|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Kerry licht zijn geluid toe Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Bullshit dat hij op z'n dertiende die riff al speelde |
|
Live echt heel intens. Geen idee waarom ik dit grappig vind. |
|
2 oktober Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Yes, in oktober! Ik kijk er echt naar uit, Sunbather is inmiddels namelijk een all time favourite van mij! |
|
Hun boodschappenlijstje voor de H&M als albumtitel. |
|
:') I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
In de solden waarschijnlijk. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
http://pitchfork.com/news/60829-deafheaven-share-brought-to-the-water/ Nou, als dit de discussie weer niet opnieuw oplaait weet ik het ook niet meer. Wie hier niet hoort dat dit black metal is... [Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 18-08-2015 17:17] |
|
Ik neem mijn woorden iig terug; het klinkt best vet. |
|
Erg goed. Wordt een must buy. |
|
Wat voor stijl dan ook. Het blijft matig, net zoals hun vorige werkjes. |
|
quote: Wow, inderdaad. Kan me niet heugen dat ik eerder bij hen zulke vrij pure black metal stukken gehoord heb als bij dit nummer.* Ga het nieuwe album vast wel luisteren. Sunbather vond ik saai, maar daarvoor had het wel wat. *beetje overdreven misschien, maar ik heb in ieder geval dat er eerder altijd wat andere invloeden doorklonken en dat dat bij dit nummer in de eerste zoveel riffs amper het geval is. Miauw. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 18-08-2015 20:07] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Kijk dan. Verdomme! Dit. Kan. Geen Black. Metal. Spelen. Punt. Hafgufa |
|
Zo goed, zeiksnor? [Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 18-08-2015 21:23] |
|
Damn, die nieuwe track klinkt goed! Stukken harder dan voorgaand werk dus. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Klinkt uitstekend. Dat rauwere begin van dit nummer had ik, zeker na Sunbather, niet echt verwacht. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Dus omdat iemand er als jou en mij uitziet kan men geen black metal spelen? Laat me niet lachen sneue aap. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Trouwens, Sunbather had NIETS met black metal te maken. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
O ok, bedankt Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Vergelijk je me nou met zo'n linksdraaiende boerenyoghurt boomknuffelknaap? Kom op, als je black metal wilt maken, gedraag je dan ook naar de kortzichtige gebaande paden. Immortal is toch ook geen black metal, dat weet iedereen. Hafgufa |
|
Vet nieuw black metal liedje, ik ben benieuwd hoe het album verder klinkt, Sunbather draai ik nog vaak. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Één van de beste black metal bands van de laatste jaren. Vet nieuw nummer ja. Goeie BM vibe. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: 5 Euro's? Op je muil!! |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |