|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Helemaal mee eens. SBS6 laat natuurlijk alleen maar de grootste mongolen zien. Dit jaar weer fijn werken bij de metalweide |
|
quote: Misschien ligt het eraan dat ik een groot gedeelte van het festival bij de cross doorbreng, maar daar is het met vlagen toch vrij schandalig. You have time. You are doing fine. |
|
Lompe boeren heeft natuurlijk niets met boeren te maken. Die zitten ook genoeg tussen het stadse volk Penisverlening, pfff. Ooit spelende gitaristen goed bekeken? hihi [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 06-02-2011 10:59] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Dan lijkt de gay parade mij inderdaad meer iets voor jou, wat een gezever dit zeg Against God and Government |
|
quote: Ik ben er nog nooit geweest, ondanks dat ik een jaar of wat kaartjes gewonnen had. Maar ik kijk het altijd op tv en dan lig ik al dubbel, vette humor daar. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Gaan er nog mensen heen naar de Zwarte Cross? Het klopt dat er veel "Rednecks" zijn die het met hun nicht hebben gedaan maar er is een gescheiden sfeer tussen hen en de metalheads. Vorig jaar was het geweldig, Meshuggah gezien, Converge, Devildriver en John Oliva's Pain ook. Dit jaar heb ik me aangemeld om er te gaan werken want de lineup van dit jaar is niet echt mijn smaak. Way out in the water, See it swimmin'? |
|
quote: |
|
Bel 'm anders effe op. Zijn nummer staat in zijn avatar. |
|
Band zonder banaan speelt ook I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
3 dagen inclusief camping aanwezig Zeker kijken naar Anthrax, Death Angel, Helloween, Psychotic Waltz, Crimson Glory, Madball, Monster Magnet, Vanderbuyst en Life of Agony. |
|
Wat wordt er moeilijk gedaan. Ik heb er in ieder geval zin in! Editie #4 voor mij I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
+ Terror |
|
quote: Dan heb je dus qua gezelligheid geen smaak en qua muziek helemaal niet, beter blijf je gewoon thuis! Against God and Government |
|
Was heel Nederland maar zo gezellig! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Veeeeeel zin in. You have time. You are doing fine. |
|
What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Beter kijkt en luistert iedereen naar Mother Misery! Leuke band. Ja hoor... |
|
quote: Welnee. Bareuh... |
|
Zaterdag overdag werken in het blagenparadijs, 's avonds fijn biertjes drinken en bandjes kijken Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Ik kwam er zojuist achter dat Annihilator ook op de zaterdag komt, dat wordt toch veruit de leukste dag, qua bands |
|
zoals gewoonlijk het hele weekend aanwezig, en elke dag lekker in mijn eigen bedje snurken (toch wel handig zo'n festival in de buurt) persoonlijk vind ik het metaldeel van de cross het nogal aan de zwakke kant, lijkt d.o.a. voor 20 jaar geleden wel. maar goed, pagan's mind, psychotic waltz, mayan (nieuwsgierig) disabuse (mijn oude buurjongen ff ondersteunen)wil ik zekers zien, verders, geen idee nog, maak niet teveel plannen met de zwarte cross, word toch altijd net ff anders als dat je denkt daarzo. |
|
Ghehe, inderdaad.. Gaan er trouwens nog delftenaren? |
|
Moet nog wel een kaartje scoren, als dit lukt zaterdag aanwezig! |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |