IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Pukkelpop 2011 18-19-20 augustus Hasselt-Kiewit Vorige pagina | Volgende pagina
MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 19-08-2011 0:13 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Las dat de organisatie nog niet wist of ze het zouden gaan afgelasten voor de rest van het weekend... Is het raar dat ik dat raar vind na zo'n chaos en bezoekers die letterlijk de weg kwijt zijn?

Boeiender

Argh
Usericon van Argh
Posted 19-08-2011 0:17 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2011 0:13 schreef MR. N het volgende:
Las dat de organisatie nog niet wist of ze het zouden gaan afgelasten voor de rest van het weekend... Is het raar dat ik dat raar vind na zo'n chaos en bezoekers die letterlijk de weg kwijt zijn?

Werd op het Journaal gezegd dat het festival gewoon door gaat morgen, met aangepaste programmering weliswaar... (geld moet rollen natuurlijk), maar er druipen veel mensen af en de sfeer is natuurlijk totaal verdwenen... Nee dat is niet raar uiteraard haha, dat is juist logisch dat zulke dingen dan gebeuren, maar ja geloof dat er vanuit de organisatie zelf tot dusver weinig is gedaan om opvang/hulp te verstrekken? Maar misschien heb ik daar wel ongelijk in... het doet me een beetje denken aan een Dance Valley (oid) editie die jaren geleden ook eens uit de hand liep ofzo waarbij ook iedereen als een kip zonder kop rondliep van "wat nu?"...

Edit;

Op de site van pukkelpop geen enkel getreur van de organisatoren tot nu toe haha, jezus man http://www.pukkelpop.be/nl/homepage/

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 19-08-2011 1:14]

Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010

WMP
Usericon van WMP
Posted 19-08-2011 2:36 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Klinkt alsof de organisatie ongelooflijk slecht voorbereid is en totaal geen rekening heeft gehouden met calamiteiten van welk soort dan ook.

watery black
Usericon van watery black
Posted 19-08-2011 3:09 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

ik hoorde het ook al ja... heel erg. en ongelofelijk dat ze het toch door willen laten gaan. Typisch ook wel weer dat iets dergelijks afgelopen zaterdag ook al gebeurd was in Nashville, Tennessee. 5 doden.

"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."

nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 19-08-2011 6:15 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Pukkelpop toch stopgezet

Laatst gewijzigd: 19-08-11 05:56

HASSELT - Het muziekfestival Pukkelpop gaat niet door. Dat hebben de organisatoren vrijdagochtend bekendgemaakt op de website.

Het evenement zou vrijdag en zaterdag verdergaan, maar is afgelast vanwege het stormdrama van donderdag. Door noodweer vielen zeker drie doden en tientallen gewonden. De organisatoren noemen de gebeurtenissen ''uitzonderlijk en zeer onvoorspelbaar''.

Pukkelpop laat weten dat er extra bussen en treinen worden ingezet om alle festivalgangers naar huis te brengen.

De organisatoren waren aanvankelijk van plan vrijdagochtend verder te gaan met Pukkelpop. Op de website spraken ze donderdagavond nog van ''een nieuwe start'' voor het festival.

Al 3 festivals waar zo iets dergelijks gebeurt in een jaar tijd, ben benieuwd of dit nog gevolgen gaat krijgen voor andere festivals in de toekomst

[Dit bericht is gewijzigd door nark op 19-08-2011 6:17]

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 19-08-2011 6:26 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Net op youtube wat filmpjes bekeken, ging er flink aan toe daar, tering...

spelfout weggehaald...

nark
Usericon van nark
Posted 19-08-2011 6:46 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

5 doden hoor ik nu op het nieuws

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 19-08-2011 8:18 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Best erg het nieuws over Pukkelpop, 5 doden, heftig
Zo zie je maar weer dat je voor de krachten van Moeder Natuur nederig moet zijn. Taranis was heel kwaad gisteren! Hopelijk is Taranis me goed gezind dit weekend op Deerlycke folk!
Maar het erge onweer was voorspeld en volgens mij heeft een festival als Pukkelpop wel een klein weersmonitoringcentrum en konden ze voorzorgen genomen hebben. Heden ten dage met internet is het een makkie om up to date weerssituaties te krijgen over heel het land + voorspellingen, actieve onweerszones,... Mss in het vervolg toch wat beter volgen.
Hoorde deze morgen dat het volledig afgelast was, langs de ene kant begrijpbaar, er is ook heel en heel wat materiaal total loss, een marquee volledig total loss, wsl ook veel schade aan het hoofdpodium en de andere marquees. Langs de andere kant is het natuurlijk spijtig voor de festivalbezoekers die de pijn konden verzachten met leuke concerten.
Heb ook ooit eens meegemaakt dat er een heuse marquee op een festival kapot geregend en gewaaid was (was op Eurorock 2001), dit gebeurde wel op de nacht voor het festival, heb de storm dan in mijn tent meegemaakt (het onweer was wel een leuke intro voor een wave/goth/metalfestival).
Hopelijk zijn er geen vrienden van me die gekwetst zijn.
Moet voor de organisatie wel een erge domper zijn, vorig jaar een dode tijdens Ou est le Swimmingpool + de zelfmoord van de zanger van die band en nu dit, ocharme Chokri Mahassine

[Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 19-08-2011 8:20]

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 19-08-2011 8:26 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Ik zou Taranis in dat geval proberen aan te klagen! De klootzak.

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 19-08-2011 9:07 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Dramatische situatie daar. :-\

Gelukkig komen zulke dingen niet al te vaak voor.

nark
Usericon van nark
Posted 19-08-2011 9:23 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2011 9:07 schreef Forever After het volgende:
Dramatische situatie daar. :-\

Gelukkig komen zulke dingen niet al te vaak voor.

Dit jaar is het al in Toronto, en in Texas gebeurt dat podia's zijn in gestort door harde wind en nu weer op pukkelpop dus ik ben wel benieuwd of dit nog een staartje gaat krijgen.

Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 19-08-2011 9:31 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Er zal best gekeken gaan worden of de podiumbouw niet verbeterd kan worden denk ik ja.

Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 19-08-2011 11:34 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2011 9:31 schreef Forever After het volgende:
Er zal best gekeken gaan worden of de podiumbouw niet verbeterd kan worden denk ik ja.

Uiteraard doelt Nark hier meer op de mate van verantwoordelijkheid / voorzorgsmaatregelen die al dan niet getroffen zijn en of dit drama voorkomen had kunnen worden.Buienradar is er immers niet voor niets.

Wanneer er (zwaar) gewonden en doden bij zijn, lijkt het me niet meer als normaal om dat op zijn minst even af te checken/onderzoeken door de bevoegde autoriteiten.

an evil incarnation of DEATH!

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-08-2011 12:59 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Misschien moeten ze Peter Timofeeff voortaan bij de organisatie gaan betrekken.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 19-08-2011 13:02 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 19-08-2011 16:20 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2011 9:23 schreef nark het volgende:
Dit jaar is het al in Toronto, en in Texas gebeurt dat podia's zijn in gestort door harde wind en nu weer op pukkelpop dus ik ben wel benieuwd of dit nog een staartje gaat krijgen.

Grappig dat daar amper iets over gemeld werd en na een windhoosje op Pukkelpop ik echt de hele dag niets anders op de radio hoor.

Owja, da's waar ook. Dit is dichter bij huis en dus erger.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 19-08-2011 16:28 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Was te verwachten natuurlijk, zo'n opmerking...

Waarom mensen daar toch zo'n probleem mee hebben. Het doet je toch ook meer als een familielid doodgaat dan een onbekende?

Anyway, verschrikkelijk wat er gebeurd is.

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-08-2011 16:32 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2011 16:28 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Was te verwachten natuurlijk, zo'n opmerking...

Waarom mensen daar toch zo'n probleem mee hebben. Het doet je toch ook meer als een familielid doodgaat dan een onbekende?

Anyway, verschrikkelijk wat er gebeurd is.
Ligt eraan welk familielid.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 19-08-2011 16:33 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

Wel begrijpelijk dat het afgelast is. Heb begrepen dat een aantal bands niet meer wilden spelen, sommige podia niet meer gebruikt konden worden en dat het terrein en camping er beiden verschrikkelijk bijlagen.
Dan kun je wel stug doorgaan wat voor lol heb je dan nog. Zeker met in je achterhoofd wat er gebeurt is.

Zeker erg jammer van je dure kaartje maar denk dat het voor de organisatie ook een behoorlijke financiele strop is dit.

[Dit bericht is gewijzigd door NecroNoud op 19-08-2011 16:36]

don't mistake lack of talent for genius

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 19-08-2011 18:12 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2011 16:33 schreef NecroNoud het volgende:

Zeker erg jammer van je dure kaartje maar denk dat het voor de organisatie ook een behoorlijke financiele strop is dit.

Als je in die zooi hebt gezeten ben je blij dat je naar huis kunt, denk niet dat je je dan nog druk maakt over dat dure kaartje...

spelfout weggehaald...

ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 19-08-2011 18:14 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 19 augustus 2011 16:32 schreef bastianus het volgende:
Ligt eraan welk familielid.

Jij begrijpt het

♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><

Silence
Usericon van Silence
Posted 19-08-2011 18:33 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2011 18:12 schreef varanus het volgende:
Als je in die zooi hebt gezeten ben je blij dat je naar huis kunt, denk niet dat je je dan nog druk maakt over dat dure kaartje...
Als je sommige reacties leest, dan blijkt dat er toch nog genoeg mensen zijn die het op dit moment het belangrijkst vinden dat het kaartje + de reiskosten vergoed worden.

Hoe dan ook, verschrikkelijk wat er gebeurt is.

Helvete
Usericon van Helvete
Posted 19-08-2011 18:53 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2011 16:28 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Het doet je toch ook meer als een familielid doodgaat dan een onbekende?
Dat is wel een slechte vergelijking.

KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 19-08-2011 18:57 by KHPLF Wijzig reactieProfiel van KHPLFQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door KHPLF op 19-08-2011 19:04]

KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 19-08-2011 19:00 by KHPLF Wijzig reactieProfiel van KHPLFQuote dit bericht

..

[Dit bericht is gewijzigd door KHPLF op 19-08-2011 19:04]

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com