![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ehm... uitleggen is NIET jouw sterkste punt he...? Black seeds of bunny! ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
we can chase up the outstanding amount. weet iemand wat dat betekend? signature ![]() |
|
oja, en "achterstallige betalingen" hoe zeg je dat in Engels? signature ![]() |
|
quote:Ja dus. Outstanding amount. ![]() |
|
Due payment, kan ook dacht ik. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: jips, maare "to chase up"... wasda? signature ![]() |
|
quote:Mja, letterlijk is het "opjagen". To chase up the rabbit bijvoorbeeld. ![]() |
|
Heb je een zin waar dat in staat? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
enne Wellicht betreft het hier een vergetelheid hoer vertaal je dat in het Engels an oblivion? dat klinkt zo dramatisch signature ![]() |
|
quote: we can chase up the outstanding amount. ![]() signature ![]() |
|
Vergetelheid klinkt ook dramatisch. ![]() ![]() |
|
quote: LOL, hoe zeg je dat dan? een vergeetachtigheid? signature ![]() |
|
quote: Mail van een spammende Afrikaan? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: To chase up betekent dat je iemand nadrukkelijk ergens aan herinnert. Outstanding amount is openstaand bedrag. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: a, ok, dus iemand herinneren aan een openstaand bedrag sweet! signature ![]() |
|
Ik vind het een beetje knollenengels. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Het is dus een aanmaning? ![]() |
|
quote: Er is niks mis mee. Prima Engels. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Knollenengels is "I fok horses. Pardon? Yes, paarden." ![]() |
|
quote: ![]() signature ![]() |
|
Wat bedoel je met een vergetelheid? Gaat het hier nog steeds om die openstaande betaling? ![]() |
|
ja, maar vanuit iemand perspectief van de wanbetaler in de zin van: "het gaat waarschijnlijk om een vergetelheid, niet uit onwil" signature ![]() |
|
oversight of omission. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |