|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Orphaned Land - The Evil Urge Mooi nummer. Faustian Spirit of the Earth |
|
Tombs & Planks split |
|
Urgehal - Through Thick Fog Till Death Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Death squad.. |
|
niks, heerlijk zo'n stiltecoupe waar iedereen zich voor de verandering eens aan de regels houdt |
|
Darkspace II I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Veronica Rock Radio Best lekker station eigenlijk .. |
|
de dag begonnen met Planet Aids, nu staat de emperor / enslaved split cd aan... en ik denk, ik doe eens gek, dat ik zo ff Darkspace I er in druk, aangezien iemand net Darkspace II op had staan... die cd heb ik echt al jaren niet meer opgehad :D Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Planet Aids.... iemand CD kopen? Negura Bunget - Om Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote:Dat heet volwassen worden. Nog even en je vindt Emperor's Anthems to the Welkin at Dusk en Satyricon's Nemesis Divina ook goed Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Storm of the Light's Bane heb ik rond die leeftijd ook gekocht, nadat in de Aardschok een recensent het had over "Iron Maiden op speed met Blaze Bayley na een auto-ongeluk." Als Maiden-fan was de interesse in ieder geval gewekt. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
daar heb je een punt! signature |
|
...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Emperor kon ik altijd wel beluisteren, maar dissection is niet zo heel black metal zoals ik dacht dat het was. Dit album heeft een goede productie en is meer gewoon melodic death metal-achtig. En dat kan ik wél goed hebben! Maar wie weet, Lawless Darkness van Watain vond ik ook al goed Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Billy Mack - Christmas Is All Around Nooit gedacht dat dat nummer echt op cd zou verschijnen. |
|
The Ramones - We're a happy family |
|
|
|
Darkthrone - Hans Siste Vinter |
|
Darkthrone - Triumphant Gleam |
|
Negura Bunget - Maiestrit (hele album) [Dit bericht is gewijzigd door HubbyMe op 21-12-2010 16:22] |
|
|
Mayhem - Freezing Moon Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Mütiilation - Destroy Your Life For Satan |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |