IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : 1e gitaar Vorige pagina
Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 16-05-2002 2:59 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Serienummer: E903331

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-05-2002 3:03 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2002 2:58 schreef Heiden het volgende:
Mijn 1e gitaar was een Gibson Les Paul Model. Heb ik in tweeen geschopt in een kwaaie bui. Nu heb ik een zwarte Squier Bullet.

AAAAaaaahhhhh nee!

[Zingt John Hiatt-Perfectly good guitar]Ow it breakz my heart, to see those stars, smash-ing a per-fectly goooooood gui-tar[/Zingt John Hiatt-Perfectly good guitar]

Waarom? Gefrustreerd door het oefenen

Ow mijn 1e gitaar was een spaanse akoustische van 30 jaar oud.. En mijn 1e elektrische was een brakke Korina, wit, een zeer true gitaar speelde voor geen meter!

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 16-05-2002 3:06 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Yep, ik heb nogal een kort lontje en ik heb toen mijn gitaar bij het oefenen inelkaar geschopt.

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-05-2002 3:15 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

oei... zonde!!

dan zou ik het gitaar-battle topic maar niet checken en zeker niet aan sweepen beginnen dan mol je je huidige gitaar in no-time

satanos
Usericon van satanos
Posted 16-05-2002 3:17 by satanos Wijzig reactieProfiel van satanosQuote dit berichthttp://www.feestopmaat.nl

Ik ben ook af en toe zeer snel kwaad ,maar om nou m,n eigen drumstel of gitaar in elkaar te trappen [deuren overleven het niet altijd] van ik toch zonde en zeker bij zo'n mooie gibson

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 16-05-2002 3:27 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ja echt wel, ik ga er nog elke dag kapot aan. Ik heb een beetje last van gedragsproblemen enzo.

satanos
Usericon van satanos
Posted 16-05-2002 3:34 by satanos Wijzig reactieProfiel van satanosQuote dit berichthttp://www.feestopmaat.nl

ik af en toe ,maar ik kan het heel lang m'n woede inhouden

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 16-05-2002 3:38 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ik ook maar als het barst sloop ik alles op mijn weg, en daarna altijd spijt. Raar maar waar.

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 16-05-2002 12:55 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Mccoenen, ik kreeg al eerder raadt over die Ibanez. Maar ik zelf ben niet zo'n fan van dat merk. Enfin, de gitaar is niet voor mijzelf, dus we zullen zien...

LordJohn_2
You can run but you can't hide...
Usericon van LordJohn_2
Posted 22-07-2002 23:17 by LordJohn_2 Wijzig reactieProfiel van LordJohn_2Quote dit bericht

gegroet mensen,

ook ik ben op zoek naar een beginners setje, ik heb besloten om ook te beginnen met gitaarspelen.

een eerste gitaar hou ik denk ik toch niet zo verschrikkelijk lang dus als iemand nog een goed adres weet voor een 2e hands dan hoor ik het graag

Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 22-07-2002 23:18 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2002 23:17 schreef LordJohn_2 het volgende:
gegroet mensen,

ook ik ben op zoek naar een beginners setje, ik heb besloten om ook te beginnen met gitaarspelen.

een eerste gitaar hou ik denk ik toch niet zo verschrikkelijk lang dus als iemand nog een goed adres weet voor een 2e hands dan hoor ik het graag

John!
Je verveelt je?

LordJohn_2
You can run but you can't hide...
Usericon van LordJohn_2
Posted 22-07-2002 23:20 by LordJohn_2 Wijzig reactieProfiel van LordJohn_2Quote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2002 23:18 schreef Slechtheid het volgende:
John!
Je verveelt je?

daar moeten we dan wat aan doen

Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 22-07-2002 23:22 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2002 23:20 schreef LordJohn_2 het volgende:
daar moeten we dan wat aan doen

Niet slowchatten john!
Daarvoor gaan we naar "De Negerhut van oom Tom".
Heeft trouwens niks met mij de maken.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 22-07-2002 23:25 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik heb zojuist mijn eerste gitaar in bezit gekregen. was van mijn broertje maar stond al een jaar in de kelder. nu ga ik hem even gebruiken/ het is een b.c. rich platinum series, en hij is mint groen

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 22-07-2002 23:26 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 16 mei 2002 3:03 schreef Snaack het volgende:
En mijn 1e elektrische was een brakke Korina, wit, een zeer true gitaar speelde voor geen meter!

een korina, das waar ook die had je ook. mijn eerste was een epiphone strat model. mijn broertjes 1ste een hondo II

Oud Vuil.

joeri
Usericon van joeri
Posted 22-07-2002 23:33 by joeri Wijzig reactieProfiel van joeriQuote dit bericht

mijn eerste (en enige tot nu toe) is een ibanez rg70, speelt goed (zat) om mee te beginnen, ik heb ook nog een spector bas

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 19-11-2002 0:49 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ibanez?

Jackson?

Of toch maar een Epiphone Les Paul? Van de zomer gaat het gebeuren!

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 19-11-2002 2:29 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Ibanez!!! Een RG, of een nieuwe van de S serie...

the wickerman
somebody put something in my drink
Usericon van the wickerman
Posted 24-11-2002 15:57 by the wickerman Wijzig reactieProfiel van the wickermanQuote dit bericht

ik zou graag eens een nieuwe gitaar kopen, ik heb nu een DeArmond M65-C, goed om mee te beginnen, maar nu wil ik toch een iets beter geluid (en mijn snaren langer dan 5 minuten heel houden)

the shadow of the wickerman is rising up again

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 24-11-2002 15:58 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

had een fender strat sqiere of zo iets
nu een ibanezje

wait for me dragon, we'll meet in the sky

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com