|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
dit heeft toch echt niks met Black Metal te maken? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
hier word ik een beetje triest van ' [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 26-08-2014 17:06] signature |
|
Pitchfork staat bekend om z'n hoge hipstergehalte |
|
Klinkt weer goed! Net zoals hun voorgaande twee albums. Sunbather luistert heerlijk weg. Het gehaat op Deafheaven door het Hank The Metalhead volkje maakt het natuurlijk nog mooier allemaal. With new found hope, there still could be Victory... |
|
Zolang Harry de Hipster er maar een harde van krijgt. signature |
|
De depressive black metal-periode is inmiddels ongeveer over, dus dit is de nieuwe stap blijkbaar. Niets mis mee, maar het label "black metal" kan er inmiddels wel af. |
|
Hou toch op, als je dit blind laat testen door 100 BM fans, dan vind 50% het gewoon BM. Zie je vervolgens een stel hipsters met een roze cd hoes en een gay uitleg, dan is het ineens kut met peren. Hafgufa |
|
Ik snap het niet als je de Black Metal connectie niet hoort. Duidelijk toch? Als we het over de hoes hebben, die draagt precies de titel uit. Als je op een zonnige dag met de ogen dicht in het gras gaat liggen dan zie je deze kleuren, de binnenkant van de oogleden, rozig rood. Daarbovenop staat DEAFHEAVEN SUNBATHER in een font wat zo dun is dat het lijkt alsof er een felle zon op staat. Dat soort dingen kan ik enorm waarderen. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
imo is ook dit IBM [INSPIRED BY BLACK METAL] geen industrial Black Metal Spectre signature |
|
Nu ja, het trekt overal een beetje inspiratie weg, das mooi Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: |
|
quote: Ik vind het wel meevallen, er valt volgens mij 1 gitaar uit oid.. In ieder geval kan ik het best goed volgen. Hier het volledige optreden Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik check het niet en vertik het ook. BM is geen muziek, da's een gevoel, een religie. Zo is 1349 minder black metal dan voor mijn part Darkestrah. Post-black, Glorior Belli met hun blues, Avant-garde, ik moet daar allemaal nie van weten. En nu gaan we vegen |
|
Deafheaven veroorzaakt met hun voorkomen wel een verrassingseffect. Als je ze niet kent en ze live ziet, dan is hun muziek niet wat je zou verwachten. Ze hebben meer iets weg van een indie pop/rockband. Ik moet er nog eens goed naar luisteren, want hun muziek ken ik amper tot niet. [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 13-09-2014 19:39] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Waarom reageer er wel op? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: :') |
|
quote: Ah, nu begrijp ik het. Je bent het 'haren krijgen rond de piemel'-stadium nog niet ontgroeid. |
|
I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: super!! vooral de interactie tussen zanger en publiek in't laatste nr is de moeite om te zien Eindelijk een band die nonconformistisch het zwart metalen pad betreedt en er nog mee weg kmot ook, dit hadden we nodig. (ipv al die schapen die braaf de regeltjes volgen... die zijn pas het noorden kwijt geraakt met hun worship van bands uit ver vervlogen tijden) Dank u Deafheaven www.marchefunebre.be - doom death metal |
|
quote: In Nederland is er anders ook wel eentje hoor signature |
|
Die lijken er wel minder mee weg te komen. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Jij zal dat nooit snappen, dus laat maar. Zet nog maar een streepje Svarte Crown of Fleshgod Apocalypse en worship de geneugten van de volbloede metal. En nu gaan we vegen |
|
quote: Maar maken wel een pak interessantere muziek dan die hipsterconformisantropen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
+1 Deafheaven klinkt imo als hele snelle postrock kwestie van beleving wellicht signature |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |