|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Kennen jullie de Noorse band Ram-Zet? |
|
Ja. Niet interessant voor mij. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Zeker weten, en ze schoppen kont! RAM-ZET |
|
Goh.. iemand die het kent! geweldig!!! ook naar Belgie geweest n tijdje terug of nie? |
|
En hoezo "niet" interessant? |
|
Ik heb er wel over gehoord, maar heb ze niet gehoord. Zal binnenkort wel eens kijken of ik het wat vind. |
|
Sja... niet echt geweldig. |
|
Het de eerste, tweede kan ik maar weinig vinden. Vind het toffe muziek. |
|
Is cool. Heb CD gekocht. Jenje, kan nie he.. ik hou van Unholy Blackmetal en jij niet, en het komt over een. Oeh!!! Hypocrisie! (nee, niet de band) Dit slaat nergens op. |
|
*Pleurt Ram-Zet cd uit het raam* Kut |
|
*Lacht uitermate True* Whahaha!! Dit slaat nergens op. |
|
Inderdaad... Ram-Zet is niet voor narrowminded metalheads! Het is erg ruimdenkende muziek, met veel stijlen gecombineerde blackmetal... Ik vind het uitermate bruut en hij draaid nog regelmatig zijn rondjes in mijn CD-speler. Ik heb ze helaas nog niet live kunnen zien, opzich lijkt het me wel vet! Ik heb de CD al wel een aantal maanden... Hij wordt beter met de keer dat je hem hoort, vind ik. |
|
Ik denk inderdaad dat je het een paar keer moet horen ja voordat je het gaat waarderen jah.. Maar je moet zelf ook een beetje ruimdenkend zijn anders vind je het nix... Live was het wel te doen.. Maar het geluid in de Biebob was nogal slecht, en een lichtshow was er al helemaal niet.. dat ging allemaal naar Theater of Tragedy .. *kots* Daar baalde ze zelf ook wel van hoor.. Maar nix aan te doen.. En met wat meer bekendheid zullen ze binnenkort wel een keer naar Nederland komen hoor.. |
|
Ik vind het toffe muziek, maar zo speciaal nou ook weer niet, voor de mannenstem gaat me op ten duur vervelen, te weinig variatie in toonhoogte. |
|
Daar kan ik wel inkomen ja... Maar ik vind dat de vrouwen zang en de speciale viool-lijnen het wel weer goed maken! |
|
Dat is zo. Maar ik heb alleen de eerste cd en dara is dat nog iets minder mooi. Als iemand de tweede heeft, hou ik mij aanbevolen voor een kopie |
|
Ik heb hem... Althans, als we dezelfde bedoelen... Die met die maffe kop erop |
|
Ze hebben er maar 2 duss .. Eerst is Pure Therapy ... |
|
Ik zal even voor je kijken! *loopt naar de CD-muur* Resultaat: 'Escape' uitgebracht op Century Media! Ruilen? |
|
gave band... Vrouwen stem vind ik gaaf. Af en toe veel haat in de teksten is goed. |
|
Kent iemand het eerdere werk? (voor de laatste dus!). [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 19-03-2003 14:00] |
|
Ooit iets van gehoord ja, maar Rammstein bleef constant rondspoken in m'n achterliggend bewustzijn. |
|
Ik ben er erg benieuwd naar, want ik heb poosje geleden Escape weer es geluisterd, vond ik toch wel heel leuk |
|
Bruce Banner |
|
Ik heb Escape zelf ook gekocht ... valt me ietsje tegen, vind die eerste beter |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |