|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Hehe, gezellig weer. Maar ik ga niet. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Misschien zaterdag aanwezig! =) |
|
Jullie hoeven niet te komen hoor Hier mogen zo langzamerhand de voorbereideingen weer getroffen worden! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Zaterdag aanwezig! Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
quote:Ah, te weinig goedkope black? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Aanwezig op: vrijdag (duh), zaterdag en zondag. |
|
Wij gaan donderdag heen nadat mijn voet is ingetaped I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Zwarte Cross en humor? Drama, dat is het. 19% dus. Tante Rikkie - Mark Rutte: 1 - 1 Kutboeren. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Boehoe. Je weet dat je reageert op een post van 9 maand geleden? Ah I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Deed jij niet iets met filosofie? Je weet dat je reageert op werk van jaren, decennia of misschien wel millenia geleden? Ah Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Je weet dat je reageert op een post die je niet al te serieus moet nemen? Ah Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
zaterdag aanwezig (met een afvaardiging TLP) |
|
Het hele weekend aanwezig Against God and Government |
|
Edit: Toch maar niet. [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 11-07-2011 17:01] |
|
Ow? en dat zeg je niet even tegen mij, aap Maar ik ga mee hoor |
|
quote: Ik vind het wel lief dat je mijn post vergelijkt met zwaar wetenschappelijk werk, hihi I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
pem2 |
|
quote: Tuurlijk! INTERNET IS SERIOUS BUSINESS. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Mier en ik zijn er ook zaterdag |
|
Ben er t hele weekend, blijk nu alleen te gaan .. Mn vrienden zijn weer eens blut. Zal vast wel leuk worden. |
|
quote:Triest joh "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
d'oh, zo bedoelde ik t niet |
|
quote: "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |