:06] signature |
|
quote: dat laatste klopt inderdaad valt me tegen van ST dat hij dat niet opgepikt heeft maar ondertussen leuqe sites ontdekt, volledige series in HD X-Files, Outer Limits, Space Above & Beyond, tegen betaling, maar een film huren kost ook geld dus waarom niet? + 30 jaar Formule 1 volledige seizoenen (300 Gig, easy)! zelfde met Cartoons à la Thundercats en transformers mijn leven stopt niet als ik de PC afzet hoor, in bed lekker verder series kijken 4uur slaap per nacht is meer dan genoeg [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 19-01-2012 18:08] signature |
|
quote:Werken laten we aan anderen over Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
zo is dat je kunt natuurlijk ook op een pak knopjes klikken en je pc de rest laten doen in plaats van er 24/7 op te zitten kijken... ik weet dat sommigen kicken op vooruitgag, maar dat is imo pas echt overdrijven signature |
|
Ik heb van 't zomer in een paar dagen zo'n 250 gig aan pdfjes (allerhande onderwerpen) gedownload.. 't niet iets om trots op te zijn, maar ik heb er amper één gelezen.. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
oesje ja, of als je grote bestanden twee keer DL ... signature |
|
quote: ... hoe de hazen lopen ... |
|
Ik zat dinsdag en woensdag zonder internet dat was toch wel even wennen en onhandig ook. Op Roadburn heb ik het echter niet gemist, zit ik nog in de ontkenningsfase? |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |