|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Publiek op de festivalvloer valt écht reuze mee. Die inteeltknuppels die je op tv ziet zoeken ze écht op hoor, die lopen niet rond bij het metalgedeelte. Of heb jij er andere ervaringen mee? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Nou, ik kom wel uit Twente. Dus ik hou wel een flinke slag om de arm altijd. Ik ben gewoon niet zo'n liefhebber van verkeersbordenstelende, fontijn-volpissende, vrouwonvriendelijk randapen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
On the other hand, Psychotic Waltz vind ik wel een ontiegelijk gave band. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ja hallo, alsof ZC hetzelfde is als Twenthe. Ben je ooit op dit fest zelf cq de metalweide geweest? Damn, ik dacht dat ik een patent op vooroordelen had... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Twente/Gelderland/bijbelbelt rond Zwolle is allemaal wel vergelijkbaar jah. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Is niet echt een antwoord, maar goed, we doen het er maar mee. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Oh ja, nee. ik ben er nooit geweest. Wel heb ik veelvuldige sbs6 documentaires gezien over de zwarte cross. *ril*. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Valt wel mee hoor maar sbs zoek ze idd wel uit ja, is verder wel een gaaf festival. Waar anders heb je een blagen paradijs en half naakte vrouwen op 1 en de zelfde festival hehehehe Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Ik vind ook dat Onweerwol te kort door de bocht is. Toen de zwarte cross nog om de cross draaide waren er inderdaad veel boeren die tractors, moooootoren en ander lomp spul wilden zien. De afgelopen paar jaar heeft muziek en theater een net zo belangrijke rol gekregen en is het gehalte "domme"boeren niets groter dan bij een "normaal" metal concert. Maar hey, als je liever met oogkleppen blijft kijken your loss. |
|
quote: Wel jammer dat die nooit eens varrieren en het altijd de bovenkant is. Waarom niet eens een ontblote onderkant of voor- of achterkant? |
|
quote: Alleen de vrijdag komen dan |
|
quote:SBS6, de Spitsnieuws van de tv zo'n beetje.[/zelfspot] Maarem, hoeveel van die inteeltrotzakken liepen er toen over de metalweide dan? Vorig jaar ben ik ze zelf namelijk niet tegengekomen. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 10-07-2011 11:01] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Tering Weet je zeker dat je geen redneck bent? |
|
quote: Jij bent toleranter qua randdebielen dan ik, maar zelfs IK vond het vorig jaar leuk op Zwarte Cross en heb weinig idioten gezien bij de metalweide. |
|
quote:Jamaar hij zag het op tv dus het is zo! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ja maar wat ik zeg staat natuurlijk wel boven alles wat hij op tv gezien heeft uiteraard Wilde dat ik zaterdag kon gaan, maar moet warkn helaas. |
|
quote: Ben je mij niet tegengekomen toen ? |
|
quote: Uiteraard, in je hemdje, maar goed dat went al hoor dus ik schaar je niet meer onder de noemer randdebiel maar onder just Frans. |
|
Gepromoveerd in Mmayo d'r boekje . Ik zie je uiteraard wel weer op Stonehenge en Occult verwacht ik zo ? |
|
quote: Uiteraard aanwezig bij Stonehenge en Occultfest. |
|
quote: Vooral wegblijven dan jij, "we" zitten echt niet op jouw pseudo-elitaire Randstad(?)-kop te wachten. 100% anti-Kvelgeest |
|
quote: Randstad? |
|
LOL, een Twent die in Groningen woont "Randsteder" noemen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Leuk topic dit Anyway, ik ben er zaterdag bij. Eerste keer Zwarte Cross, zin an www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |