|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb een CD-r met Sort Vokter, daar staan een paar steen-goede nummers op. Die zit altijd in mijn stereo op mijn slaapkamer, die zet ik dan op de timer en dan heb ik Sort Wekkor. Ildjarn luister ik niet echt veel, het is me iets te primitief, er zijn wat goede nummers, maar het doet me toch een beetje aan een slechte punk-band denken. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
[geen geflame] dank je [Dit bericht is gemodereerd door Elfensteen op 06-08-2003 13:49] |
|
en natuur betekend ook nog steeds niet, niet agressief |
|
quote:klopt, er zijn geloof ik nog een aantal andere bands met zulke gedachtes *zoekt* terwijl de muziek zeer agressief is (kijk maar naar al het natuurgeweld) |
|
quote: Dat zegt toch niemand? Ik had het zelfs over 'dierlijk'. Welke platen van Ildjarn heb je? |
|
Det Frisende Nordariket son of the northstar (norway - 2002) Ildjarn forest poetry |
|
Nou, kijk eens aan. Bossen, fjorden zo ver het oog reikt. Heb je het interview met hem gelezen op anus.com? Is een merkwaardig gesprek, maar het is wel interessant om eens te bekijken. |
|
ik zeg niet dat hij niet van de natuur houd maar daarom is het geen treehug hippie |
|
Ik snap trouwens niet hoe een en dezelfde gast zoiets simpels en rauws kan maken als de cd Ildjarn en ook zoiest schoons als "Hardangervidda". Bij die laatste kan ik wel een traantje wegpinken. this user is dead |
|
quote: Pfff, zie mijn sarcasme in aub. Er is niks mis met van de natuur houden. Ik hou ook van de natuur, prachtig. this user is dead |
|
sorry was beetje snel aangebrand , maar er zitten mierenneukers hier |
|
De nieuwe Ildjarn-Nidhogg split cd knalt echt het zweet uit mijn bilnaad Ook nog enkele oudere nummers te vinden op deze cd Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: ROFL!!! |
|
In Soluzen nummer 3 (undergroundmetal tijdschrift,ver voor het commerciele Ablaze) staat ook een heel uitgebreid en interessant interview met Ildjarn.Zeker de moeite waard om eens op te zoeken voor de echte fans [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 07-08-2003 14:19] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik heb alleen de cd "1992-1995". Is deze representatief voor al hun werk, want hier vind ik dus geen zak aan. Net of het opgenomen is met een tape-recordertje ofzo. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Al hun Black Metal albums klinkt zo ja. Maar probeer de split met Nidhogg - Hardangervidda (2002) dat is allemaal prachtige darkwave. this user is dead |
|
quote: Da's Ildjarn. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Ildjarn.. Nooit wat aan gevonden omdat ik het eigenlijk een slechte grap vind waar nog steeds mensen in trappen. Kijk, die knul gaat met een made-in-Taiwan tape-recordertje zitten in een made-by-unemployed-jerks blokhutje en heftig op zijn made-in-China instrumenten raggen. Perst vervolgens een aantal van die opnamen op een made-in-India tapes en CD-R's en zowaar, de halve black metalen underground is er van onder de indruk. Ik niet. Ik zou die oplichter bij een fysieke ontmoeting aan een boom vastnieten en een fucking rotschop geven tegen zijn linkerschedel zodat hij volgende keer alleen maar kermende geluiden als die van die gore down-syndroom-patienten kan produceren. Je zult verdomme zien dat het dan nog 'kvlt' wordt. 'wow, het lijkt wel op een mix van Botulistum en Absurd, kkkkvvltt man!' Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
quote:Ben het wel gedeeltelijk met je eens. Alleen dat vastnieten...dat kun je zo'n lieve jongen toch niet aandoen. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
zelf je muziek opnemen en ook nog laten klinken (zoals ildjarn) is toch het mooiste wat je kunt doen als blackmetalfan |
|
Wat vind men hier van die demo van Haat, dat lijkt hier en daar ook erg op Ildjarn vind ik. Und von Nederlandsche bodem. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Welke? Die "Promo" of "Recividium nogwattus" ? this user is dead |
|
Qua geluid lijkt het inderdaad bij tijd en wijle op Ildjarn, mijn ervaring met beiden is dat je je er wel even stevig doorheen moet bijten alvorens het te kunnen waarderen, maar dat hoeft niet erg te zijn. |
|
quote: Recidivum in Obscurum, je zegt het. Was even te lui om hem erbij te pakken om de titel te lezen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |