|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Nee. Die staan dichterbij je. Net als dat men zich over het algemeen meer maar in afnemende mate verbonden voelt met medeinwoners van de straat, wijk, stad, land, cultuur, continent, planeet, enzovoorts dan iemand daar buiten Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Je mag van mij minstens 50% van wat hier in de straat woont anders zo op komen halen hoor. Geen traan. |
|
Hehe, ja, misschien kan straat ook wel wat later in de lijst Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Ja, maar woont dan ook buiten de Randstad. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Uiteraard, want de hele randstad kan me sowieso gestolen worden. |
|
quote: :knuffel: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Zeer rancuneuze opmerking, maar ik weet zeker dat je dat nooit tegen Randstedelingen zegt buiten de anonimiteit van het internet, dus ik vergeef het je. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote:Ik zeg het ze wel. Al moet ik er een beetje van terugkomen, want in de vakantie ben ik toch een week lang met een leuk Amsterdams gezin opgetrokken. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Ik vind het jammer dat het voor sommige mensen zo werkt en hierom dit soort voorbeelden van ongevallen vaker het nieuws halen dan de statistieken of problematiek (die in meerdere situaties voor kan komen) hiervan. |
|
quote: Maar is het niet logisch dan? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Waarom heet het eigenlijk Pukkelpop? |
|
quote: Plak je nou op sneaky wijze Amsterdam aan Rotterdam vast of valt Amsterdam daadwerkelijk onder de randstad Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Dit meen je niet serieus hoop ik? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Een 'pukkel' is een rugzak. Het festival heet zo omdat de mensen vaak met een rugzak naar festivals gaan. Bareuh... |
|
Wat belachelijk. Dan zou elk festival wel Pukkel iets kunnen heten. Pukkelfest Pukkel Open Air Pukkelbreeze Pukkel in the Sky PukkelSan Pukkel Gothic Treffen Hum, ik draai door. |
|
quote: Bij Randstad denk ik altijd aan de ongeveer aan elkaar gegroeide steden richting kust. Rotterdam, Den Haag, Zoetermeer enzo. Maargoed, ik heb Wiki even geraadpleegd en zie dat zelfs Utrecht en Amersfoort er bij horen. My bad en sorry enzo. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Het eerste wat in mij opkomt als ik aan Randstad denk is Amsterdam. Daarna die andere vieze steden pas. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Je vergeet Pukkel In The Sky. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Nee hoor. |
|
Ha! Ik lees niet goed. Volgens mij heb ik weer een ibru-tje nodig. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Pukkelprofin? |
|
quote: Hehe tja als de randstad vooral uit Rotterdam bestond dan had ik er ook een hekel aan ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Hmmm, dan gaan er twee verhalen de ronde. Meneer Chokri organiseert jaarlijks 2 evenementen, Pukkelpop voor de jongeren (acne ) en Rimpelrock voor de ouderen. Vandaar het Pukkelpop. Kan heel goed zijn dat dat pukkel dubbel is hoor. Ik heb echter nog nooit iemand pukkel horen zeggen tegen een rugzak...? Waar zeggen ze dat? [Dit bericht is gewijzigd door watery black op 20-08-2011 3:07] "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Meer een schoudertas dan rugzak. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |