|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Krieg... leuke band wel |
|
The Black House is weer een aardige plaat. Ik vind het wel veel op Weltmacht lijken. Het is dus niet meer zo chaotisch als Destruction Ritual. Sickening Voices Without Speech, gave riff |
|
Inspiratie loze arrogante simplistische ruis Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Da's doorgaans mijn omschrijving van Black Gay Metal............. |
|
quote:En gezien ik een 'blekkie' ben zegt dit genoeg lijkt mij Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Als een blekkie dit al zegt van z'n eigen bands waar gatt het dan heen... |
|
quote:Ik zit nu weer de The Black House te luisteren. En ik vind 'm erg gaaf. Weltmacht vind ik dan wel weer vele malen gaver. En laatst heb ik ook de The Church gekocht van Krieg en wat een klote cd is dat zeg. A-muzikale herrie. |
|
quote: Opzich viel dat dan wel weer mee, Grand Belial's Key was er ook, en dat maakte voor mij veel goed. Het optreden van Perditor was een ramp op die dag, dat staat me nog bij als gisteren, haha! |
|
Krieg is echt supervet en underground!! Ongeveer de meest evil cd die ik heb! |
|
quote: |
|
De nieuwe MCD, Patrick Bateman, is bijzonder goed te pruimen. Veel rauwer dan de voorgaande cd's en vette samples uit de film. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
American Psycho is natuurlijk heersch.. misschien deze plaat ook wel. Suck my piss |
|
The Black House vond ik ook al erg gaaf. De cover van Velvet Underground is ook bizar zeg, heb het origineel nog nooit gehoord helaas. |
|
Ik wel, ik heb m op de computer, ook erg leuk. Goed gecoverd vind ik. ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
quote: Die wil ik dan wel een keer horen. Staat die ergens online? Edit: Die cover dan, het origineel heb ik wel. [Dit bericht is gewijzigd door Sater op 07-12-2004 7:16] one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
de huidige drummer van Krieg zal ook komende nummers van mijn black metal band NIBDEM indrummen. |
|
quote: Gaaf, man. Hoe ben je aan hem gekomen? |
|
Met dank aan Aerodis luister ik nu voor de tweede keer die VU cover. Klinkt wel oke, maar er is muv de zang weinig veranderd tov het origineel en het mist de beklemming en de sfeer van Lou Reeds stem. Maar mijn interesse voor het hele album is wel gewekt. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
The Church MCD is me toch wel een beetje vaag, grmbl, zwak geluid zeg signature |
|
das toch treu man |
|
Ik vind Krieg krieg. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: la la lalala signature |
|
Er kwam ergens in de nieuwe cd een stukje Deathcrush voorbij. Tsja. Wel ok verder. Niks bijzonders. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 22-10-2010 1:16] |
|
enkel en alleen die live cd, verder ken ik echt niks... maar die live cd is goed te doen in mijn herinnering, binnenkort maar weer eens ergens op laten zetten en me dood schrikken... |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |