|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Faith no more- Cuckoo for caca Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Rollins Band- Just like you Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
|
|
Raggende manne- Bonnetje Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
|
|
The Cramps- Mean machine Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Jengel, jengel. Dat gaat erin als koek. In de laatste, Envoy of Lucifer, zit wat meer variatie. NP: Nifelheim - Hellish Blasphemy [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 19-12-2010 22:00] |
|
Ramones- I wanne be sedated Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Nifelheim - Nifelheim |
|
Leonard Cohen- Everybody knows Met de geniale zinsnede: "Everybody got that broken feeling, like their father or their dog just died." Mijn vader leeft nog, maar ik kan me voorstellen dat dat hetzelfde voelt als toen bij de hond. Ook mooi: "Everybody knows you've been discrete, but there were so many people you just had to meet, without your clothes, and everybody knows.." Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Check die handel, enorm vette technische metalcore/deathcore met een futuristisch tintje. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote:Haha, die laatste ken ik niet. Ben na Servants of Darkness afgehaakt. Heb trouwens ook nog een 7"je liggen getiteld Unholy Death of zo. Da's ook wel lekker. Maar geen platenspeler, dus helaasch. |
|
|
|
Fijne plaat Ben, ik ben btw nog druk bezig met je vraag in het Deathcore topic. Moeilijk moeilijk... NP: Lock Up -Lock Up Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote:Geniaal vind ik die. NP: Bauhaus- Bela Lugosi is dead Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Die nummers staan ook op de Nifelheim cd. Zijn dat andere versies? Het zijn wel oude opnames, volgens metalarchives. |
|
TC Matic- l'Union fait la force Samen met Monza de geniaalste band van onze zuiderburen, vind ik. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Geen idee eigenlijk. Ik kan hem al jaren niet meer afspelen namelijk. NP: De Deuren - De Deuren |
|
Crisis- Working out the graves Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Rareform vond ik meer gepingel op de vierkante centimeter. OT: Let The Tempest Come, maar eens de Neaera discografie opfrissen Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Big Country- In a big country Olderwetsigheid is bestigheid Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Accept- Restless and wild Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
The Ex- State of shock Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |