|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
En bedankt ^^ ik trapte er in.. |
|
Gaat wel een lekker weertje worden geloof ik... You have time. You are doing fine. |
|
Poncho, kisten. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Joa, dat word kut weer. Heb eigenlijk niet zo veel zin om de hele dag in de regen te staan dansen.. We zullen zien. |
|
De cross zal in ieder geval wel een mooie puinhoop worden. You have time. You are doing fine. |
|
quote: Ga jij ook weer Grey ? |
|
quote: Rubber laarzen! Bareuh... |
|
Weer voor Lichtenvoorde 14 °C wo do vr za Motregen Wind: NW - 26 km/h Luchtvochtigheid: 94% 22° 14° 17° 13° 22° 14° 21° 11° |
|
mwah, het is niet zoals de afgelopen twee jaar, maar het kan erger dunkt me, Against God and Government |
|
Best uit te houden op zich.. Liever een trui en een reganjas tegen de motregen dan doodzweten bij 40 graden ^^. |
|
21 graden en regen is niet echt top.. Het zal na vrijdag ook wel een dikke drekzooi gaan worden. |
|
quote: Voor wie die bands graag wil zien... You have time. You are doing fine. |
|
Bedankt, vooral Psychotic Waltz wil ik niet missen |
|
quote: Ik zeg: aangifte! Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Waar haal je die uttersneue quote vandaan? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Openingspost. Staatsgevaarlijke, linkse propaganda 1e klas. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Van mij mogen ze dit gehele proletenfeest met al het rapalje dat er op afkomt wegbezuinigen. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Voor de duidelijkheid. De genoemde Rikie betreft de dame rechts. Laat ik hier verder maar geen woorden over vuil maken, ze heeft 't vast al zwaar genoeg. :') Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
quote:Hihi. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Dames, dames, wat proberen jullie eigenlijk duidelijk te maken? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 13-07-2011 16:50] You have time. You are doing fine. |
|
quote:Op een kleine subsidie voor lokaal talent na, bedruipt de Zwarte Cross zichzelf bij mijn weten. Voor jou alleen openingen van galerieen, jazz en klassieke concerten waar je geen proleten en rapalje tegenkomt? Oh nee wacht, die vinden juist wèl bij de gratie van bakken subsidies plaats www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote:Volksverheffing heet dat. Moet je bij de PvdA zijn. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Bij jazz kom je alleen VVD-ers tegen. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |