|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Komt allen. [edit] titel aangepast [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 30-10-2003 22:29] |
|
Het was min of meer al bekend. |
|
Zekers, vond het toch de moeite waard het extra onder de aandacht te brengen |
|
hoho! maar ik kan helaas niet, heb een feestje "Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn" |
|
quote:Idd. Het is geen kwestie van wel/niet komen, het is een kwestie van hoe vroeg beginnen. |
|
-Slechtheid -MBMarduk -TNightmare |
|
quote: ja hoor "Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn" |
|
heeft er iemand een slaapplaats over dan wil ik wel komen. luuuuuuv is in the air......... |
|
Ben er echt nog nooooit geweest. Stomme vraag hoor, maar: Betekend dit dat Dynamo dicht gaat? Of gaan ze op een andere locatie verder? |
|
Oude pand tegen de grond, nieuw pand voor in de plaats. In de tussentijd zoeken ze ergens anders heil. |
|
Voor zover ik weet: Het gebouw waarvan Dynamo cafe de kelder bezet , wordt gesloopt. Alles wat in dat gebouw zit heeft een nieuwe locatie gevonden of vestigt zich weer in het gebouw dat ervoor in de plaats komt, BEHALVE Dynamo Cafe dus. Search for a new location... |
|
Niks aan de hand dus |
|
28 september laatste avond? Hoe kan het dan dta jullie er een meeting houden 12 oktober..? Of zeg ik hier nu iets doms *etiket* |
|
quote:Meeting topik beter lezen. |
|
sorry, niet gedaan, 6 pagina's, bij pagina 2 bleef ik steken... *etiket* |
|
Ja *schop* Een noot voor de mensen die er nog nooit geweest zijn: dit is dus je fucking laatste kans he! |
|
Mensen, hier hebben ooit in de 80-er jaren o.a. Slayer en Anthrax gespeuld he! Dit IS niet zomaar een cafeetje! |
|
ik heb een reunie met oud klasgenoten... ook leuk, maar toch anders... Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
28 seeptember, tuurlijk ben ik er! *etiket* |
|
Bij deze: quote: |
|
Hehe. |
|
quote: waarom laatste kans? Ze gaan echt wel weer verder als ze een nieuwe locatie hebben, en ik dacht trouwens ergens te lezen dat ze gewoon verder gingen in het nieuwe gebouw ofzoiets? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Laatste kans om in de oude originele kelder te komen, van waaruit ooit Dynamo Open Air gespawned werd . |
|
quote: daarvoor heb ik geen zin om in een overvolle kelder te staan...speelt er dan ook nog een goeie band ofzo? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
www.dynamo666.com Ik geloof niet dat er een band speelt (in juni speelden er 7 bands OPEN AIR op het pleintje ). |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |