|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
2 slachtoffers op pukkel 1 op de weide, 1 op de camping :s zo'n 40 tal gewonden die afgevoerd zijn straks extra journaal [Dit bericht is gewijzigd door Tool-fan op 18-08-2011 20:59] |
|
Zo he, dat is niet zo best. |
|
quote: Hoi ment0l. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Sorry vergeef me beste man ik ben geen MentOl. Volgens de radio zijn er al 3 doden. |
|
Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Op zie.nl is er een video, waar een plaat valt op het podium. |
|
2 doden zelfs door het noodweer. http://www.nu.nl/buitenland/2592971/twee-doden-noodweer-pukkelpop.html [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 18-08-2011 21:21] |
|
Er zijn mensen die slecht te been zijn. |
|
Op canvas zag ik dat er al 3 doden te betreuren zijn Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Nou dan heeft het hard gepukkeld daar. Er zijn vele mensen slecht aan toe. [Dit bericht is gewijzigd door Metalenfan op 18-08-2011 21:29] |
|
3 doden, 11 zwaargewonden en 60 lichtgewonden... Ongeveer 40 mensen zijn afgevoerd naar omliggende ziekenhuizen. |
|
Ik hoorde met journaal van half 8 dat het er al 6 waren... zijn ze in de tussentijd tot leven gekomen of wat? |
|
En er zijn bedden te kort in Belgie? |
|
quote: Ik hoorde dat er misschien wel 60 doden waren, worden veel vermist. |
|
quote: Het is een beetje gaos daar dus zo raar is dat niet, maar wel heftig zeg Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
http://www.nu.nl/buitenland/2592971/twee-doden-noodweer-pukkelpop.html Vermist is niet meteen dood he... |
|
Heftig? Er goan veel te veel mensen naar een festival. Ze willen maar gaan. Festivals moeten verboden worden. |
|
En dan? 10.000 man in een kroeg staan stikken om een band te zien? |
|
O verrek mien nicht Rietje is daar ook. |
|
quote: Voor sommige mensen drank ook. |
|
Contact opnemen zou ik zeggen! |
|
quote: Nee man, veel te veel festivals, het komt de strot uut. Festivals kosten veel geld en kun je ook doodgaan en/of verwond raken. |
|
quote: Kinderachtige grap. Ben ik niet van gediend jongeman. |
|
Ja inderdaad veel festivals, maar er is ook veel muziek... En alles is gevaarlijk. Festivals zijn minder gevaarlijk dan gewoon het dagelijkse leven, dus ik snap niet hoe je er iets tegen kan hebben. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |