IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Wat vindt men hier van Krieg? Vorige pagina | Volgende pagina
irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 16-10-2003 17:38 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

ja... der waren maar 3 gaev bands:
Lugubre, perditor en watain...


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


telluriet
Usericon van telluriet
Posted 16-10-2003 17:53 by telluriet Wijzig reactieProfiel van tellurietQuote dit bericht

Krieg... leuke band wel


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 05-06-2004 12:09 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

The Black House is weer een aardige plaat.
Ik vind het wel veel op Weltmacht lijken. Het is dus niet meer zo chaotisch als Destruction Ritual.

Sickening Voices Without Speech, gave riff


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 05-06-2004 14:03 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Inspiratie loze arrogante simplistische ruis


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


nekro
Usericon van nekro
Posted 05-06-2004 14:24 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2004 14:03 schreef kwelgeest het volgende:
Inspiratie loze arrogante simplistische ruis


Da's doorgaans mijn omschrijving van Black Gay Metal.............


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 05-06-2004 14:25 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2004 14:24 schreef nekro het volgende:
Da's doorgaans mijn omschrijving van Black Gay Metal.............
En gezien ik een 'blekkie' ben zegt dit genoeg lijkt mij


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


nekro
Usericon van nekro
Posted 05-06-2004 14:27 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Als een blekkie dit al zegt van z'n eigen bands waar gatt het dan heen...


Samoht Slegov
Usericon van Samoht Slegov
Posted 03-12-2004 17:07 by Samoht Slegov Wijzig reactieProfiel van Samoht SlegovQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2004 12:09 schreef BurZum het volgende:
The Black House is weer een aardige plaat.
Ik vind het wel veel op Weltmacht lijken. Het is dus niet meer zo chaotisch als Destruction Ritual.

Sickening Voices Without Speech, gave riff
Ik zit nu weer de The Black House te luisteren. En ik vind 'm erg gaaf. Weltmacht vind ik dan wel weer vele malen gaver. En laatst heb ik ook de The Church gekocht van Krieg en wat een klote cd is dat zeg. A-muzikale herrie.


Poggwyd
Usericon van Poggwyd
Posted 03-12-2004 19:07 by Poggwyd Wijzig reactieProfiel van PoggwydQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2003 17:38 schreef irritante klootzak het volgende:
ja... der waren maar 3 gaev bands:
Lugubre, perditor en watain...


Opzich viel dat dan wel weer mee, Grand Belial's Key was er ook, en dat maakte voor mij veel goed.

Het optreden van Perditor was een ramp op die dag, dat staat me nog bij als gisteren, haha!


Astennu
Usericon van Astennu
Posted 06-12-2004 18:45 by Astennu Wijzig reactieProfiel van AstennuQuote dit bericht

Krieg is echt supervet en underground!! Ongeveer de meest evil cd die ik heb!



filosofem
Usericon van filosofem
Posted 06-12-2004 18:46 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2004 18:45 schreef Astennu het volgende:
Krieg is echt supervet en underground!! Ongeveer de meest evil cd die ik heb!




Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 06-12-2004 19:03 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

De nieuwe MCD, Patrick Bateman, is bijzonder goed te pruimen. Veel rauwer dan de voorgaande cd's en vette samples uit de film.


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 06-12-2004 19:50 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

American Psycho is natuurlijk heersch..


misschien deze plaat ook wel.


Suck my piss


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 06-12-2004 21:43 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

The Black House vond ik ook al erg gaaf. De cover van Velvet Underground is ook bizar zeg, heb het origineel nog nooit gehoord helaas.


Ishtar
Out of the maze with clearsight
Usericon van Ishtar
Posted 06-12-2004 23:01 by Ishtar Wijzig reactieProfiel van IshtarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Deathspell_alfa

Ik wel, ik heb m op de computer, ook erg leuk. Goed gecoverd vind ik.


~ By the fallen one I shall arise ~


Sater
Usericon van Sater
Posted 07-12-2004 7:15 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2004 21:43 schreef aerodis het volgende:
The Black House vond ik ook al erg gaaf. De cover van Velvet Underground is ook bizar zeg, heb het origineel nog nooit gehoord helaas.

Die wil ik dan wel een keer horen. Staat die ergens online?

Edit: Die cover dan, het origineel heb ik wel.

[Dit bericht is gewijzigd door Sater op 07-12-2004 7:16]


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


metalmook
Usericon van metalmook
Posted 07-12-2004 18:40 by metalmook Wijzig reactieProfiel van metalmookQuote dit bericht

de huidige drummer van Krieg zal ook komende nummers van mijn black metal band NIBDEM indrummen.


Samoht Slegov
Usericon van Samoht Slegov
Posted 07-12-2004 20:20 by Samoht Slegov Wijzig reactieProfiel van Samoht SlegovQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2004 18:40 schreef metalmook het volgende:
de huidige drummer van Krieg zal ook komende nummers van mijn black metal band NIBDEM indrummen.

Gaaf, man.
Hoe ben je aan hem gekomen?


Sater
Usericon van Sater
Posted 07-12-2004 20:43 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Met dank aan Aerodis luister ik nu voor de tweede keer die VU cover. Klinkt wel oke, maar er is muv de zang weinig veranderd tov het origineel en het mist de beklemming en de sfeer van Lou Reeds stem. Maar mijn interesse voor het hele album is wel gewekt.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-03-2006 21:22 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

The Church MCD is me toch wel een beetje vaag, grmbl, zwak geluid zeg


signature


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-03-2006 21:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

das toch treu man


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 23-03-2006 21:26 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ik vind Krieg krieg.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-03-2006 21:28 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2006 21:26 schreef Heiden het volgende:
Ik vind Krieg krieg.


la la lalala


signature


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 22-10-2010 1:13 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Er kwam ergens in de nieuwe cd een stukje Deathcrush voorbij. Tsja.

Wel ok verder. Niks bijzonders.

[Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 22-10-2010 1:16]


F.E.S.
Usericon van F.E.S.
Posted 22-10-2010 1:18 by F.E.S. Wijzig reactieProfiel van F.E.S.Quote dit bericht

enkel en alleen die live cd, verder ken ik echt niks... maar die live cd is goed te doen in mijn herinnering, binnenkort maar weer eens ergens op laten zetten en me dood schrikken...


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen