|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
*proest* |
|
|
|
|
|
quote: Het zou sommige vrouwen wel compleet maken btw. |
|
|
|
|
|
|
|
Serieus, veel van die moderne 'cowboy'-boots zijn lelijk, maar deze spannen toch wel de kroon! [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 29-06-2011 23:06] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Zeker, + 1000. |
|
Had ik de Zomer-Uggs nog niet gepost hier? http://lockerz.com/s/89960822 WTF! [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 29-06-2011 23:18] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Haha wtf, belachelijk duur ook weer natuurlijk. |
|
en dan ook nog met blote voeten erin. |
|
Dat slaat echt nergens op. Subtiel kamerolifantje |
|
Over een paar maanden lopen alle modehuppelaarsters die beweerden deze schoenen lelijk te vinden er mee rond |
|
Ik vind Van Bommel al foei lelijk... [Dit bericht is gewijzigd door stoomfiets op 05-07-2011 1:43] I am the 1%. |
|
quote: Als je zulk schoeisel draagt, moet je wel een moeilijke jeugd hebben gehad. Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
dude... signature |
|
Teveel te. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Zulke schoenen zijn te vergelijken met Apple producten: de gebruikers zitten in een "dit is gaaf!" bubbel, en de rest van de wereld lacht ze uit. |
|
Zonder die vleugels zou het nog wel best ok zijn. quote: The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |