|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Santana- Smooth Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Amy Winehouse- Rehab Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Autopsy- Humiliate your corpse Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
|
|
Madonna- Frozen Winterplaatje.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Satyricon- Immortality Passion |
|
Clutch- Escape from the prison planet Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Immortal - At The Heart Of Wintor |
|
Raggende manne- Dat komt door je grote bek Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Stray cats- Runaway boys Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
|
|
Nick Cave and the Bad seeds- The weeping song Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Wat is de deal met het stelselmatig weglaten van de spatie tussen de laatste letter van de bandnaam en het streepje om de scheiding tussen de bandnaam en de songtitel aan te duiden? Als spellingsautist zijn dit dingen die mij opvallen. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Ik vind het ook niet kunnen. |
|
quote:Geen idee. Doe eens een suggestie? Ik heb sowieso een hekel aan strakke regels voor lay-out. Vroeger op school ging dit altijd mis bij mij. Daarom laat ik als docent nu inhoud voorop staan. Mijn god, wat haatte ik die gladjanussen met hun grafisch perfecte opdrachten, maar inhoudelijk was meestal oppervlakkigheid troef. NP: Ramones- I'm against it Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Slayer - Raining Blood |
|
Neil Young - Out on the Weekend |
|
autechre IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
|
|
LL Cool J feat. Jennifer Lopez - Control Myself Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
|
|
Neil Young - Heart of Gold |
|
Therion - Sitra Ahra |
|
Neil Young - Words (Between the Lines of Age) Brrriljant. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |