|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nina Hagen- Unbeschreiblich weiblich Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: |
|
The Brian Setzer orchestra- Americano Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Monster Magnet- All friends and kingdom come Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Verveel je je een beetje, bastianus? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Juist niet. Ik heb vakantie, en ben heerlijk aan het computeren zonder doel. Verder heb ik mijn i-pod weer aan de praat gekregen na een half jaar, vandaar dat ik nu random allerlei geweldige nummers aan het luusteren bun. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Absorbed- Maximum deformity Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
iPod Bastianus? Ik had verwacht dat je minstens een draagbare platenspeler zou hebben. |
|
quote:Hehe. Met een onmundig verlengsnoer zeker? NP: Butthole Surfers- The wooden song. Die mogen ze op mijn begrafenis draaien, prachtnummer en prachttekst. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Nifelheim - Servants of darkness |
|
Air- Sexy boy Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Clutch- Spacegrass Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
DAF- Der Räuber und der Prinz Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Doe het nummer Hellish Blasphemy van het album Devil's Force eens luisteren. |
|
Samael - Antigod Nieuwe song, errug vet!! |
|
Darkspace - Darkspace III I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Frank Zappa- Dinah- Moe Humm Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
The 3rd and the Mortal - Tears Laid in Earth Dat is dan de 4e gothic/doom-plaat op rij hier. Hij's fijn. |
|
|
|
Electric Six- Naked pictures (of your mother) Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Candlemass- Bewitched Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Over 25 minuten komt ie langs. NP: Nifelheim - Devil's Force |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |