|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
ik bied 155! Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
No, no, no Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
om welke uitvoering gaat het eigenlijk, die 200 euro klinkt zeer interessant moet ik zeggen |
|
Les Paul-100 Als je em gerepareerd wilt hebben komt er wel wat bij..de reparatiekosten! En das misschien 10 euro Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
Diabolis: u heeft mail! No regrets and no remorse... |
|
Amarantha: u heeft meel Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
god: u heeft mail edit:er zitten geen hoofdletters in god [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 26-04-2002 13:59] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Ik voelde mij aangesproken, maar geen post... Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
goh, ik wist neit dat emailadressen case-sensitive waren |
|
maar kan ik uit het bovenstaande deduceren dat de gitaar verkocht is? |
|
quote: Idd, Squiers zien er natuurlijk voor de beginner heel leuk uit..zo van..oh stoere gitaar! en ze zijn ook vaak voor een aantrekkelijke prijs te krijgen, of in combinatie met versterker enzo...Kan je toch beter mijn LP100 kopen Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
quote: Mijn gitaar is nog niet verkocht.. Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
dan hoor je binnenkort nog wel van mij mn broer zoekt misschien nog een gitaar, netzo als een huisgenoot (Uraneck) en de drummer (satanos) van mijn band. En zo'n Les Paul zou ook wel een leuke 2e gitaar voor mij zijn |
|
ik denk dat ik voor die jackson warrior xt ga :ziet er zeer cool uit ,maar klinkt dat ook lekker? |
|
- [Dit bericht is gewijzigd door satanos op 27-04-2002 13:47] |
|
deze dus alleen spuit ik 'm waarschijnlijk mat zwart [Dit bericht is gewijzigd door satanos op 27-04-2002 13:49] |
|
kon het niet laten [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 27-04-2002 13:43] Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
okee dat ging niet echt lekker [Dit bericht is gewijzigd door satanos op 27-04-2002 13:48] |
|
quote: uit proberen zou ik zeggen, en uitkijken met over spuiten. Niet zomaar iedere lak gebruiken, dat tast de trillingen van het hout, dus het geluid aan! |
|
eh ,bint ik verdien geld met lakken ,verven ,spuiten ,etc |
|
Ok, hier een vraag: Een goedkopere gitaar, de Yamaha Pacifica 112 XJ... is de kwaliteit een beetje ok voor de prijs? Ik heb hem geprobeert in den winkel, en hij speelt wel goed. Ik ben alleen geen professional. Dus, andere mensen, ervaring met dit instrument? |
|
Mijn 1e gitaar en versterker: |
|
Vargen: Je kan ook de Ibanez RG series proberen, die heb je al low budget (200 en 300 serie) en zijn prima om mee te starten. Kijk maar es op www.ibanez.com Marcel |
|
Mijn 1e gitaar was een Gibson Les Paul Model. Heb ik in tweeen geschopt in een kwaaie bui. Nu heb ik een zwarte Squier Bullet. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |