IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Lelijke schoenen Vorige pagina | Volgende pagina
bokaj
Usericon van bokaj
Posted 14-01-2011 19:18 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2011 19:06 schreef De Tegenpartij het volgende:
Juist!

*denkt met weemoed terug*

Ik draag dan alleen nikes, maar wel altijd zo'n soort model.

Laatste paar wat ik gekocht heb:


twintigduizend keer het logo erop vind ik ook wel lelijk.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 14-01-2011 19:23 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Mja, 4 logo's per schoen is misschien wat overdreven, maar bij dit paar misstaat het niet, vind ik dan.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


NotYourBitch
***
Usericon van NotYourBitch
Posted 14-01-2011 19:26 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht


Pleuris duur (300 dollar) en zielig voor de konijntjes die er voor afgemaakt zijn.


=)


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 14-01-2011 19:27 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

Alle schoenen die bij die cheap-ass schoenenwinkels verkrijgbaar zijn.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 14-01-2011 19:27 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2011 19:06 schreef De Tegenpartij het volgende:
Juist!

*denkt met weemoed terug*

Ik draag dan alleen nikes, maar wel altijd zo'n soort model.

Laatste paar wat ik gekocht heb:




Supervet.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-01-2011 19:35 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2011 19:27 schreef Naturens Galleri het volgende:
Alle schoenen die bij die cheap-ass schoenenwinkels verkrijgbaar zijn.


Uhu, want alleen dure merkdingen zijn mooi natuurlijk.

Wanneer wordt je 15?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 14-01-2011 19:49 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk





[Dit bericht is gewijzigd door Dappere-Speerwerper op 14-01-2011 19:52]



stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 14-01-2011 20:33 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2011 18:48 schreef Nimbus het volgende:



Wat de neuk is mis met deez? Heb deze in het zwart...


Subtiel kamerolifantje


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 14-01-2011 20:34 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Die hele lijst van Nimbus is wel oke.


Nix
Usericon van Nix
Posted 14-01-2011 22:34 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Inderdaad


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 14-01-2011 23:43 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Nike air max classic. Boeren gabberschoen. Air max 1 is de mooiste runner ever, naar de air stab en de huarache van Nike.

Uggs moeten op het vuur.

Pantoffolo d'Oro moet op het vuur.


Ik heb zelf en paar MBT's. Zowaar minder lelijk dan Scechers. Moeilijk duur, maar wel gaaf.


Ja hoor...


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 14-01-2011 23:46 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Moeilijk duur. Mooie term! Wat het precies inhoud, geen idee. Maar het klinkt erg lekker!


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 14-01-2011 23:46 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2011 18:48 schreef Nimbus het volgende:









Los van de DC's snap jij er geen kut van.


Ja hoor...


Helnorsk
burn black
Usericon van Helnorsk
Posted 15-01-2011 12:23 by Helnorsk Wijzig reactieProfiel van HelnorskQuote dit bericht












[Dit bericht is gewijzigd door Helnorsk op 15-01-2011 12:26]


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 15-01-2011 12:25 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2011 18:59 schreef Woutjinho het volgende:
WAT!? Die heb ik!

Panzer 14's zijn pas lelijk;


Te geniaal!


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


rotor
Usericon van rotor
Posted 15-01-2011 12:39 by rotor Wijzig reactieProfiel van rotorQuote dit bericht

Ik snap er ook geen kut van, gister viel het me opeens op:
95% van de vrouwen draagt goede leren schoenen/laarzen, want: winter.
95% van de mannen draagt afgezaagde gympies, of leren Scapino meuk


MOOIE schoenen
V:

M:


etc.
quote:
Op 14 januari 2011 19:27 schreef Naturens Galleri het volgende:
Alle schoenen die bij die cheap-ass schoenenwinkels verkrijgbaar zijn.



Silence
Usericon van Silence
Posted 15-01-2011 12:50 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Daar kom je héél zelden nog wel eens een leuk paar tegen. Alleen zitten die dan voor geen meter, of zijn ze binnen 2 weken kapot.


Sjon
Usericon van Sjon
Posted 15-01-2011 13:00 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2011 19:10 schreef BARABAS het volgende:



Haha, Jb stappers.


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 15-01-2011 14:24 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 15 januari 2011 12:50 schreef Silence het volgende:
Daar kom je héél zelden nog wel eens een leuk paar tegen. Alleen zitten die dan voor geen meter, of zijn ze binnen 2 weken kapot.


Plus dat die goedkope plastic Bangladesh-kinderarbeidrotzooischoenen niet 'ademen', en om die reden binnen no time stinken.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 15-01-2011 14:25 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 15 januari 2011 12:39 schreef rotor het volgende:
Ik snap er ook geen kut van


Waarom doen vrouwen altijd hun broekspijpen ín de laarzen?

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 15-01-2011 14:26]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 15-01-2011 14:27 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Omdat het zo zonde is dat je tot kniehoog leer hebt betaald en niemand t ziet. Kun je net zo goed lage stapper pakken.

Oh en probeer maar eens laarzen onder een skinny jeans te wurmen.

[Dit bericht is gewijzigd door stigma op 15-01-2011 14:28]


Subtiel kamerolifantje


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 15-01-2011 14:28 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ja maar, ja maar, ja maar. Het ziet er niet uit.

Als je een mooie onderbroek hebt, dan draag je die toch ook niet over je broek heen, want zonde dat...

edit: skinny jeans. Ook zo iets. Prima, maar dan moet je wel het figuur ervoor hebben. Wat ik af en toe in dat soort broeken gepropt zie, brrrr. Zijn sommige vrouwen blind ofzo?

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 15-01-2011 14:30]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 15-01-2011 14:34 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Nee dat van die onderbroek doen mannen dan weer. Je onderbroek tot je oksels en de broek op de enkels...
En ja, vrouwen zijn blind.

Gisteren zag ik een jongen met korte bruine laarsjes over zn broek... Somewhere Rip Taylor was saying: "Now that's gay!"


Subtiel kamerolifantje


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 15-01-2011 14:36 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

He LUL! Je onderbroekt me!

Dat ga ik een keer tegen iemand die het nodig heeft zeggen! Geweldig!

Mooi!


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 15-01-2011 14:41 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht


Pwaaaahahahahaha!!!!


Sleehakken zijn wel zo vertiefte lelijk! Helemaal als t van kurk is of er vlastouw omheen geplakt is.


Subtiel kamerolifantje


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen