|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Kunnen we allemaal nog een beetje rekenen? Niveau groep 8. |
|
quote: Opgave 9 is fout. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Want? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Viel mij ook al op. Verbruik in watt per uur? |
|
Hoelang bestaat die cito toets eigenlijk? [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 01-02-2011 19:36] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Het goede antwoord staat er niet bij. Het goede antwoord is 40*60*60*29=4.176.000 J of 4.176 kJ of 4,176 MJ. Als je het dan per se in watt wil uitdrukken heeft lamp 1 na 40 uur 29 W meer gebruikt, net als dat het na 1 seconde 29 W meer heeft gebruikt. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 01-02-2011 19:40] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Check! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Nou ja, als je aanneemt dat je verbruik in watt/uur weergeeft staat het goede antwoord er natuurlijk wel bij. Dan is het 1160 watt Denk dat de de kindjes het wel goed gedaan hebben. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Sinds 1965. Bareuh... |
|
En de Sito stick? |
|
quote: Ik had er nog nooit van gehoord maar dat ziet er wel bijzonder lekker uit! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Volgens mij stelt het niet zoveel voor. Ik kan me niet herinneren dat er op onze school ook maar iemand er wakker van lag ofzo. Ik weet niet eens of het aangekondigd was. Net ook op het nieuws; "spanning en sensatie; en er is een leraar die liedjes zingt om de spanning te minderen" Wat boeit dat nou weer!?!? Al schijt hij in een doos om de spanning te minderen. RTL4 nieuws begint steeds meer op Hart van Nederland te lijken. |
|
quote: Volgens mij worden die toetsen wel wat meer naar de voorgrond geschoven als vroeger. Resultaat van de prestatiemaatschappij denk ik. Het boeide mij vroeger ook geen fuck maar ik weet dus dat mijn nichtje (van 7) van die voorbereidende cito toetsen moet maken en die schiet daar al aardig van in de stress helaas. Heeft in haar geval ook te maken met het feit dat ze dyslectisch is, wat veroorzaakt dat toets resultaten nogal negatief afwijken van wat docenten van haar zouden verwachten, maar toch. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Herkenbaar. Mijn dochter van vijf krijgt al toetsen op de kleuterschool. Helaas legt ze, net als ik, de lat voor zichzelf erg hoog. Niet te geloven hoe kapot ze vorige week was na drie toetsen. Mogen kinderen godverdomme nog gewoon kind zijn en lekker spelen alstublieft? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ja, wat mij betreft wordt hier wel een grens overschreden. Overigens dezelfde soort grens als die burn-outs e.d. (mede) veroorzaakt. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ach iedereen mag tegenwoordig langer over zijn toetsen doen sinds iedereen tegenwoordig dyslectisch is of dyscalculie heeft [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 01-02-2011 21:38] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Watte? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Gevalletje dyslexie schat ik zo in.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Kijk, dat krijgt nou een dikke +1. |
|
quote: Tuurlijk! :') Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Inderdaad belachelijk om al die kindertjes bang te maken voor die citotoets. Is allemaal niet nodig. |
|
Die hele citotoets is niet nodig. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Volgens mij vond ik die citotoetsen vroegah altijd wel leuk eigenlijk... |
|
Wordt inderdaad te veel waarde aan gehecht. |
|
quote:Ik ook hoor. Maar dat was toen ook de enige landelijke toets die we kregen. Tegenwoordig worden van kinderen op de speelzaal al scores bijgehouden, da's toch een beetje het andere uiterste. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |