|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik,in een meidengroep?No way!Ik ben nl.geen fotomodel... Wel zelf nog gezongen,zo'n 10 jaar geleden.Maar ik was de enige vrouw in de groep. Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: wordt jou naam genoemd dan? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
ik wil ook meedoen!!! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Misschien een wat late reactie op een post daarvoor-mijn brein draait een beetje traag vandaag door een kater en mijn LDVD waarvan ik nog steeds niet hersteld ben- Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
alle meisjes van zm en dan verkiezingen he:p een groep voor Belgie en een voor Nederland |
|
quote: haha I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: DEAL, massale verkiezingsslag op ZM, wel leuk , wanneer begint de campagne? Zou er voor een contest gezorgd worden? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Facehugger, dat is pas een goede meidenband! |
|
de meiden van bad candy, komen me bekend voor, de meest linkse zit ook in rockbitch, de tweede van links zat in de dolly dots, de middelste is babette van veen(dochter van herman van veen), de tweede van rechts heb ik wel eens gezien achter cs a'dam, en de meest rechtse komt uit luv. ik weet het zeker [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 05-10-2002 22:37] Oud Vuil. |
|
quote: Rockbitch he...ik dacht al waar ken ik haar van |
|
quote: Hoe? Doe ik ook al mee? |
|
is barry haye pedofiel, dat hij zijn aandacht zo op jonge meisjes richt??? |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |