|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Dude, de Spice Girls hadden geen gitaar, drums etc... en de Spice Girls was geen ROCKband. Maar goed, kut zal het zeker zijn. Alleen het idee erachter al... |
|
gatverrrrrrrrrr ik zou nooit in zoiets willen meedoen |
|
Het levert waarschijnlijk wel bakken met geld op! Heersch. |
|
quote: prostitutie ook, dus....... geld is niet alles |
|
quote: Geloof me, dat valt echt zwaar tegen! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Overigens WEDDEN dat ze komend jaar een TMF award winnen ? |
|
quote: Hahahaha... |
|
--edit: oeps ongewenst toetsdrukken met mijn wauwse kop (lang leve de medische wetenschap)-- [Dit bericht is gewijzigd door White Tree op 04-10-2002 21:55] ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
quote: Nou, nou, wat een vooroordelen.... Rianne houdt daar wel van hoor (veel bier), ze heeft alleen wel haar vlechtjes-hanekam, haar piercings en haar gescheurde rokken opgegeven zo te zien. Oh ja, ze maakte vroeger noise in Coco Haley (ofzo). Maar ja, er zal wel gepolijste, tamme rock uit voortkomen, want er moet wel aan vedient (kunnen) worden. ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Logisch dat er vooroordelen ontstaan, dit is het zoveelste bij elkaar gezochte bandje. 'Barry Hay vult zijn zakken' was een betere naam geweest! Een vrouwelijk antwoord op Di-rect (wat helaas een groot succes is) Dit is puur marketing..Di-rect moest het publiek bereiken dat te jong voor Kane is. En deze nieuwe band mag weer meeliften op hun succes. Rock van eigen bodem is populair! En daar plukt Barry straks de vruchten van en die meiden zeker niet. [Dit bericht is gewijzigd door JaneDoe op 05-10-2002 0:25] Don't blush when I rip you open |
|
chantal: Hobby: brommerfreak, ”als het maar hard gaat" ooit weleens van een motor gehoord????? Janneke: is een giebel Ryanne: is een kwebbel Chantal: is een giebel en een kwebbe aaaah doodmaken die mensen!!! http://www.badcandy.net/NL/img/fotos/20_elsemerit_tn.jpg wat een vreselijke huppelkut zeg!!!! en alleen maar positieve berichtjes in het gastenboek, mensen die niet enthousiast zijn komen er gewoon niet in. ik vind het echt ontzettend zielig als geld verdienen belangrijker is dan goede muziek maken!! |
|
quote: Okeeeeej wie is die chantal ???? Ik ben namelijk ook een brommer lief hebber ooit weleens van een motor gehoord? DUH!!! ooit wel eens van brommer liefde gehoord 120 km/h op een brommer is spannender dan op een motor (en dat maar met 50cc) Ik ben dol op 50cc to 125cc brom /(lichte)motor fietsen. Ik herstel, repareer, en reviseer oude 50cc brommers Zo heeft iedereen z'n hobby's [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 05-10-2002 17:55] Wiegen Meister ! |
|
Brommers heerschen de pan uit!! Vooral old-timers! Don't blush when I rip you open |
|
quote: TROUW MET MIJ !!!!!!!!!!!!! Wiegen Meister ! |
|
McDoom wil er al tijden een racebrommer bijhebben. |
|
quote: Mail me,..... en zal kijken wat ik voor je kan doen Maar zijn we niet [oftopic] bezig ??? Wiegen Meister ! |
|
en geld Je moeder. |
|
Naam: Chantal van Brummelen, 18 Geboren: 21 november 1983, Arnhem Opleiding: havo, 1 jaar modeacadmie Instrument: gitaar/zang Hobby: brommerfreak, ”als het maar hard gaat…” “Ik heb altijd gezongen. Gitaar speel ik pas twee jaar, maar ik ben wel blij dat ik nu de keuze voor dat instrument heb gemaakt. Zo’n ding werkt erg verslavend. In bandjes zit ik al vanaf m’n dertiende. Na de middelbare school heb ik wel even getwijfeld of ik niet naar het conservatorium moest of de rockacademie, maar ik was bang dat ik daar m’n ei niet kwijt kon. Je moeder. |
|
he ,kent niemand the lunachicks dan? 1x gezien in het voorprogramma van een psychobilly band. http://www.lunachicks.org/home.html MOTHERFUCKER! you want my COUCH?. you motherFUCKER. I need your motherfucking Brain!. You can't have my COUCH!. What the FUCK you thinking?. |
|
Je moeder. |
|
Lunachicks ken ik! Leuke band.. Kent iemand The Riplets uit Rotterdam? Ze spelen beetje van die Ramones muziek, niet mijn smaak maar wel een echte meidenrockband! Don't blush when I rip you open |
|
Waarom gaan de meiden van zm niet eens een metalband voortbrengen |
|
quote: Hehehe...goed idee! Don't blush when I rip you open |
|
-janedoe -ghoulliette -mislyd -cadaveria ? |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |