|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Krieg macht Spass... |
|
heb er ook vrschillende releases van maar vind het neit zo heel denderend Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Destruction Ritual heerscht |
|
Wat ik ervan heb gehoord vond ik wel vet klinken. Trieste gast |
|
ik heb The Church MCD en ik vind datie mag oprotten.En Lord Imperial het zoveelste ontspoorde ego in de BM. |
|
ik hou wel van een beetje oorlog |
|
quote: vanwaar sarcasme? 11.45: restate my assumptions |
|
Krieg is oorlog. Het was het eerste duits dat in mij op kwam. Hmm, Krieg, de band... nou, ik heb het 1 keer gehoord. Zal het nog wel eens luisteren. |
|
same here |
|
quote: ach so... luister eens "The Ancient Dwells Beneath" 11.45: restate my assumptions |
|
Ik vind het klote |
|
quote: INDERDAAD!!!!!!! KILL THE FAGGOT NEIL!!!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
is het een beetje Wigrid like? |
|
quote: en waarom is hij dat? ik verdiep me nl niet in krieg..de muziek is niet slecht nee...moet r nog wat meer van hore eigenlyuk |
|
kheb 1 nummer van krieg op m'n american black metal assault cd staan, kan me alleen niet direct herinneren wat ik er van vond kzet 'm ff aan komt zo meteen mijn mening |
|
oke hier komt het langverwachte vervolg op m'n vorige post ik heb net coldwind flame wat destijds nog niet op een cd stond geluisterd (uit 1999) het begon allemaal wel aardig maar zakte later in 't nummer af toen ie wat langzamer ging spelen, toen kwam ook beter naar voren dat er nog best wat ruis en niet goed drumwerk in zat. ik zou zelf geen cd hiervan hoeven |
|
Ik zit nu naar Krieg te luisteren. Klinkt wel "grappig". |
|
quote: idd, maar net dat soort grappig wat ik nooit uit mezelf op zet om ff lekker naar te luisteren als ik er een cd van heb |
|
Zo een die leuk lijkt, maar na 2 keer luisteren de kast weer in kan. Ik ken het. |
|
Krieg is VET. Black metal is VET. AAAARGH BLACK METAL (sorry) BLACK METAL HEERSCHT Nou, dat vind ik dus van Krieg. |
|
Ja, dan zet ik toch liever Judas op. Iscariot wel te verstaan. Of Antaeus. [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 01-05-2002 22:33] |
|
Da's andere black metal. Krieg is in die Blasphemy-school zeg maar. Blasphemy is ook VET, trouwens. |
|
quote: mnja dat had ik ook al bij nagelfar dark throne, luna aurora en cirit gorgor, net niet mijn soort black metal |
|
Blasfemie? Hmm, ik heb Blasphemy nog nooit gehoord... |
|
quote: Hier ligt een taak. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |