![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: GOMP - An open hand slap to a male's testicles, usually, but not always with a squeeze. After Maggie gomped Mike at the party, he spent the rest of the night walking funny. (bron) ![]() |
|
quote: Ik hoop toch dat dit pure sarcasme is? ![]() |
|
Nee Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Maar iemand die dyslexie heeft geef je dus per definitie geen kans? Laag... ![]() |
|
Dat zei ik toch niet, en het was trouwens wel pure sarcasme voor het geval dat je me geloofde Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
quote: Die opmerking klinkt in deze context zo dubbel, maar toch: waar heb je dat gelezen? [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 02-02-2011 0:16] ![]() |
|
quote: Lach je ook mensen uit die in een rolstoel zitten? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: Nee. Wel mensen die nordic walken ![]() |
|
Kijk, bij ons zit iemand in 6 gymnasium die latijn én grieks heeft. Verder heeft het altijd een 9 gemiddeld en is dit jaar opeens gediagnotiseerd (als dat bestaat) met dyslexie. En dan heb ik zoiets van: yeah right. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
quote: Want volgens jou kun je niet gemiddeld een 9 halen als je dyslexie hebt? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Ik snap je punt wel maar mensen die echt dingen opschrijven als: 'Ja, dat find ik egt een mooje outo' is een ander verhaal. Dat is dus typisch een voorbeeld van overdiagnosticering. [Dit bericht is gewijzigd door holysjit op 02-02-2011 0:26] ![]() |
|
quote: Als je gemiddeld een 9 staat voor AL je vakken lijkt het me sterk dat je dyslexie hebt aangezien je dan minimaal grieks, latijn, nederlands en engels hebt waar je dan minimaal ongeveer een 8 voor moet halen omdat een 9 gemiddeld anders niet mogelijk is. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
quote: En waarom zou je voor die vakken niet minimaal een 8 kunnen halen als je dyslexie hebt? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Ik zie niet waarom je dyslectisch bent als je voor een taal bovengemiddeld scoort. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
quote: Ah ok, je hebt dus geen idee waar we het eigenlijk over hebben. Dat dacht ik al wel. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Ik heb ook adhd en zit nu al 2 uur stil op een stoel... Niet in hokjes denken lieve Pim. [Dit bericht is gewijzigd door holysjit op 02-02-2011 0:30] ![]() |
|
quote: Sorry dat ik nog niet de ervaring van een 32-jarige heb. En generaliseren doe ik lekker toch [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 02-02-2011 0:31] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Ownee Pim, nu ben je ook nog kortzichtig! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
quote: Alle metalheads zijn satanisten! ![]() |
|
quote:Waar gaat het mis dan? Ik ken een iemand met dyslexie en normaal lezen is er daar echt niet bij. ![]() |
|
quote:Dan begrijp ik in ieder geval niet waarom je recht zou hebben op extra tijd. Blijkbaar kan je dan toch meer dan 80% van de toets maken. Bij veel vakken is het ook zo dat meer tijd altijd meer punten oplevert. ![]() |
|
Ach 'iets hebben' kan je ook misbruiken. Docent uischelden en dan met big smile roepen: 'adhd!' (ja ervaring) ![]() ![]() |
|
quote: Het heeft niks met ervaring te maken maar meer het feit dat veel mensen graag hun mening geven over allerlei maatschappelijke issues zonder ook maar even zelf na te denken of wat ze zeggen eigenlijk wel gegrond is in de realiteit. Het zogenaamde kudde gedrag. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |