|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dit vind ik echt zo'n stomme kut opmerking! Altijd als er ook maar enigszins sprake is van vrouwelijke muzikanten wordt er op een of andere manier wel even duidelijk gemaakt of ze mooi zijn of niet. Ik heb dat zelf al vaak genoeg moeten horen, en ik vind het zoooo vernederend!!! Loop ik mijn vingers kapot te oefenen voor een optreden, wordt ik voor tijdens en na het optreden op m'n figuur beoordeeld..... Triest hoor... ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote:Ik vind het ook belachelijk. Maar wat de fuck denk je dat het idee achter deze nieuwe "band" is dan? |
|
Ik moet zeggen dat als ik Peter Steele zie ik niet in de eerste plaats geinteresserd ben in zijn bastechniek...... Maar ik doel dan ook op de neiging om uiterlijk ten alle tijde weer aan te halen in commentaar en rescenties ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Dat doen ze met vrouwen he. Zegt genoeg over hoe dom mannen zijn. |
|
quote: Het ging me niet om die band(aan dergelije verschijnselen besteed ik geen aandacht). Het ging me om die opmerking. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
het is toch wat, he! ze kunnen niet spelen, maar ze zien er wel lekker uit! Welkom in de "Muziek"- bizz. |
|
pfffffffff......... Ik mag verdomme toch wel zeggen dat ik dat kommentaar stom vind, ik weet heus wel dat dat niets nieuws is ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
ik ben het helemaal met je eens, ik vind het ook onzin, het gaat alleen maar op een leuk koppie, niet meer om de andere, uhm, kwaliteiten. Bij zo'n scout kijken ze eerst wie er leuk uitzien, daarna pas wie er kan zingen. |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: WHAHAHAHHA Nicko McBrain zit erin, verkleed als vrou, helemaal links op de bandpic |
|
[quote]Op 2 mei 2002 20:47 schreef Dwaallicht het volgende: WHAHAHAHHA Nicko McBrain zit erin, verkleed als vrou, helemaal links op de bandpic die doet echt pijn aan de ogen! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Bad Candy? Yuk.. wat een naam! Ik hoop trouwens niet dat die Janneke de Janneke is die ik denk dat ze is, want dan ken ik haar De enige echte 'meidenband' is L7, de onovertroffen podiumbeesten Don't blush when I rip you open |
|
Ik wilde ook L7 posten. Maar ik vind Face Hugger uit Amsterdam en omstreken ook wel leuk! |
|
Ik heb L7 twee keer live gezien en dat was dikke heersch Die "wijven" blazen de ballen uit je broek!! |
|
quote: http://www.telegraaf.nl/crazylife/fotos/crazylife.artikel.candy.jpg Deze toevallig Vlnr: Janneke (18), Ryannne (17), Else Merit (19), Chantal (18) en Stefanie (19). Bwahaha ze zien er niet uit op de foto Ze repeteren iedere dag, van elf tot zes, in een villa in Hilversum. Je moet er maar zin in hebben. En dan komt er waarschijnlijk nog niks uit. De bad candy site http://www.badcandy.net/ voor mensen die willen lachen en geen zin hebben om op de site te kijken Hobby's: drinking beer and smoking cigarettes moped freak, ‘as long as it’sfast...’ skating shopping, partying, drawing spending money BWAHAHA stoer hoor vooral die 1ste 2. 1tje wil een tattoo van Tank Girl want dat rockt volgens haar. [Dit bericht is gewijzigd door Nolthuar op 03-10-2002 22:52] You will never have, what i never had. |
|
En ze zijn dan toch nog erg lelijk ook :D |
|
Dat ziet er wel rockend uit . |
|
quote:In hondhouding zie je dat niet dude. |
|
quote: Het is *zucht* in ieder geval niet de Janneke die ik ken Wat een huttenkermis zeg, dat voorspelt weinig goeds |
|
quote: LoL! |
|
Je moet wel een hele erge hut zijn wil je in zo'n bandje spelen! Zeker als Barry Hay het verzonnen heeft Ik denk dat ik die meiden maar een ceedeetje op ga sturen van L7 [Dit bericht is gewijzigd door JaneDoe op 04-10-2002 8:44] Don't blush when I rip you open |
|
Wat gruwelijk triest en nep zeg! En ik had bijna bij dat management gaan werken.....Blij dat ik dat toch niet gedaan heb, het is allemaal 1 grote image waar het om draait `smoking cigarettes and drinking alcohol` over cliche gemaakt beeld gesproken Alsof ze echt zo zijn. Niet dus. To all who pass that they may see, rock 'n roll is a part of me |
|
dit is de beste meiden metal band SOEPKOELTOER (EN DEMOGORGON) |
|
quote: laten we dit eens naar het Engels vertalen... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |