|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Serienummer: E903331 Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Yep, ik heb nogal een kort lontje en ik heb toen mijn gitaar bij het oefenen inelkaar geschopt. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
oei... zonde!! dan zou ik het gitaar-battle topic maar niet checken en zeker niet aan sweepen beginnen dan mol je je huidige gitaar in no-time |
|
Ik ben ook af en toe zeer snel kwaad ,maar om nou m,n eigen drumstel of gitaar in elkaar te trappen [deuren overleven het niet altijd] van ik toch zonde en zeker bij zo'n mooie gibson |
|
Ja echt wel, ik ga er nog elke dag kapot aan. Ik heb een beetje last van gedragsproblemen enzo. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
ik af en toe ,maar ik kan het heel lang m'n woede inhouden |
|
Ik ook maar als het barst sloop ik alles op mijn weg, en daarna altijd spijt. Raar maar waar. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Mccoenen, ik kreeg al eerder raadt over die Ibanez. Maar ik zelf ben niet zo'n fan van dat merk. Enfin, de gitaar is niet voor mijzelf, dus we zullen zien... |
|
gegroet mensen, ook ik ben op zoek naar een beginners setje, ik heb besloten om ook te beginnen met gitaarspelen. een eerste gitaar hou ik denk ik toch niet zo verschrikkelijk lang dus als iemand nog een goed adres weet voor een 2e hands dan hoor ik het graag Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken |
|
quote: John! Je verveelt je? |
|
quote: daar moeten we dan wat aan doen Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken |
|
quote: Niet slowchatten john! Daarvoor gaan we naar "De Negerhut van oom Tom". Heeft trouwens niks met mij de maken. |
|
ik heb zojuist mijn eerste gitaar in bezit gekregen. was van mijn broertje maar stond al een jaar in de kelder. nu ga ik hem even gebruiken/ het is een b.c. rich platinum series, en hij is mint groen |
|
quote: een korina, das waar ook die had je ook. mijn eerste was een epiphone strat model. mijn broertjes 1ste een hondo II Oud Vuil. |
|
mijn eerste (en enige tot nu toe) is een ibanez rg70, speelt goed (zat) om mee te beginnen, ik heb ook nog een spector bas |
|
Ibanez? Jackson? Of toch maar een Epiphone Les Paul? Van de zomer gaat het gebeuren! |
|
Ibanez!!! Een RG, of een nieuwe van de S serie... |
|
ik zou graag eens een nieuwe gitaar kopen, ik heb nu een DeArmond M65-C, goed om mee te beginnen, maar nu wil ik toch een iets beter geluid (en mijn snaren langer dan 5 minuten heel houden) the shadow of the wickerman is rising up again |
|
had een fender strat sqiere of zo iets nu een ibanezje wait for me dragon, we'll meet in the sky |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |