IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Citotoets 2011 Vorige pagina | Volgende pagina
holysjit
Usericon van holysjit
Posted 02-02-2011 0:12 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

quote:
Op 2 februari 2011 0:06 schreef iPim het volgende:
En dyslectie ook. Wij noemen overgediagnoseerde mensen bij ons op school gewoon GOMPEN.

Waarom? Omdat ze bij het maken van de toetsen op een verhoging zitten, op het GOMPENPODIUM.


GOMP - An open hand slap to a male's testicles, usually, but not always with a squeeze.
After Maggie gomped Mike at the party, he spent the rest of the night walking funny. (bron)


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 02-02-2011 0:14 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2011 0:11 schreef Onweerwolf het volgende:
Wel knap van je dat jij persoonlijk kunt stellen of iemand wel of niet terecht is gediagnosticeerd.


Nou kijk, ik, als scene-kid vind het heel belangrijk dat ik populair ben. Dus praat ik met heel veel andere mensen en dan weet je vanzelf wel of iemand echt dyslexie heeft. Kom eens uit je blokhut


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


holysjit
Usericon van holysjit
Posted 02-02-2011 0:14 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

quote:
Op 2 februari 2011 0:14 schreef iPim het volgende:
Nou kijk, ik, als scene-kid vind het heel belangrijk dat ik populair ben. Dus praat ik met heel veel andere mensen en dan weet je vanzelf wel of iemand echt dyslexie heeft. Kom eens uit je blokhut


Ik hoop toch dat dit pure sarcasme is?


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 02-02-2011 0:15 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Nee


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


holysjit
Usericon van holysjit
Posted 02-02-2011 0:15 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Maar iemand die dyslexie heeft geef je dus per definitie geen kans? Laag...


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 02-02-2011 0:16 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Dat zei ik toch niet, en het was trouwens wel pure sarcasme voor het geval dat je me geloofde


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 02-02-2011 0:16 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2011 0:15 schreef holysjit het volgende:
Maar iemand die dyslexie heeft geef je dus per definitie geen kans? Laag...


Die opmerking klinkt in deze context zo dubbel, maar toch: waar heb je dat gelezen?

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 02-02-2011 0:16]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 02-02-2011 0:17 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2011 0:14 schreef iPim het volgende:
Nou kijk, ik, als scene-kid vind het heel belangrijk dat ik populair ben. Dus praat ik met heel veel andere mensen en dan weet je vanzelf wel of iemand echt dyslexie heeft. Kom eens uit je blokhut


Lach je ook mensen uit die in een rolstoel zitten?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 02-02-2011 0:18 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht



I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


holysjit
Usericon van holysjit
Posted 02-02-2011 0:19 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

quote:
Op 2 februari 2011 0:17 schreef Onweerwolf het volgende:
Lach je ook mensen uit die in een rolstoel zitten?


Nee. Wel mensen die nordic walken


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 02-02-2011 0:22 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Kijk, bij ons zit iemand in 6 gymnasium die latijn én grieks heeft. Verder heeft het altijd een 9 gemiddeld en is dit jaar opeens gediagnotiseerd (als dat bestaat) met dyslexie. En dan heb ik zoiets van: yeah right.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 02-02-2011 0:24 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2011 0:22 schreef iPim het volgende:
Kijk, bij ons zit iemand in 6 gymnasium die latijn én grieks heeft. Verder heeft het altijd een 9 gemiddeld en is dit jaar opeens gediagnotiseerd (als dat bestaat) met dyslexie. En dan heb ik zoiets van: yeah right.


Want volgens jou kun je niet gemiddeld een 9 halen als je dyslexie hebt?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


holysjit
Usericon van holysjit
Posted 02-02-2011 0:25 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

quote:
Op 2 februari 2011 0:22 schreef iPim het volgende:
Kijk, bij ons zit iemand in 6 gymnasium die latijn én grieks heeft. Verder heeft het altijd een 9 gemiddeld en is dit jaar opeens gediagnotiseerd (als dat bestaat) met dyslexie. En dan heb ik zoiets van: yeah right.


Ik snap je punt wel maar mensen die echt dingen opschrijven als: 'Ja, dat find ik egt een mooje outo' is een ander verhaal. Dat is dus typisch een voorbeeld van overdiagnosticering.

[Dit bericht is gewijzigd door holysjit op 02-02-2011 0:26]


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 02-02-2011 0:26 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2011 0:24 schreef Onweerwolf het volgende:
Want volgens jou kun je niet gemiddeld een 9 halen als je dyslexie hebt?


Als je gemiddeld een 9 staat voor AL je vakken lijkt het me sterk dat je dyslexie hebt aangezien je dan minimaal grieks, latijn, nederlands en engels hebt waar je dan minimaal ongeveer een 8 voor moet halen omdat een 9 gemiddeld anders niet mogelijk is.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 02-02-2011 0:28 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2011 0:26 schreef iPim het volgende:
Als je gemiddeld een 9 staat voor AL je vakken lijkt het me sterk dat je dyslexie hebt aangezien je dan minimaal grieks, latijn, nederlands en engels hebt waar je dan minimaal ongeveer een 8 voor moet halen omdat een 9 gemiddeld anders niet mogelijk is.


En waarom zou je voor die vakken niet minimaal een 8 kunnen halen als je dyslexie hebt?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 02-02-2011 0:28 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2011 0:28 schreef Onweerwolf het volgende:
En waarom zou je voor die vakken niet minimaal een 8 kunnen halen als je dyslexie hebt?


Ik zie niet waarom je dyslectisch bent als je voor een taal bovengemiddeld scoort.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 02-02-2011 0:29 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2011 0:28 schreef iPim het volgende:
Ik zie niet waarom je dyslectisch bent als je voor een taal bovengemiddeld scoort.


Ah ok, je hebt dus geen idee waar we het eigenlijk over hebben.

Dat dacht ik al wel.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


holysjit
Usericon van holysjit
Posted 02-02-2011 0:30 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

quote:
Op 2 februari 2011 0:28 schreef iPim het volgende:
Ik zie niet waarom je dyslectisch bent als je voor een taal bovengemiddeld scoort.


Ik heb ook adhd en zit nu al 2 uur stil op een stoel... Niet in hokjes denken lieve Pim.

[Dit bericht is gewijzigd door holysjit op 02-02-2011 0:30]


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 02-02-2011 0:31 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2011 0:29 schreef Onweerwolf het volgende:
Ah ok, je hebt dus geen idee waar we het eigenlijk over hebben.

Dat dacht ik al wel.


Sorry dat ik nog niet de ervaring van een 32-jarige heb. En generaliseren doe ik lekker toch

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 02-02-2011 0:31]


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 02-02-2011 0:32 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Ownee Pim, nu ben je ook nog kortzichtig!


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


holysjit
Usericon van holysjit
Posted 02-02-2011 0:32 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

quote:
Op 2 februari 2011 0:31 schreef iPim het volgende:
Sorry dat ik nog niet de ervaring van een 32-jarige heb. En generaliseren doe ik lekker toch


Alle metalheads zijn satanisten!


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 02-02-2011 0:33 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2011 0:29 schreef Onweerwolf het volgende:
Ah ok, je hebt dus geen idee waar we het eigenlijk over hebben.

Dat dacht ik al wel.
Waar gaat het mis dan? Ik ken een iemand met dyslexie en normaal lezen is er daar echt niet bij.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 02-02-2011 0:34 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2011 0:28 schreef iPim het volgende:
Ik zie niet waarom je dyslectisch bent als je voor een taal bovengemiddeld scoort.
Dan begrijp ik in ieder geval niet waarom je recht zou hebben op extra tijd. Blijkbaar kan je dan toch meer dan 80% van de toets maken. Bij veel vakken is het ook zo dat meer tijd altijd meer punten oplevert.


holysjit
Usericon van holysjit
Posted 02-02-2011 0:35 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Ach 'iets hebben' kan je ook misbruiken. Docent uischelden en dan met big smile roepen: 'adhd!' (ja ervaring)


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 02-02-2011 0:36 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2011 0:31 schreef iPim het volgende:
Sorry dat ik nog niet de ervaring van een 32-jarige heb. En generaliseren doe ik lekker toch


Het heeft niks met ervaring te maken maar meer het feit dat veel mensen graag hun mening geven over allerlei maatschappelijke issues zonder ook maar even zelf na te denken of wat ze zeggen eigenlijk wel gegrond is in de realiteit. Het zogenaamde kudde gedrag.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen