IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Wat vindt men hier van Krieg? Vorige pagina | Volgende pagina
MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 24-05-2002 17:15 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Is Krieg ook NS??
Waarom ik vraag?
Zie hier (ik neem aan dat dit hun site is nl.):
http://www.angelfire.com/nj3/krieg/nabmi.html


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-05-2002 17:16 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

oorlog???


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 24-05-2002 17:19 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2002 17:16 schreef ghoulliette het volgende:
oorlog???

Nee, de BAND Krieg.
Pak www.audiogalaxy.com en download wat muziek van hen eerst.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 24-05-2002 17:20 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Waarom denk je dat ze NS zijn dan? Ik denk het niet eigenlijk. Of misschien ook wel. Het kan me iig niet schelen .


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 24-05-2002 17:22 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Waarom NS? Logisch toch, blackmetal is krieg is tweede wereldoorlog is joden dood en holahela Hitlerlala is kortzichtige gedachte is dom is...



MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 24-05-2002 17:23 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Ummmm....omdat er gast aan de microfoon staat met een variant van een hakenkruis aan zijn rechterarm misschien?

<EDIT> Voor de duidelijkheid: ik weet niet of (1) dat hun site is of (2) dat de echte zanger is (naam ff kwijt).
En tja mij gaat het ook maar om de muziek.


[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 24-05-2002 17:24]


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 24-05-2002 17:23 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Hakenkruis is zoals bekend een oud symbool.



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 24-05-2002 17:25 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ja, ik zou van één T-shirt embleempje nou geen NS-status willen afleiden.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 24-05-2002 17:26 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

OK dus volgens heeft die gast het erop omdat 'ie ummmm...Boeddhist is?
Ja ik ben ook bekend met al die varianten via o.a. www.symbols.com .


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 24-05-2002 17:27 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ey niet zorken, er zit een swastika op z'n arm. Kan van alles betekenen. Kan niks betekenen. Oud wijf .


schaambaard
Usericon van schaambaard
Posted 24-05-2002 17:42 by schaambaard Wijzig reactieProfiel van schaambaardQuote dit bericht

heil hitler kan je ook best op meerdere manieren interpreteren.


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 15-10-2003 2:53 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

ze treden binnenkort in de beurt op. Ik ken het niet, maar de enige review die ik ervan kon vinden is deze:

Considering this country is rightfully becoming known as the Evil Empire, you think that United States' black metal bands would do a better job of representing. In the case of Krieg, you get some of the absolutely most abysmal black metal that you may come across for quite some time. There's a reason why the underground black metal scene has very little respect by most music fans. Amateurish bands such as Krieg do nothing but clog up CD racks with poorly written, recorded and executed music. On a whole it simply waters down the scene, which does contain a healthy selection of truly impressive artists who transcend this base level garbage.

Krieg exists within a style known for being raw and primitive. Unfortunately, raw equals musically inexperienced and primitive is synonymous with slovenly. When presented with justly deserved criticism, fans of this sort of black metal fall back on empty debates about the "aesthetics" of the music demand this sort of production and sound. All those arguments demonstrate is their desperate need to justify supporting bad music. Unfortunately, they still ignore the fact that bands such as Krieg are incapable of creating anything but a vapid outline of the music which served as influence. On this EP, Krieg flounders through five tracks of fuzzy, riffless guitar splattered over whatever fast paced drum pattern happened to be recorded. Composition requires a bit more than distortion, garage recording quality and raspy, distorted vocals. Ildjarn is perhaps the only outfit that can get away with being this raw sounding. Krieg, on the other hand, sounds like a completely lost black metal fan given a guitar and some studio time. None of these songs present more than a complete lack of ability. Black metal's entry level is fairly low, making it sort of the "punk rock" of our era (which of course should incite the most thickheaded fans), but Krieg can't even perform at that threshold. One would hope this EP is a joke, but unfortunately, it's most likely a serious endeavor, which makes it all that much more pitiful.



Follow the freezing moon...


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 15-10-2003 10:41 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht



Leuke review!


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 15-10-2003 11:05 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

lol


Magistus
Usericon van Magistus
Posted 15-10-2003 11:24 by Magistus Wijzig reactieProfiel van MagistusQuote dit bericht

Maar van wanneer? en over welke EP?


Poggwyd
Usericon van Poggwyd
Posted 15-10-2003 15:26 by Poggwyd Wijzig reactieProfiel van PoggwydQuote dit bericht

Nog eens ter informatie:

Het Optreden van Krieg en fluisterwoud a.s. 26 oktober gaat NIET NIET NIET door dus.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 15-10-2003 15:38 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

en waarom niet?


Je moeder.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 15-10-2003 16:15 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Merrimack wil geen 800 km rijden voor eht optreden.... Krieg wel... maar die kan niet zonder merrmiack ivm busje....


dus... gaat eht feest helaas neit meer door...


maar ik heb poggy al een mooi vervangende package aangeboden.. maar dat wrdt waarschijnlijk pas in eht neiwue jaar!



Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Poggwyd
Usericon van Poggwyd
Posted 15-10-2003 18:27 by Poggwyd Wijzig reactieProfiel van PoggwydQuote dit bericht

precies, en zeg nou zelf...

een avondje blackmetal is toch meteen leuker zonder Fransen erbij?





uhm... ohja..kut...franse band geboekt voor mei... haha!


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 15-10-2003 19:09 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

ROFL!!
Wel jammer ja maar goed, volgende keer maar beter.


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 15-10-2003 22:56 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2003 11:24 schreef Magistus het volgende:
Maar van wanneer? en over welke EP?


Dat was de review van church. Jammer dat het feest niet doorgaat


Follow the freezing moon...


Poggwyd
Usericon van Poggwyd
Posted 16-10-2003 0:37 by Poggwyd Wijzig reactieProfiel van PoggwydQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2003 19:09 schreef MBMarduk het volgende:
ROFL!!
Wel jammer ja maar goed, volgende keer maar beter.


Exact, wat te denken van 09 januarie?


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 16-10-2003 12:37 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2003 15:26 schreef Poggwyd het volgende:
Nog eens ter informatie:

Het Optreden van Krieg en fluisterwoud a.s. 26 oktober gaat NIET NIET NIET door dus.


was wel benieuwd naar krieg... en natuurlijk hoe fluisterwoud live is...


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Keimacaber
Usericon van Keimacaber
Posted 16-10-2003 17:22 by Keimacaber Wijzig reactieProfiel van KeimacaberQuote dit berichthttp://community.webshots.com/user/keimacaber

Krieg heeft wel vaker last van afzeggen, helaas !!

en poggske, die fransen hebben toch wel wat aardige bands afgeleverd, knoem arkhon infaustus !!


Hoera een Miskraam !


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 16-10-2003 17:24 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2003 17:22 schreef Keimacaber het volgende:
Krieg heeft wel vaker last van afzeggen, helaas !!

en poggske, die fransen hebben toch wel wat aardige bands afgeleverd, knoem arkhon infaustus !!


Dat dacht ik ook, maar als je dan naar de franse bands kijkt die op Drakkar Hellfest speelde... hmm nee daar bedank ik voor


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen