|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
:') |
|
Vroeger ging er niemand dood ofzo? "vielen drie doden: één door een overdosis heroïne, één doordat een man in slaap was gevallen en door een tractor werd overreden, en een andere festivalganger stierf aan een gesprongen blindedarm. Daarnaast werden er op het festival twee baby's geboren en hadden vier vrouwen een miskraam." quote van woodstock waar 400.000 man op af kwam ipv 200.000 (volgens wikipedia). Ik denk dat het allemaal niets nieuws is hoor. Waar mensen zijn, vallen er mensen dood. Door natuur, drank of andere mensen. |
|
Miskramen zijn toch ook dode, helaas. |
|
Een uur midden op het spoor staan ook. Wat een onzinnig off-topic gezever weer zeg. |
|
quote: Wanneer ben je weer klaar met huilen? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Gast wat bende jij een negatief mannetje. Ga zelf midden op het spoor staan en laat die mensen van Pukkelrock met rust. |
|
quote: IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Je hebt vast de verkeerde voor je. |
|
quote: Nee nou nog mooier. Wie is hier totaal onzinnig aan het huilen over festivals die verboden moeten worden omdat er zoveel doden vallen. Ga je roes uitslapen man. |
|
Roes uitslapen kennen wij hier niet in Belgie. Nee jij bent een vervelend mannetje. |
|
Zag het net op het nieuws. Triest dit |
|
quote::') *Greykuchje* [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 18-08-2011 22:10] |
|
quote: He beste man, dit is tiep triest, maar wat kun je eraan doen? Niks. Er zal wel weer een wedstrijd worden gespeeld en het geld gaat naar nabestaande. |
|
quote: Nee jouw hoofd trekt volle zalen! Als jij op Pukkelpop had gestaan waren er tenminste geen doden en gewonden gevallen 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Diep triest dit te moeten zeggen. Schandalig over de hoofden van andere. Trouwens kende mij hoofd? |
|
Wie gaat het op Pukkelrock? Is er nog nieuws te melden van het front? |
|
Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote:Ik pis hier zowat in mijn boks door die olde pater Pieleke. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Zou ze er nog zijn? |
|
quote: Dusch, als er iets mis gaat moeten de bezoekers met een luxe bus naar huis gebracht worden? Maar goed, erg triest wat er gebeurt is daar... Boeiender |
|
quote: Nouja dat nu ook weer niet, maar misschien een tijdelijke opvang ergens? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ze hebben toch allemaal een tent mee als het goed is? |
|
quote: Ja, in een perfect draaiboek wel natuurlijk, maar ik denk dat de eerste prioriteit de gewonden waren. En als alle wegen vol staan is het ook moeilijk een plek te bereiken. Snap goed dat men het zo voelt daar, maar in het bericht komt het over alsof er direct een tentenkamp moest staan na de ramp. Boeiender |
|
quote: Heb je helemaal gelijk in, het is natuurlijk ook niet te doen om voor 60.000 man zo iets te regelen, men loopt hoe dan ook als schapen over de dam mee met de meute dus dan ontstaat er chaos... Zag net op het Journaal een sfeerimpressie die was niet al te best, ik zou zelf ook maar stilletjes aan naar huis zijn vertrokken als ik daar was... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |