|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Een vrouwelijke Di-rect. Nee, daar zat ik op te wachten. |
|
Wie is Barry Hay ook alweer. En trouwens; waarom duidt men de bandleden al bij voorbaat aan met "meiden" en "chicks"? Het stereotype "the only thing chicks can rock is cock" duikt weer op. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 29-04-2002 9:23] |
|
Heet die band toevallig ook "Eieren Meiden"? |
|
Barry Hay is de zanger van de Golden Earring. De band gaat TOET TOET heten. |
|
het is te hopen dat ze er beter uitzien dan het vroegere girlschool,want wat waren die lelijk welcome to hell,fuckin, hell yeah |
|
Ik heb me officieel aangemeld om groupie te worden. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
of we hier nou blij mee moeten zijn... nouja, hangt er natuurlijk vanaf hoe ze eruit zien 11.45: restate my assumptions |
|
Ik ben benieuwd |
|
quote: |
|
Ik heb gehoord dat ze alleen maar covers gaan doen in het begin van bands als Morbid Angel en Death... |
|
Tja, Anouk is nu moeder dus Barry moet een nieuw concept verzinnen om cash binnen te halen. Alle respect voor de Golden Earring (Caesar Zuiderwijk heerst) maar dit is wel weer heel duidelijk een fijn lucratief marketingideetje. Audities doen om een band op te zetten, en al toerplannen en plannen voor een single, terwijl er nog nummers moeten worden uitgezocht en geschreven. Ja de integriteit en spontaniteit zijn weer ver te zoeken. Niks chick rockband, de dames zijn gereedschap met een leuk gezichtje om geld binnen te blijven halen nu Barry na 40 jaar Golden Earring de reuma voelt komen. Waarschijnlijk moeten ze nog grotendeels leren zingen en spelen, maar gelukkig hebben ze nog een klein jaar voor de TMF Awards er weer zijn. -- http://heidenland.bandcamp.com -- De toorn van zijn wezen; één helft nog mens. Geen vermoedt waar zijn roedel slaapt. Nutteloos roesten klem en val in het woud waar hij, verschopt, verwanten vond. |
|
ik ben ook geen voorstander van audities /selecties etc . ook bij film ,musical en theater . het zou beter zijn als hij alle meiden ,die dat wilden, een kans zou geven . |
|
quote: yeah!, baby. Yeah! Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
ppfffttt.. wat uiterst zielig. Er zijn trouwens toch ook gewoone bands met vrouwen erin of zelfs 100% vrouwen. Zit persoonlijk nu niet zo te wachten op Spice girls / Boyzone gedrag binnen de metal/rock. Ohwell.... "Set me aflame and cast me free. Away, you wretched world of tethers. Through the endless night and day I have never wanted more." - www.doom-metal.com |
|
Girlschool is nog eens een damesband van formaat ! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: als je DAT maar weet! en Vixen! en Original Sin, hell don't get me started Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Vixen vond ik niks aan, of bedoel je die andere Vixen (pe - Hawaii) enkel met zangeres.. Original Sin zijn de manne van Virgin Steele, op die laatste Virgin Steele (dieje verzamel met die nrs van de 1ste 2 lp's) staan zelfs 2 nrs die ook op die Original Sin lp staan !!! Meanstreak vond 'k ook best ok Rock Goddess... |
|
Hehehe, laat ik Izegrim dan ook maar noemen. 40 % wijven, 100 % metal! Of Thor's Hammer met hun gruntende blonde oogverblindende Walkure. Hehe, dan kan Sphinx er ook wat van! -- http://heidenland.bandcamp.com -- De toorn van zijn wezen; één helft nog mens. Geen vermoedt waar zijn roedel slaapt. Nutteloos roesten klem en val in het woud waar hij, verschopt, verwanten vond. |
|
Tha new 4 dumb blondes van Barry? |
|
quote: Geert ik zal u ne keer mijn Original Sin LP geven, das een vrouwenthrashband! naast VS mannen, en ik bedoel niet de Marty friedman vixen Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
en Rock Goddess, damn, rocking teenage bitches, als dat niet cool is! Hell Hath No Fury! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
en dan die nwobhm Original Sin..."The Shadow" EP en misschien nog meer Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Iron Glory, we hebben 't wel over diezelfde Original Sin hoor !! Maar 't zijn gewoon toch de manne van Virgin Steele , echt waar (David DeFeis en Edward Pursino). Zij hebben in die tijd die lp ingespeeld en geschreven.. 'k geloof wel dat die zangeres de zus van David is... Trouwens, die Exorcist lp is ook door deze mensen gemaakt ! Luister 's nr die Book of Burning cd van Virgin Steele.. de nrs Conjuation of the Watcher en Succubus zijn deze die ook op de Original Sin lp staan.. |
|
Ergens las ik dat ook ja. Met een regel van "Dan en dan komt het album uit, dan en dan komen er een paar hit-singles...". AAARGGHHH Ik WALG daar van! En Barry Hay, die dude van Golden Earring... ik had het niet verwacht... |
|
Kolde Ierrings zijn koel echt kut dat-ie zoiets doet, eerst naar Amsterdam verhuizen, en nou dit |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |