|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
http://www.2dayblog.com/images/2006_november/cool_feet_shoes.jpg CHECK DEZE MAAR EENS. HIER MAG JE ZELFS MEE IN BED LIGGEN. |
|
WauW! |
|
quote: Safe, ik heb deze; Ja hoor... |
|
Granted, dat zijn mss wel de minst lelijke MBT's die ik gezien heb. Geen fan, maar moet kunnen. Hmmm, bij nader inzien [Dit bericht is gewijzigd door rotor op 28-01-2011 20:27] |
|
Hé Jolly, aan het orthopedisch schoeisel ja? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Die zijn niet lelijk, die zijn gaaf! Vooral het haar op de tenen maakt het af. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Vooruit, ik hap; DIt heeft met orthopedie niets te maken. Ja hoor... |
|
|
|
En daar vragen ze 115 euro voor. |
|
|
|
quote: Niet onaardig. Maar wat is het voordeel van die rare zool? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Dat je ze als schommelschoen kunt gebruiken. |
|
|
|
quote: Niks: http://en.wikipedia.org/wiki/Rocker_bottom_shoe Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Check. Ik moet zeggen dat het me toch best wel lekker lopen lijkt om eerlijk te zijn. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
En even afgezien van die zool vind ik het model van Jolly's schoenen toch best wel vet eigenlijk. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ja, ik begrijp ook dat mensen in die claims trappen (haha!); het klinkt best plausibel. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Vet saai in het grijs alleen. |
|
quote: Ja, we kunnen nou eenmaal niet allemaal de cowboylook pullen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Hee, die reactie had ik helemaal niet aan zien komen! |
|
Hmm.. de helft van de schoenen in dit topic vind ik eigenlijk best leuk (of op zijn minst goed te doen) Wat ik echt verschikkelijk vind, is dit: en verder alles met slangenleer en puntneuzen bij hakkenschoenen [/zachteG] |
|
Dat is geen schoen, dat is Lady Gaga die iets te lang met haar gezicht tegen een centrifuge heeft gezeten. |
|
Nog zoiets 'aparts': Misschien iets voor de folk metalaars onder ons? [/zachteG] |
|
Hip! Als de zool slijt, laat je 'm gewoon beslaan. Ideaal. Gruwelijke sexloze Pocahontas dingen: Verrassend triviaal |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |