![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Hehe, gezellig weer. Maar ik ga niet. ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Misschien zaterdag aanwezig! ![]() =) ![]() |
|
Jullie hoeven niet te komen hoor ![]() Hier mogen zo langzamerhand de voorbereideingen weer getroffen worden! ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Zaterdag aanwezig! Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht ![]() |
|
quote:Ah, te weinig goedkope black? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Aanwezig op: vrijdag (duh), zaterdag en zondag. ![]() |
|
Wij gaan donderdag heen nadat mijn voet is ingetaped ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: Zwarte Cross en humor? Drama, dat is het. 19% dus. Tante Rikkie - Mark Rutte: 1 - 1 Kutboeren. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. ![]() |
|
Boehoe. Je weet dat je reageert op een post van 9 maand geleden? Ah ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: Deed jij niet iets met filosofie? Je weet dat je reageert op werk van jaren, decennia of misschien wel millenia geleden? Ah ![]() ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Je weet dat je reageert op een post die je niet al te serieus moet nemen? Ah ![]() Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. ![]() |
|
zaterdag aanwezig ![]() ![]() |
|
Het hele weekend aanwezig ![]() Against God and Government ![]() |
|
Edit: Toch maar niet. [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 11-07-2011 17:01] ![]() |
|
Ow? en dat zeg je niet even tegen mij, aap ![]() Maar ik ga mee hoor ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Ik vind het wel lief dat je mijn post vergelijkt met zwaar wetenschappelijk werk, hihi ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
pem2 ![]() |
|
quote: Tuurlijk! INTERNET IS SERIOUS BUSINESS. No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: ![]() If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
Mier en ik zijn er ook zaterdag ![]() ![]() |
|
Ben er t hele weekend, blijk nu alleen te gaan ![]() ![]() |
|
quote:Triest joh "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: ![]() "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |