|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ben ik het wel mee eens ja |
|
Probeer jij nou te zeggen dat vissers enz. geen vrouwen kunnen zijn?! [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 15-01-2011 15:05] Subtiel kamerolifantje |
|
quote:Ik ben blij dat je ze wel in het juiste topic gepost hebt Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Vrouwen op een boot, komt alleen maar ellende van. Jammer dat de clip er niet op staat. |
|
quote: Militairen? Voor zover ik weet (marine) worden de broekspijpen echt niet in de kist gemoffeld. In die broeken zit een soort veter onderin, waardoor je em aan kunt trekken, maar dat zit toch boven de kisten, niet erin. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ik wil graag de groeten doen aan m'n moeder, en aan stigma. --- @tegenpartij: onbedekt zijn ze hoe dan ook. |
|
Oh als het je om schoenbedekking gaat heb ik wel iets voor je: Subtiel kamerolifantje |
|
quote: True. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Alles? Het zijn net clownschoenen. quote: quote: Jullie snappen er niks van. Rotor lijkt de enige. [Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 16-01-2011 21:55] |
|
Alleen die DC schoenen zijn niet echt oké. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Niet in het wit, nee. Als je dan toch skateschoenen moet hebben (ik overweeg zelf om er vroeg of laat weer eens een paar van te kopen, 'voor erbij', zeg maar), kunnen ze het het beste donkerbruin of zwart zijn. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Het ging om skateschoenen in het algemeen. |
|
Sorry. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Over die instappers had je gelijk trouwens, voor mannen althans. Vreemd genoeg zijn ze voor sommige gala's verplicht. |
|
Deze heb ik, beetje andere kleurtjes. Met blauw en groen :D. Maar ze zijn vies, dus moet ik nieuwe kopen. Zullen jullie vast allemaal lelijk vinden. |
|
klik niet met caps en saaie air max schroom niet, zwaai met me hermes als ik de tent verlaat wordt de manager kwaad sletten staan stil echt de laatste plaat keer me om en die snollen hollen weer dus kom niet weer aan de rimmen met de hollereer Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 17-01-2011 21:24] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Jaa , kijk. Ze waren toen ik ze kocht nog mooi wit he, maar door mijn uitbundige levensstijl, ik heb namelijk maar een paar leuke schoenen, zijn ze behoorlijk vuil geworden. Ik krijg ze met goed poetsen ook niet meer schoon. |
|
Kleine wasjes, grote wasjes... Je kent het wel. Niet te heet wassen, gaat prima. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Gewoon in de wasmachine gooien. Ik vind ze bij sommige types wel cool... Nike Shox daarentegen zijn wel spuuglelijk. |
|
Ik kwam deze juweeltjes tegen in Italie. Ik heb ze voor de foto eerst even mooi op een rijtje moeten zetten, gek genoeg vonden ze het niet eens vreemd en na een kort gesprek kreeg ik er zelfs nog een blok hash bij. |
|
. Tering.. die gast dan helemaal in het leer. =) |
|
Waldrock 2008 schoeisel! bub |
|
quote: Moet kunnen, misschien heeft ie wel een dikke cafe racer (motor)! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |