|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik had Son of Northstar [guestvokals by Ihsahn], maar geruild met Elessar. Nummers als Svarte Hjerter en Nattens Ledestjerne zijn dan wel weer steengoed, maar ik weet nogsteeds niet op welke CD die staan. |
|
Ik heb wat MP-3tjes van ze vooral Svarte Hjerter vind ik een heel aardig nummer. Voor de rest weet ik niks over ze... Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
|
|
quote: Dat kon ik al. En dat semi-intellectuele Anus-gezwets irriteert me sowieso mateloos! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: dat gezwets boeit me helemaal niet. ik luister naar de muziek en daar gaat het om. anders kan ik de helft van m'n cd's wel wegflikkeren. |
|
quote: Yep idd, was ook geen persoonlijke uitval naar jou ofzo...dat anus irriteert me gewoon! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: ah, nee, ik vind die site wel interessant omdat de nummers mooi per cd staan weergegeven. that's it! (voorschotje voor later) |
|
Ildjarn!!!! Ik heb 'Det Frysende Nordariket', de split met Nidhogg, 'Forest Poetry' en m'n favo 'Strength and Anger'. Fucking heersch!!! Compleet primitief! Ildjarn is het soloproject van Ildjarn, en hij heeft ook nog in een band gezeten, genaamd Sort Vokter. Die hebben één CD, genaamd 'Folkloric Necro Metal', is à la Ildjarn maar iets vager/atmosferischer, zo mogelijk nog beter! |
|
quote: kijk, dan weet ik weer waar ik naar op zoek moet gaan. Ik draai nu zo ongeveer permanent "hafsval". volledig onorgineel van stijl maar wel een van de beste oldskool blackmetal nummers die ik gehoord heb. |
|
De man achter Ildjarn is btw. een complete 'nature freak'. De afgelopen jaren heeft hij wat gewerkt om te sparen en zich volkomen terug te trekken in de natuur. Aan de rest van de wereld heeft-ie geen boodschap. Alles wat je in Ildjarn's muziek hoort is volgens hem geïnspireerd door de natuur. Geen ideologische zaken of moeilijke gedachten, alleen maar total misanthropic forest black metal, of zoiets . |
|
quote: toch wel aardig om te lezen. kon dat in nederland ook maar. |
|
Hehe, ik zoek ook nog een aantal platen van deze band en van Sort Vokter. Heb zelf alleen Forest Poetry. Maar die platen zijn vrij moelijk te verkrijgen lijkt het. |
|
Ik heb "Forrest Poetry" en "Det Frysende Nordariket" (een verzameling van al zijn demo's en EP's). Is er in feite nog meer verschenen van die gozer? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote:Hier staat wat spul van Ildjarn. Leuk detail is VUIG's kop onderaan de pagina. Ook hier staat wat. Voor Sort Vokter kan je hier eens kijken. |
|
Bedankt, maar dat is in Amerika. |
|
Ik heb hem, ik heb hem . Evilmusic is in amerika ja, maar als ik het goed heb kan je er nog steeds bestellen. Mailen is het devies! Die kop van Vuig onderaan de pagina is geen toeval, het is de site van Full Moon productions en als ik me niet vergis komt daar het nieuwe Fluistorrrrrwoud album op uit! |
|
Sja, het gaat me er niet om of ik er kan bestellen maar meer dat het fucking lang duurt om te leveren, en dat er hoge verzendkosten aan vast zitten. Hmm, en dat ik te lui ben om dollars bij den banck te halen. |
|
quote: Vind ik een mooie gedachte! |
|
godverdikkeme. ik heb nu wat ander materiaal gehad van Idjarn en dat is net zo goed.Norse is echt briljant. simpel maar uiterst doeltreffend. een van de beste blackmetal artiesten die ik ooit gehoord heb.ik ga ook metmijn gitaar in Visdonk (een bos bij ons in de buurt) spelen) |
|
Ik heb die nidhogg split Conclusie: Idjarn Zeer primitieve black metal, geweldig! |
|
quote: Daar sluit ik me bij aan. |
|
quote: mag ik u dan toch aanbevelen om eens wat hellhammer materiaal te proberen? Idjarn komt op mij over als een simpeler versie van hellhammer(en iets meer black uiteraard). |
|
Ildjarn is god! Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: He, Attila je bent wel erg blij met die Ildjarn??? Is dus wel een schoot in de roos geweest. Misschien binnenkort weer zo iets? Is mooi om mensen zo blij te maken, haha. Maak graag mensen blij! Allemaal blije mensen en laat ze allemaal zingen! Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: dat was het zeker!!!! tralala; ik ben blij! maar dit is dus precies de muziek waar ik van houd, superrauw, simpel en en niet overgeproduceerd. en niet die constante blastbeat maar een lekker hellhammer ritme (de band) wat mis ik zulke mluziek toch vreselijk tegnwoordig.ik vind het nu zelfs beter als darkthrone, mayhem en burzum. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |