|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Onzin. Ik kan best vrolijk worden van sommige blackmetalriffs terwijl die niet zo bedoeld zijn, maar Deafhaven stopt ze er wel met die bedoeling in. Tralalalalackmetal. Waar is de haat? quote:Dan mag Ascendant Grotesque de topictitel wel even aanpassen, lijkt mij zo. |
|
Welke vrolijke riffs? Lang niet zo vrolijk als Liturgy of Taake (ja zal ik het zeggen? Ja Taake..) [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 26-06-2013 1:07] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
De plaat stikt van de blijde boodschappen, maar ik ga het niet nog een keer luisteren om dingen aan te wijzen, want ik werd er een beetje kriegel van. Liturgy is dan ook like Transcedental. |
|
Zo beter? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
De B nog even door een H vervangen, kan dat? |
|
Haha. Zelf niet eens aan gedacht. Maar de workfile niet bewaard verder. [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 26-06-2013 1:14] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
:') |
|
|
|
Het album heeft zeker zijn momenten. Maar de verveling slaat ook snel toe. Het komt bij mij nogal over als een trucje, stukje black metal, stukje postrock, stukje blackmetal etc. De meer opgefokte stukken klinken nep, raken me totaal niet. Ik hoor hier en daar wel wat geslaagde sfeervolle gitaarpassages. Al met al zal ik dit toch niet meer vaak draaien. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Ik mis ook de 'diepgang', of zo. In eerste instantie vond ik het wel een leuk plaatje, maar voel niet echt de behoefte hem vaker op te zetten. |
|
Ok jullie winnen, Deafheaven is officieel hipster. Promoplaatje van Apple: |
|
Deathwish tweette die foto echt superenthousiast. Nu kunnen ze het concert in de 013 naar de Grote Zaal gaan verplaatsen. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 11-09-2013 22:19] |
|
Nieuwe track!!! From the Kettle to the Coil Die vocalen van George Clarke gaan steeds beter klinken. |
|
Ik vind het gaaf, eindelijk weer eens een band die wat toe kan voegen aan het black metal landschap Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Wat? Dit is toch been black metal? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ik weet niet wat ze spelen maar het klinkt net zo matig en saai als de vorige werkjes van ze. Dacht even dat het interessant werd zo rond 3:40, maar dat duurde ook maar 20 seconden. |
|
quote: 'black metal' voor mensen die niet van black metal houden. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Bleg metal. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Beetje zoutloos en met uitzonderlijk voor de hand liggende akkoordenschema's. Net black metal. |
|
Mja, die eerste plaat vind ik nog steeds wel vrij ok en enigszins vernieuwend. Sunbather ontbrak het nogal aan inspiratie. Paar leuke losse ideeën opgevuld met een heleboel middelmatigheid. Dit klinkt een tandje interessanter weer, maar nog niet echt heel indrukwekkend. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Nieuw subgenre? [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 24-08-2014 21:09] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Valt me niet eens tegen, dat nieuwe nummer. Wel herkenbaar, als in 'er zijn 10 namen die me te binnen schieten', maar niet slecht. Hafgufa |
|
Dat nieuwe nummertje klinkt lekker. Maar ik kwam laatst dit tegen, damn. Punt 1, het klinkt gewoon ontzettend ruk. En punt 2, dat publiek. Huh? Ach ja. |
|
Eerste blackmetal concert ooit waarbij meer dan de helft van het publiek geen zwart bandshirt draagt? En ja tering wat klinkt dat ontzettend slecht. :'0 Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |