|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: De scan zal ik met de spullen mee sturen. Die heb ik nog niet verstuurd want ik heb nog niet de addressen van de mensen ontvangen die recentelijk een bestelling hebben geplaatst. Wist dus eigenlijk nog niet dat ik die moest versturen maar dat gebeurt zodra Sander het confirmed. ~ We are a virus with shoes |
|
quote: Wil je mijn adres hebben? Dan stuur ik het effe via e-mail... Sander heeft toch bij het overhandigen van die Temple Of Baal al bevestigd? |
|
Ik heb die ToB toch aan Solvi meegegeven? Knal ff je ICQ aan anders. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Gehehehee |
|
huu, NP: Morklagt Sti Dit slaat nergens op. |
|
Ildjarn Heerscht! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Is het mogelijk iemand's postgeschiedenis na te trekken? Volgens mij is die van jouw dan tamelijk eentonig |
|
quote: Viel mij ook al op! |
|
quote: oja??!! |
|
JEMIG DE PEMIG! Trieste gast |
|
quote: Lekker boeiend. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
hahahaha, geniaal! |
|
Wehehe, prima instelling zeg, maar goed, ontopic. |
|
Deze ex-clown van Emperor, kan ik nauwelijks serieus nemen, en dan doe ik dus ook niet. Zijn zwart-wit hoesjes zijn smerig, dus dacht ik aanschaffen dit moet behoorlijke true Black Metal zijn, toen ik de cd beluisterde, kreeg ik alleen maar gejengel te horen, dat vond ik opzich jammer, want er waren soms goede ideeen, alleen die waren niet goed van elkaar te onderscheiden.(En dat kwam juist door dat gejengel) En ook de zang kwam niet boven de muziek uit. Deze band kan het inzich hebben, daarom is dit een gemiste kans. |
|
quote: 99% van de BM liefhebbers is het waarschijnlijk niet met je eens, maar goed, het is jouw mening. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Ik vind die productie wel een beetje jammer. Het is op zich best een gave band, maarja mjoah ... komt niet helemaal goed uit den verf. this user is dead |
|
goede band, lekker agressief |
|
quote: Ik dacht eerlijk gezegd dat het nogal tree-huggers waren. this user is dead |
|
Ik luister nauwelijks meer naar dit soort black metal. Zou ik te oud worden? BTW -- volgens mij komt dit met een góede (lees: nette) productie HELEMAAL niet meer uit de verf. Wat heb je nou aan twee riffjes in een nummer met een sound à la Dimmu Borgir. Dankzij de vunzigheid heeft het nog iets dierlijks, maar ik vind er tegenwoordig weinig meer aan. *edit* het is geen BAND -- het is een eenmansproject *edit edit* zou ook wel triest zijn als het een band was, ik bedoel, die zooi kan je met één hand spelen [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 06-08-2003 13:37] |
|
quote: dan dacht jij verkeerd |
|
quote: Nope, ieders smaak evolueert wel wat, ik kan dit soort BM het de laatste jaren wel waarderen, maar het is niet dat mijn heel kast volzit met deze afdeling, iets meer structuur, techniek en een beetje productie mag. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Guess again. quote: [Dit bericht is gewijzigd door JFrost op 06-08-2003 13:43] this user is dead |
|
quote: niet alle cd knurft, maar jij zal het wel beter weten |
|
quote: Nee, de ene cd houdt die gast van de natuur, de volgende cd van industrie en fabrieken. Ok. this user is dead |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |