![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Mja, 4 logo's per schoen is misschien wat overdreven, maar bij dit paar misstaat het niet, vind ik dan. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
![]() Pleuris duur (300 dollar) en zielig voor de konijntjes die er voor afgemaakt zijn. =) ![]() |
|
Alle schoenen die bij die cheap-ass schoenenwinkels verkrijgbaar zijn. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
quote: Supervet. ![]() |
|
quote: Uhu, want alleen dure merkdingen zijn mooi natuurlijk. Wanneer wordt je 15? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
![]() [Dit bericht is gewijzigd door Dappere-Speerwerper op 14-01-2011 19:52] ![]() |
|
quote: Wat de neuk is mis met deez? Heb deze in het zwart... Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Die hele lijst van Nimbus is wel oke. ![]() |
|
Inderdaad ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Nike air max classic. Boeren gabberschoen. Air max 1 is de mooiste runner ever, naar de air stab en de huarache van Nike. Uggs moeten op het vuur. Pantoffolo d'Oro moet op het vuur. Ik heb zelf en paar MBT's. Zowaar minder lelijk dan Scechers. Moeilijk duur, maar wel gaaf. Ja hoor... ![]() |
|
Moeilijk duur. Mooie term! Wat het precies inhoud, geen idee. Maar het klinkt erg lekker! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Los van de DC's snap jij er geen kut van. Ja hoor... ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Helnorsk op 15-01-2011 12:26] ![]() |
|
quote:Te geniaal! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Ik snap er ook geen kut van, gister viel het me opeens op: 95% van de vrouwen draagt goede leren schoenen/laarzen, want: winter. ![]() 95% van de mannen draagt afgezaagde gympies, of leren Scapino meuk ![]() MOOIE schoenen V: ![]() ![]() M: ![]() ![]() ![]() etc. quote: ![]() ![]() |
|
Daar kom je héél zelden nog wel eens een leuk paar tegen. Alleen zitten die dan voor geen meter, of zijn ze binnen 2 weken kapot. ![]() |
|
quote: Haha, Jb stappers. ![]() |
|
quote: Plus dat die goedkope plastic Bangladesh-kinderarbeidrotzooischoenen niet 'ademen', en om die reden binnen no time stinken. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
quote: Waarom doen vrouwen altijd hun broekspijpen ín de laarzen? [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 15-01-2011 14:26] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Omdat het zo zonde is dat je tot kniehoog leer hebt betaald en niemand t ziet. Kun je net zo goed lage stapper pakken. Oh en probeer maar eens laarzen onder een skinny jeans te wurmen. [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 15-01-2011 14:28] Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Ja maar, ja maar, ja maar. Het ziet er niet uit. Als je een mooie onderbroek hebt, dan draag je die toch ook niet over je broek heen, want zonde dat... edit: skinny jeans. Ook zo iets. Prima, maar dan moet je wel het figuur ervoor hebben. Wat ik af en toe in dat soort broeken gepropt zie, brrrr. Zijn sommige vrouwen blind ofzo? [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 15-01-2011 14:30] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Nee dat van die onderbroek doen mannen dan weer. Je onderbroek tot je oksels en de broek op de enkels... En ja, vrouwen zijn blind. Gisteren zag ik een jongen met korte bruine laarsjes over zn broek... Somewhere Rip Taylor was saying: "Now that's gay!" Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
He LUL! Je onderbroekt me! Dat ga ik een keer tegen iemand die het nodig heeft zeggen! Geweldig! ![]() Mooi! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
![]() Pwaaaahahahahaha!!!! ![]() ![]() Sleehakken zijn wel zo vertiefte lelijk! Helemaal als t van kurk is of er vlastouw omheen geplakt is. ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |