|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Epiphone Les Paul. |
|
en dat kost??? |
|
|
|
Hmm de mijne was 400 gulden of zo. Maar ik had korting, en het was in Zweden... |
|
quote: Maarja tegenwoordig hebben ze in Zweden geen guldens meer he? |
|
quote: bij feedback koop ik niets : ze zijn te duur en weten niet wat service is. ik ging wat spullen[snare drum met nieuwprijs +- fl 900 ,enkel pedaal np fl 495 db pedaal np fl925] inruilen voor nieuwe bassdrum pedallen en bij feedback moest ik FL 700 bijleggen ,maar bij tierolf fl350 da's een aardig verschil. Wat kosten ephiphone/gibson gothis les pauls?? |
|
quote:Hmm, nee ik had het dus omgerekend. Ze hebben al heel lang kronen in Zweden. |
|
quote:Staffhorst is wel prijzig maar heeft goeie service voor zover ik weet. Alhoewel ik niet veel winkels ken dus... |
|
ik krijg korting bij tierolf [met in ruilen niet veel] omdat de eigenaar een vriend van me is ,maar het wel een eindje uit de buurt |
|
Sja, je kan sowieso met iemand die gitaar kan spelen een aantal winkels afgaan om diverse modellen te proberen. Je hoeft dan je ideale model niet in diezelfde winkel te kopen natuurlijk... |
|
n Squier Strat is wel goed om mee te beginnen....ik heb er ongeveer n jaartje mee gedaan... |
|
quote:KUTGELUID! |
|
Ik wil wel iets hebben dat er een beetje uitziet en klinkt en waar je als je het geleerd hebt nog aardig lang mee kan spelen |
|
Les Paul dus. ALhoewel Mörke hem niet mooi vind. Hij speelt er fijn, en dubbele humbucker pickups heersen. Daarom zijn Stratocasters zo kut, met die enkele pickups... |
|
ff vergeten zo'n strat vind ik dus zwaar kut ik ben wel helemaal weg van die Gothic series [had je waarschijnlijk al door] |
|
Gothic series, ik zou het niet weten... |
|
van gibson |
|
Aha. Da's mij te duur. |
|
en hoe duur???? |
|
Ik zou het niet weten, maar Gibson is duur vind ik. |
|
bij de feedback site is het de enige waar geen prijs bij staat er staat wel een soortgelijk model van dean [fl 1200] maar dat zal wel niet veel voorsellen ver geleken met gibson |
|
ik ga slapen mot er morgen om 6:30 uit |
|
die gothic serie moet je niet doen, veelste duur (minstens 1600 EURO) en speelt kut |
|
Ik zou gewoon een standaard 'setje' kopen, als het je eerste gitaar is. Voor 650 gulden had ik een Washburn gitaar, versterker, stemapparaat, band, snoer, plectrum, tas. In de Rock Palace in De Haag. |
|
quote: Hum... Bij staffhorst valt die service en know-how wel tegen. Als je daar een bas of gitaar koopt kun je hem het beste bij stand-by laten afstellen. Dan zul je zien dat ie veel beter speelt. (www.stand-by-online.nl wel een kutsite) Dus als je in Utrecht of omgeving een gitaar of bas wilt kopen kun je het beste eerst ff checken of je hem bij stand-by kunt halen. Een gibson Gothic kost volgens mij ongeveer 5.000 gulden. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |