|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
oh nee, juist niet... aangezien die officiele demo niet van die sneue middel-nederlandse titels heeft... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Oh ja, dat is inderdaad een factor extra sneu, maar dat viel me niet direct op. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
het is al duidelijk: het is de demo van HAATSTRIJD en NIET van HEIDENLAND: http://www.metal-archives.com/albums/Haatstrijd/Demo_2002/24890 Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ik vind het juist heerlijk om mijn vinyl te spelen, en anders luister ik naar CD... Digitaal vormt bij mij juist de minderheid Black seeds of bunny! |
|
hier draait eigenlijk ook alleen maar vinyl en tapes... en ook nog wel cd's :D Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Vinyl bespelen? Ik dacht dat dat alleen voor eBay was. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Kan ook wel heel goed kloppen gezien Slechtheid zijn Heidenland-tape al jaren bij mij in de demobak ligt. Edit: Ooit samen met "Haatstrijd - Nachtgruwel" gekregen voor "Craft - Terror Proganda"-CD. [Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 07-10-2012 17:05] If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote:Achja, lekker n3rdy srobblen. Daarnaast moet ik mijn stereo boxen eens fixen en doet de LP-speler het momenteel niet. Ook is mijn muziekcollectie best een organisatorische puinhoop. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
White Rider heeft trouwens mail Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote:Er staat ook inderdaad Haatstrijd op de tape. xD Tijdstip van die post was 00:23. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Verschillende topfilms te koop voor 2,50 Euro p/s. Alle prijzen zijn exclusief verzendkosten. (g)= gereserveerd 16 Blocks 40 Year-Old Virgin, The Aftershock Andre Hazes - Zij Gelooft In Mij Austin Powers Austin Powers - The Spy That Shagged Me Austin Powers - Goldmember Baantjer - Seizoen 1 Bean's Holiday Beste van Bart de Graaff 1, Het Black Dahlia, The Black Hawk Down Blair Witch Project, The Borat Bottom - Seizoen 1 Bottom - Seizoen 2 Bottom - Seizoen 3 Bourne Ultimatum, The Condemned, The Deuce Bigalow - European Gigolo Firm, The From Dusk Till Dawn Get Smart Guido Weijers - Oxymoron Hollywood Flies Home Alone 1 Indiana Jones - Raiders Of The Lost Ark (g) Indiana Jones - The Temple Of Doom (g) Indiana Jones - The Last Crusade (g) In The Line Of Duty Johnny English Kopspijkers Cabaret Deel 3 Last Drop, The Liarliar Longest Yard, The Mallrats Mortal Kombat Motorcycle Diaries, The Nacho Libre National Treasure 2 - Book Of Secrets Nickelback - Live At Home Night At The Museum Ozzy Osbourne - Live At Budokan Pirates Of The Carribean - The Curse Of The Black Pearl Rambo (2007) Rat Race Road Trip Role Models Rowan Atkinson - Laughing Matters School Of Rock Smokin' Aces Spiderman Terug Naar De Kust Trailer Park Boys The Movie U.S. Marshals Van Helsing (g) Vet Hard White Chicks WWE Elimination Chamber 2010 WWE/ECW One Night Stand 2006 WWE/ECW One Night Stand 2008 WWE Wrestlemania 18 Info: sgeiterdt@gmail.com [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 09-10-2012 14:22] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
NICKELBACK |
|
quote: Kopuh jonguh? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Er zijn wel een aantal DVDs die ik hebben wil - kun je effe een mailtje mijn kant opgooien? Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Hoeveel geld geef je erbij om er vanaf te komen? Nickelback, die heb je toch wel gekregen hoop ik. |
|
quote: Mijn mail is sgeiterdt@gmail.com, dus stuur maar door wat je wil kopen! quote: Die Nickelback heb ik ooit een keer gekregen ja [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 08-10-2012 18:24] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Da's dan een klein pluspuntje. Voor niks weggeven is dan het minst wat je kunt doen om enige zekerheid te hebben dat je er weer vanaf komt. |
|
Dat kan altijd nog, eerst maar kijken of er iemand is die bereid is ervoor te betalen. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Succes met wachten. |
|
quote: Sjek je meel. Overigens zou ik die nickelback DVD gewoon bewaren en gebruiken om iemand een flinke poets te bakken door hem stiekum tussen andermans DVD verzameling te plaatsen. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
quote: Wat een treurnis zeg. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Jij hebt ook meel trouwens! @OWW: 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: 5 Euro's? Op je muil!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |