![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Ok, zou jij daar iets van kunnen uploaden? ![]() Hmm, en Okselgat staat op den server. Niet dat jij daar iets aan hebt, maar goed... ![]() ![]() |
|
quote: Niet veel. Blasphemy = canadese black metal/grindcore ![]() ![]() ![]() dat moet genoeg zijn. AAARRGH ik heb de laatste weken echt een enorme black metal verslaving. ![]() |
|
quote: ja? ik weet niet wat jij van Blasphemy en Krieg gehoord heb, maar ik vind het totaal niet opelkaar lijken. ![]() |
|
geef is een paar voor beelden van (iets bekenderere bands0 die volgens jou black/grind core zijn ![]() |
|
Er zijn geen bekende bands die dat doen. Blasphemy is de bekendste eigenlijk (en ook grondlegger van die stijl). ![]() |
|
quote: mmm ken ik nie, kzal is rond kijku ![]() |
|
Waaahrg KRIEG BLEK FUKKIN METLE!!!!! 11.45: restate my assumptions ![]() |
|
quote: ZO MAG IK HET HOREN GODVERRRRRRRRRRRRREDOMMEN!!! ![]() ![]() ![]() |
|
hehe.. wat lul ik als ik zat ben 11.45: restate my assumptions ![]() |
|
zo lul je anders ook als je nuchter bent.. ![]() Trieste gast ![]() |
|
hehe ja maar dan minder (extreem) edit: en da's dan gewoon sarcastishc bedoeld hoor [Dit bericht is gewijzigd door Styhn op 02-05-2002 16:59] 11.45: restate my assumptions ![]() |
|
Ik vind ut ruk ... ![]() |
|
Ik heb het gedownload en het klinkt wel lekker ![]() ![]() |
|
blaaaaaaasphemyyyyyyyyyy dat is dus koel bluuuuuuurgh. ![]() |
|
Black Metal is Kut. ![]() |
|
![]() ik besterf het man ![]() |
|
quote: ????????????? Oh ja? ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK ![]() |
|
quote: als mens suckt hij ongeloofelijk...zoals ik zei hij heeft een zeer groot ego over zichzelf,in platenrecorddeals geeft hij zen muziek af in ruil voor enkele hoeren per week ,op kosten van de platenmaatschappij ![]() ![]() |
|
Ik heb vandaag Fallen Angel Of Doom en Gods Of War van Blasphemy binnengekregen. Het heerscht inderdaad best wel ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Hmm, ik zit het nu eindelijk te luisteren. Maareh, ik vind dat Nifelheim hier ook wel op lijkt. ![]() |
|
Krieg, gave muziek, maar wat een vieze vette domme poser is die neil/imperial, echt een droplul.. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
geil ![]() |
|
Muziek= geweldig (op hun manier dus) Imago= who the fuck cares? ![]() |
|
![]() ![]() We shall enslave the weak, crush our enemies, stand shoulder to shoulder, hand in hand. And be as one together until the end of days! I love you Erik! (Warrior_of_Odin) ![]() |
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |